Hylte V

Timmar kvar till avfärd
fredag 7 december 2012 - Hylte V, Hallands län, Sverige

Nu hoppas vi bara att anslutningen med tåg inte strular till det i morgon bitti, men väderprognoserna ser lovande ut... Inte mer snö förrän på måndag och då är vi förhoppningsvis på betryggande avstånd. Just det, det var nog något mer som skulle tas om hand innan vi åker.. Fast det

Det drar ihop sig
söndag 2 december 2012 - Hylte V, Hallands län, Sverige

Nu är det bara lite kvar att skaffa i veckan, förgrening till paddan så att barnen kan samsas om ljudet, ett par extra dosor snus (ja, ja, ska sluta efter semestern, eller?), sedan är vi nog good to go! Idag bokade vi om flyget till Sakon Nakhon så att vi stannar där en extra natt. Eftersom

Nedräkning
fredag 23 november 2012 - Hylte V, Hallands län, Sverige

14 dagar kvar till avfärd och nu är det dags att börja tänka på om vi behöver fixa mer innan vi drar iväg. Check på det mesta inklusive rucksack till far. Första anhalt i Thailand (efter one night in Bangkok) blir en by utanför Sakon Nakhon där vi ska hälsa på Anita, Siolas gamla

Everglades
torsdag 16 december 2010 - Hylte V, Hallands län, Sverige

Ja sa har det gatt nagra dagar har i MIAMI. Tyvarr ar vadret inte det basta, det blaser nastan orkanvindar och kyliga sadana, sa nagot badvader ar det inte att tala om an. Var forsta dag tillbringade vi vandrande till Miami Beach och gick strandpromenaden dar sa manga aker rullskridskor och

Miami
måndag 13 december 2010 - Hylte V, Hallands län, Sverige

Sa var vi da antligen framme i Miami efer lite sorseningar. Vi fick vanta en och en halv timme pa flyget till Miami och sedan fick vi sitta i planet ca en halvtimme innan vi lyfte. hotellet kunde inte hamta oss eftersom vi kom forsent, som dom sa(efter kl 22.00). Vi tog en renta shuffel bus som

Miami
söndag 12 december 2010 - Hylte V, Hallands län, Sverige

Jaha, da var man antligen framme i Miami. Vi akte ner till Malmo pa lordagen (11/12) och sov pa hotell... Klockan sju gick vi ner och kakade frukost och efter det begav vi oss till tagstationen. Citytunneln oppnade samma dag och det var mycket krangel med tagen och sa vidare. Men allt loste sig

Cecilia Johansson
Cillajohansson i USA
Senast aktiv - från Halmstad, Hallands län, Sverige
Resfeber
fredag 10 december 2010 - Hylte V, Hallands län, Sverige

Nu är det snart äntligen dags. I morgon lämnar vi Landeryd för en övernattning i Malmö. Vågar inte chansa på att tågen kommer fram i tid om vi åker på söndagen. Klockan 13.00 flyger vi från Kastrup och är framme i New York 16.35 (amerikansk tid), sedan direkt till Miami som är vårt

....packning.....
fredag 10 december 2010 - Hylte V, Hallands län, Sverige

Ja då var det snart dags att resa. Tiden har gått så otroligt snabbt. Nu väntar tre veckors värme och kyla =) Emme kom förbi en stund och som vanligt blev det inte alls mycket gjort, bara en massa flumm... Men så kul att träffa henne innan vi åker. Hon fick även nyckeln till lägenheten

Cecilia Johansson
Cillajohansson i USA
Senast aktiv - från Halmstad, Hallands län, Sverige
Dag 4 In på H C
tisdag 3 augusti 2010 - Hylte V, Hallands län, Sverige

Det regnade och regnade och regnade. Vid 15 lugnade det ner sej och då passade vi på att gå in på H C. Ungarna hade kul som attan och gifte sej 2 gången, en gång i Mexicobyn och en gång i barnbyn. På kvälllen åt vi en fet kötta bit på resturang. Sen gick vi hem. Matte/veronica

Dag 3 Påväg till High Chaparall
onsdag 28 juli 2010 - Hylte V, Hallands län, Sverige

Vi vaknade och började plocka ner våra grejor för att köra vidare till H C. Vi körde Riks 1:an dit med Peter i täten. I Värnamo stannade vi för att trycka i oss lite mat. Hamburgare blev det! På HC ställde alla vagnar upp sej. Mimmi, Per, Jeanette och Otto sov i stuga nr 4 och 5. Vid

Thailand Tour 12/13

Thailand Tour 12/13

8 december 2012 - 7 januari 2013

Family Lööf goes east.

12 december 2010 - 7 januari 2011

Power Glide Campingen 2010

Power Glide Campingen 2010

26 juli 2010 - 30 juli 2010

Det bär av till Markaryd och High Chaparall. Vi drar iväg med medlemmar i klubben Power Glide. Lotta och Tonna har vagn och Mimmi & Per (Linus) sover i deras förtält. När vi kommer till High Chaparall så har Mimmi & Per hyrt stuga med Matte & Veronica. Många äventyr väntar framför oss!

12 december 2010 - 7 januari 2011

Roadtrip ;)