Laholm N

How to Travel
torsdag 14 juli 2011 - Laholm N, Hallands län, Sverige

I am wondering how to make my packing. I need a bigger suitcase, and I would prefer a hardcover suitcase with 2 wheels. Any suggestions that will cost me less than 1000 Kr? I'm more than okay with second hand as long as it is a good case, so if you have a favourite model or brand, let me

Marie Gro Pay
MarieGro i Kinakurs
Senast aktiv - från Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark
Snart!
måndag 17 januari 2011 - Laholm N, Hallands län, Sverige

Nu är det bara 13 dagar kvar!! Tjoho!!

helenanicke i Rayong Thailand
Snart!!
måndag 10 januari 2011 - Laholm N, Hallands län, Sverige

Nu bär det snart iväg!! Jösses så gott det ska bli!! Bara 13 dagar kvar!!

helenanicke i Rayong Thailand
Hemma!
måndag 3 januari 2011 - Laholm N, Hallands län, Sverige

Jaha, Då var i hemma i Knäred igen, resan hem gick bra förutom dom där tågen som inte kan hålla tiderna. Vi tackar alla som följt vår underbara resa och förgyllt med kommentarer. Kram från Familjerna Hultberg & Kagg.

Familjen Hultberg
4Hultberg i Thailand 2010
solen
tisdag 19 oktober 2010 - Laholm N, Hallands län, Sverige

Blev att solen tittade de fram. Vi körde ej till ppk utan dom fixa det själva. Var nere på non phy i går kväll men kerstin o dennis åt gott. avslutade kvällen hos dom.

Anita Gustafsson
gertoanita i Thailand
Senast aktiv - från Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand
Hemma
måndag 18 oktober 2010 - Laholm N, Hallands län, Sverige

Nu har vi kommit in lunken. Vädret har ej varit så bra, varmt men solen har lyst med sin frånvaro. Vi umgås med Kerstin o Dennis. I dag ska jag o gert ta moppen in till PPk för att lösa försäkring på moppen. Monica så vi har inte varit nere hos Mrs Umporn men hälsat på henne nere i

Anita Gustafsson
gertoanita i Thailand
Senast aktiv - från Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand
Kinakurs

Kinakurs

15 augusti 2011 - 26 maj 2012

Kinakurs på Hyllie Park Folkhögskola. 9 månader i Kunming, Yunnanprovinsen, Sydöstra Kina. Volontärarbete med TCG Nordica och språk(mandarin)-, kultur-, scen- och filosofistudier. Studieresor runt i Kina, bland annat Beijing(Peking) mf. En yttre och innre resa som kommer ta mig till Kina, och mycket mycket längre. Denna resan har blivit möjlig med ett stipendie från den norska organisationen Areopagos <3 Hyllie Park Folkhögskola: [link url=http://www.hylliepark.se/fhsk/]http://www.hylliepark.se/fhsk/[/link] TCG Nordica: [link url=http://en.tcgnordica.com/]http://en.tcgnordica.com/[/link] Areopagos Norge: [link url=http://www.areopagos.org/pages/side.aspx?nr=93]http://www.areopagos.org/pages/side.aspx?nr=93[/link] Jag har bloggat om Kinakursen redan innan det hela tog form, med flera tankar och förberedelser inför ansökan, introduktionskurs, antagningen och så vidare: [link url=http://tochinanandbeyond.wordpress.com/]http://tochinanandbeyond.wordpress.com/[/link]

Rayong Thailand

Rayong Thailand

30 januari 2011 - 15 februari 2011

Thailand 2010

Thailand 2010

11 december 2010 - 3 januari 2011

Rundresa i Thailand över Jul & Nyår 2010. Start i Bangkok sen vidare på upptäcksfärd. Hälsningar, Fam.Kagg o Fam Hultberg

Thailand

Thailand