Kungsbacka Ö

Resan var lång!!!
tisdag 26 mars 2013 - Kungsbacka Ö, Hallands län, Sverige

Ja, nu är vi då äntligen framme. Resan tog 24 timmar och det blev bara ett par timmars sömn under hela resan. Den sista delan av resan gjordes i bil från Hyderabad till Aurad. Resan tog 4 timmar. Det var en upplevelse och nästan en skräckupplevelse. Inga säkerhetsbälte och det gick i 70-

Mona Olsson
dskpraktik i Indien
Senast aktiv - från Narasimhapur, Karnataka, Indien
Kallt och regn
onsdag 9 januari 2013 - Kungsbacka Ö, Hallands län, Sverige

Hemma igen! Samma ruskiga väder som vi lämnade. Givetvis börjar vi snickra på nästa spännande resa.

Packad och klar
onsdag 19 december 2012 - Kungsbacka Ö, Hallands län, Sverige

Menar väskan nu ;). Firar sista dagen innan resan med ett vg på tentan, grym eller vad? 04.00 rullar bilen mot flygplatsen, taggad! :D //Olivia

Snålblåst och regn.
måndag 17 december 2012 - Kungsbacka Ö, Hallands län, Sverige

Snart börjar äventyret! 0645 på torsdag, lyfter vi från Landvetter mot Paris och senare Miami

Resdagen
fredag 9 mars 2012 - Kungsbacka Ö, Hallands län, Sverige

Nu åker vi till flygplatsen.

Kvällen innan
torsdag 8 mars 2012 - Kungsbacka Ö, Hallands län, Sverige

Vad skall vi ha med oss?? Anders tar det lugnt packar imorgon och jag provar kläder.

Resfeber
måndag 5 mars 2012 - Kungsbacka Ö, Hallands län, Sverige

Nu börjar det närma sig avresedatum.Många tankar om vad vi skall ha med oss och vad som behövs göras på jobbet samt hemma.

Kvällen före
onsdag 29 februari 2012 - Kungsbacka Ö, Hallands län, Sverige

Nu är det inte mer än ca 10 timmar innan vi sitter på flyget. Först till Amsterdam och sen därifrån till New York. Försöker packa så gott det går. Kommer helt säkert att glömma något men allt finns ju att köpa i New York så det ordnar sig helt säkert. Nu får vi se om det blir

Gamla foton
söndag 26 februari 2012 - Kungsbacka Ö, Hallands län, Sverige

Satt och tittade på gamla foton från när jag var i New York sist för 18 år sedan. Tänk vad tiden går fort! Jag som fortfarande bara är 25 år... Det som kommer att vara den markanta skillnaden från då till nu är nog att de två tornen inte finns kvar längre. Känns kul att ha fått vara

Ett annat New York
fredag 24 februari 2012 - Kungsbacka Ö, Hallands län, Sverige

Måste tipsa om en suverän New York blogg, "Ett annat New York": http://ettannatnewyork.blogspot.com/ Här kan man få massor av tips och ideér om, speciellt restauranger, men även om andra ställen såsom affärer. Gå gärna in och kika!

Indien

Indien

24 mars 2013 - 27 april 2013

Florida och New York.

Florida och New York.

20 december 2012 - 9 januari 2013

Snart drar vi till Miami, Florida. Bor i Fort Lauderdale, Key West, Orlando och till sist New York.

Malaysia

Malaysia

9 mars 2012 - 4 april 2012

New York

New York

1 mars 2012 - 9 mars 2012

Jag, min syster, min systers man och min kompis Malin ska åka till New York i mars. Längtar som bara den! Ska här försöka lägga upp foton samt skriva lite vad vi gör under tiden vi är där.

Merrit Island 2011

Merrit Island 2011