Kungsbacka

Hemresedag o Hemma igen
torsdag 17 maj 2018 - Kungsbacka, Hallands län, Sverige

Onsdag 16 maj - torsdag 17 maj.Ja då var man hemma igen o nu sitter jag här o kollar hockey.Vaknade runt 6 onsd morgon, SF-tid. Blev lite mobil o läsa bok innan alla var uppe. Åt lite kex o mjukost till frukost. Diskade o ställde i ordning samt packade resväskan. Var i stort sett klar

Hemma igen efter 6 v på en Rosa Buss
lördag 21 april 2018 - Kungsbacka, Hallands län, Sverige

Lördag 21 april.Addis Abeba är en så rörig flygplats. Vi kom iväg med vårt plan o fick våra platser. Efter start så serverade de middag igen - i stort sett samma mat som den förra. Sen skulle man försöka vila lite o det är ju lättare sagt än gjort. Sitter o halvslumrar i konstiga

Äntligen dags!
torsdag 26 januari 2017 - Kungsbacka, Hallands län, Sverige

Nu har dagen äntligen kommit! Nu är vi på väg. Volvon är fullproppad med allt från blöjor till golfklubbor. Undrar vad vi har glömt...? Resan fick en något snöplig start då E6an var avstängd i båda riktningar norr om Kungsbacka. Som tur var hade Tobbe sett det på telefonen innan, så

Karin L S
KarinLS i Roadtrip till Torremolinos
Senast aktiv - från Barcelona, Katalonien, Spanien
En resedagbok!
måndag 16 september 2013 - Kungsbacka, Hallands län, Sverige

Hej! nu har jag antligen gjort en resedagokb. Det har tagit lite tid, men nu finns den iaf. Nu ar jag o frida i Rancagua, soder om santiago i chile. Vi ar har och halsar pa en familj som vi bor gratris hos! riktigt mysigt och dom ar sa snalla mot oss! Om ni koper vindruvor i sverige som ar markta

Malin Stjärnehag
Mallereser i Kalas i sydamerika
Senast aktiv - från Breña, Lima Region, Peru
Hot or Not! ?
måndag 15 april 2013 - Kungsbacka, Hallands län, Sverige

Ja detta slog mig igår när jag var ute och skrittade på min kära Spirit,, Så klart älskar man sig själv, för om man själv inte tycker om hur man är så ändrar man sig? Men frågan är hur andra uppfattar dig? Jag tror att jag uppfattas som en Bitch i tjejers ögon och som en kattunge i

Sanna Fröberg
Candyinusa i America
Senast aktiv - från Hjärup, Skåne län, Sverige
Travelling home
tisdag 9 april 2013 - Kungsbacka, Hallands län, Sverige

Hi, Today we left Hanoi. Now we are at home....but our luggage are in Hong Kong.... Simon

Hanoi
söndag 7 april 2013 - Kungsbacka, Hallands län, Sverige

Hi, We spent the last days in Hanoi, we went shopping and eating.We visited Ho Chi Minh mausoleum and saw him lay in his glascoffin. We saw a waterpuppetshow. Simon

Hue
lördag 6 april 2013 - Kungsbacka, Hallands län, Sverige

Hi, Today we went to the Citadell in Hue, it was very hot and I almost die because it was so hot. I drunk water all the time but it didn´t help.The sweat rann all time. In the afternoon we went for a ride on the "Parfymfloden". Simon

Hue
torsdag 4 april 2013 - Kungsbacka, Hallands län, Sverige

Hi, Today we hire a car to go to Hue. We went throw high mountains on thin roads. On the top we stoped at Hai Van Pass, and it was so hot there. About 40 degrees. Simon

Hoi An
torsdag 28 mars 2013 - Kungsbacka, Hallands län, Sverige

Hi, In this hotel there was a fitness center and I went there some times. I swam and get a tan on the days. In the evenings we eat on different restaurants in Hoi An center. We visited a Sos Children village in Danang one afternoon. We have a sponsorchild there. Simon

San Francisco med 3 arbetskompisar

San Francisco med 3 arbetskompisar

7 maj 2018 - 17 maj 2018

Den 7 maj reser jag, Lillemor, Tuula o Catrine till SF för att göra staden i 10 dagar. Ska bli så himla kul :)

Sydöstafrika med Rosa Bussarna

Sydöstafrika med Rosa Bussarna

10 mars 2018 - 21 april 2018

Flyger ner till Kapstaden o därifrån åker vi sen med bussen utefter Sydafrikas östkust upp till Botswana, Zimbabwe o in i Mozambique där vi sen flyger hem från Maputo.

Roadtrip till Torremolinos

Roadtrip till Torremolinos

26 januari 2017 - 30 april 2017

Tre månaders gemensam föräldraledighet i Torremolinos, Spanien.

Kalas i sydamerika

Kalas i sydamerika

28 augusti 2013 - 6 december 2013

Jag och frida och sanna reser i sydamerika! tjoho

America

America

1 maj 2013 - 17 maj 2013

Första resan till USA för oss båda! Josefin a.k.a Miss Yo reser från Arlanda till New York. Sanna a.k.a Sweet Candy reser från Köpenhamn till New York. Vi kommer tillbringa 9 nätter i NY för att sedan resa vidare med flyg till Las Vegas 4 nätter och sedan flyga vidare till Los Angeles där vi kommer tillbringa 3 nätter. May the force be with ous!

Simpen i Vietnam(engelska)

Simpen i Vietnam(engelska)

22 mars 2013 - 10 april 2013

Phil och Olw i Asien

Phil och Olw i Asien

20 januari 2013 - 15 mars 2013

Två killar i 20-årsåldern från Kungsbacka på upptäcktsfärd genom Ryssland, Mongoliet, Kina, Japan, Thailand och kanske något mer... :)

Bangkok

Bangkok

13 januari 2013 - 16 januari 2013

Har mellanlandar vi nogra dagar innan vi aker vidare till Loas med nattbuss

Australien osv-->

Australien osv-->

3 december 2012 - 2 april 2013

Jag packar väskan och beger mig till australien med min vän emma. Vet inte vart vi ska sen , hur länge vi stannar eller vad vi har att vänta oss.. Men det löser sig :) Here we go!

Cykelresa Tyskland Peter

Cykelresa Tyskland Peter

20 september 2012 - 16 oktober 2012

Först färja Göteborg till Kiel och sedan cykling söderut längs tyska floddalar ned mot foten av alperna. Resans längd enligt planer ung 3½ vecka.

Bodil Kvick
MammaBodil