Halmstad S

Packad och klar
söndag 19 februari 2012 - Halmstad S, Hallands län, Sverige

Klockan är nu nästan 23.30 och imorgon bitti bär det av ner till Kastrup för vidare transport till Bangkok. Väskan är packad och klar. Tåget går 07.00 och är framme 09.15. Flyget lyfter vid 14-tiden så där är några timmar att "slå ihjäl" på Kastrup....vilket bara är trevligt. Jag

Arne Back
ArneBack i Thailands-tripp
Senast aktiv - från Bang Sa-re, Chon Buri, Thailand
9 dagar kvar
måndag 23 augusti 2010 - Halmstad S, Hallands län, Sverige

Ajaj aj bara 9 dagar kvar till avfärd... Alla flygbiljetter och visum är i hamn, väl är väl det med tanke på att vi ska besöka 17 flygplatser under resans gång. Och några kommer vi dessutom besöka två gånger. Har dessutom bokat första natten i melbourne, lyxade till och bokade

Therese Persson
Perstorp-turister i Halva jorden runt
Senast aktiv - från Halmstad, Hallands län, Sverige
täjk off
tisdag 4 maj 2010 - Halmstad S, Hallands län, Sverige

100501 förhandlingarna kring min tjänsledighet havererade. Jag sa upp mig. Nu är jag arbetsfri och snart också bostadsfri. Det var ett rörande avsked till strålis. En sektledare höll ett fantastiskt tal, som jag har med mig på papper. Lämnade göteborg i söndags i medvind och sol:)

Ann Parhall

20 februari 2012 - 7 mars 2012

vårtur 2010

vårtur 2010

1 maj 2010 - 5 juni 2010

cyklar söderut, kanske till guddotter i amsterdam

Halva jorden runt

Halva jorden runt

1 september 2010 - 17 november 2010

Vi ska ut och resa. Och har planerat för en jorden runt resa, eller halva jorden runt i alla fall, vi ska till australien, nya zeeland, hawaii och vidare till USA för att bila på ostkusten. Alla tips, ideer och hälsningar välkommnas!