Halmstad

Mot kroatien

Mot kroatien

15 juli 2015 - 26 juli 2015

Vi ska för första gången bila genom Europa ner till Kroatien.

Sydostasien

Sydostasien

1 mars 2015 - 31 maj 2015

Hembesök hos Captain Morgan & Bob Marley

Hembesök hos Captain Morgan & Bob Marley

26 november 2014 - 14 december 2014

Jag och Jhonna skall äntligen ut och resa igen! Denna gång går inte resan till Asien, utan vi drar väster ut! Men på resan har vi också lyckats dra med min vapendragare, granne, vän och kollektivets vice ordförande, Mange Bula. Vårt primära mål är att besöka Captain Morgans Visitor Center på US. Virgin Island. Sedan hoppas vi kunna besöka några fler rom-destellerier, snorkla, sola och bada! Resan avslutas med 9 nätter på Jamaica. SEMESTER!

Big in Japan

Big in Japan

4 augusti 2014 - 16 augusti 2014

En liten tripp runt halva jorden för att hänga med Pontus, käka sushi och vara sjunga karaoke.

Minnesota

Minnesota

4 april 2014 - 5 maj 2014

Thailand - på återseende igen!

Thailand - på återseende igen!

6 februari 2014 - 12 mars 2014

Fem veckor den här gången. Och denna gången med en lillebror med i bagaget. Vi hälsar på Jonas pappa i huset i Hua Hin och hoppas få till ett par sköna ö-stopp också. Sol och bad, kalla Chang, rödcurry och lite häng i hängmattan blir det i alla fall. So long Sweden.

Vilse på Nya Zeeland

Vilse på Nya Zeeland

4 februari 2014 - 22 mars 2014

Johanna sa att det är fint på Nya Zeeland så jag var tvungen att kolla efter själv.

Alllas vägar bär till Rom

Alllas vägar bär till Rom

6 mars 2014 - 9 mars 2014

För att "fira" att jag bliva 25 år gammal beger jag mig med några av de närmaste vännerna jag har till Rom :) Jag ser fram emot att strosa bland stadens sevärdheter och stanna här och där för att avnjuta god mat och mycket vin :)

Vietnam

Vietnam

5 januari 2014 - 29 januari 2014

Sol, bad och kultur i södra Vietnam under tre veckor. Inplanerade stopp i Phan Thiet/Mui Ne, Ho Chi Minh City och Phu Qouc Island.

Kenya, Tanzania och Zanzibar

Kenya, Tanzania och Zanzibar

18 december 2013 - 6 januari 2014

En ny kontinent och två nya länder att upptäcka! Över jul och nyår åker jag och mamma till östra Afrika. Vi ser fram emot att få träffa på nya kulturer, se djur och natur och att få njuta av värme och några lata dagar på stranden som avslutning.