Laholm Ö

Reskompis
onsdag 25 juli 2012 - Laholm Ö, Hallands län, Sverige

Hejsan! Jag söker en reskompis till Asien,jag själv skall till Philippinerna och min slutstation blir Manilla Flygplats. Jag skall sedan vidare till Bataan till min flickvän. Är det någon som fundera på att åka till dessa trakter kontakta mig. Jag åker från Landvetters Flygplats i

Erling Karlsson
hishultaemil i Philippinerna
Senast aktiv - från Knäred, Hallands län, Sverige
Dag 1 & 2 -Avstampet
måndag 2 juli 2012 - Laholm Ö, Hallands län, Sverige

Så då var vi iväg! Efter en krävande dag igår så landade vi hos pappa i Norra Össjö 02.20 inatt.. Idag blir en lugn dag nere på landsbygden, krama pappa och köpa riktiga ägg!! Blir nog en goo middag också och mys med Gunnel och Johanna! En fin start!!

Therese S
tusselituss i Den stora husbilsresan
Senast aktiv - från Cervia, Emilia-Romagna, Italien
Philippinerna

Philippinerna

9 september 2012 - 10 oktober 2012

Jag skall åka ner till min flickvän,som just nu är nere på Philippinerna. Jag kommer att vara borta 1 månad och jag ser fram emot denna långresa redan nu. Det skall bli kul att få träffa henne,då vi kan göra en massa saker tillsammans där nere. Vi båda skall jobba med ett lokalt projekt där nere tillsammans med lokalbefolkningen. Jag kommer att skriva mer om detta när jag har kommit dit ner.

Den stora husbilsresan

Den stora husbilsresan

1 juli 2012 - 27 juli 2012

Jag (27 år gammal!) ska ta mig ner genom Europa med husbil! Det kommer bli en resa som är en på miljonen. Med mig har jag min underbar älskling och sista två veckorna även hans 10-åriga son. Vi ska ner genom Tyskland, Schweiz fram till målet i Italien. Nu undrar man ju hur detta ska gå... Det forna partydjuret satt i fångenskap i en stor buss, vallad genom olika campingar fyllda med "campingmänniskor" som bär matchande träningsoveraller och foppatofflor... Det kommer bli en prövning (förhoppningsvis rolig), och den vill jag gärna dela med er!

Erling Karlsson
hishultaemil