Hylte S

Nu börjar det närma sig
måndag 29 oktober 2012 - Hylte S, Hallands län, Sverige

Heej! Va roligt att du vill hänga med på mitt äventyr till andra sidan jordklotet :) Vid den här tiden imorgon sitter jag på planet på mitt livs resa. Det ska bli så otroligt spännande! Det pirrar ordentligt i magen. Som Hanna ( min reskompis ) så härligt sa: Det känns som kvällen

Ankomst till Nice och lite rörmockeri
torsdag 16 augusti 2012 - Hylte S, Hallands län, Sverige

Igår åkte jag, Johan och Erik ner till Nice. Flygresan gick bra och det gick som tur var snabbt för oss att hitta lägenheten, då vi kånkade på mycket bagage. Lägenheten var i bra skick, förutom en liten överraskning, då det var fullt med vatten på golvet, trodde vi först att det var

På bussen
tisdag 6 april 2010 - Hylte S, Hallands län, Sverige

Sitter nu äntligen på bussen på väg ner till Zell am See. Det blev lottning om platserna i bussen så nu är väl ingen nöjd ;-) Stämningen är på topp!

Mitt äventyr i paradiset Australien

30 oktober 2012 - 2 maj 2013

Studier i Nice

15 augusti 2012 - 15 december 2012

Kommer att bo och studera i Nice under höstterminen 2012. Ni kommer att kunna följa mina äventyr och få en bild av mina dagar här.

GSK Team-95 Zell am See 2010

6 april 2010 - 11 april 2010

Gislaveds SK Team-95 avslutar säsongen genom att åka till Zell am See och medverka i World Hockey Tournament XIX.