Halmstad N

då kör vi!
torsdag 30 december 2010 - Halmstad N, Hallands län, Sverige

Lämnar snön bakom mig - matat fåglarna och dokumenterat detta, fixat fransarna och dokumenterat detta hehe.

Josefina Thorén
FinaNZ i Fina På Andra Sidan
Senast aktiv - från Halmstad N, Hallands län, Sverige
För lite eller för mycket kläder
måndag 6 september 2010 - Halmstad N, Hallands län, Sverige

Efter att resan var bokad började jag rota bland bikinisar och sommarkläder. Lagt ut på gästsängen, för att sedan fundera om det ska läggas till mera eller om det ska tas bort kläder. Att det ska vara så himla svårt!! Men kul är det.

Mrsproud i Gran Canaria Bahia Feliz
Home sweet home!
torsdag 15 april 2010 - Halmstad N, Hallands län, Sverige

Tiden går alldeles för fort! Nu sitter man hemma igen. Anlände till Halmstad för någon timme sedan, har bara hunnit packat upp väskorna, medan David lagade falukorv och potatismos! MUMS!!! Resan var HEEEEELT underbar! Fantastiskt att få tillbringa så många dagar tillsammans med den man

Eva Ranmar
LillaUgglan i Ugglan till Thailand!
En vecka kvar...
onsdag 24 mars 2010 - Halmstad N, Hallands län, Sverige

Om 7 x 24h sitter vi på planet nu. Känns ganska märkligt... För tillfället är man mitt uppe i utvecklingssamtal och mängder med andra möten på jobbet m.m. Ska bli fantastiskt skönt att få komma iväg och slappna av lite. MEN... det verkar som att majoriteten av våra resmål saknar

Eva Ranmar
LillaUgglan i Ugglan till Thailand!
Senast aktiv - från Halmstad N, Hallands län, Sverige
Hemma och ska snart tillbaka
onsdag 24 mars 2010 - Halmstad N, Hallands län, Sverige

Ja, nu har vi varit hemma i några dagar och börjat jobba. Flygresan var tuff, sov inte mycket och är fortfarande trött. Tordagen innan vi åkte hem till Sverige tillbringade vi på Phi Phi Island. Åkte speedboat dit. Det kanske inte var någon hit, men vi kom fram snabbt. Hela Phi Phi Island

Packad och klar
fredag 26 februari 2010 - Halmstad N, Hallands län, Sverige

Ja, då var vi packade och klara. Har packat på militärvis, ifall vi råkar ut får något oväntat. Johan är riktigt glad att vi inte har någon sjuk katt, annars hade vi fått semestra på varsitt håll. Har under veckan tvingats lära mig thailändska, så nu kan jag viktiga ord som: "var

Längtar
måndag 15 februari 2010 - Halmstad N, Hallands län, Sverige

Har börjat tänka på packningen, tittat på vädersidor och det är 32 grader, härligt att veta när det är 5 minus grader här hemma och att det bara är 12 dagar kvar tills vi åker. Ska försöka lära mig lite thailändska eftersom maken köpt en språkkurs. Kanske kan vara bra och kunna

Fina På Andra Sidan

Fina På Andra Sidan

30 december 2010 - 2 februari 2011

New Zealand i en månad!!

Gran Canaria Bahia Feliz

Gran Canaria Bahia Feliz

15 september 2010 - 22 september 2010

Äntligen en solresa. Bara avkoppling och bad. Det kan behövas efter all renovering i sommar.

En stolt resa

En stolt resa

27 februari 2010 - 21 mars 2010

Tre veckor till Thailand för att utforska sydthailands skärgård och regnskogar med TEMA-resor i 9 dagar därefter utforskar vi Thailand på egen hand med sol, bad, spännande utflykter och aktiviteter vi aldrig gjort tidigare.

Ugglan till Thailand!

Ugglan till Thailand!

31 mars 2010 - 15 april 2010

Backpackingresa med mycket lugn & ro, bad och värme!

Mrsproud
Josefina Thorén