Hallands län

Hemulen i Rundtur i Asien
Senast aktiv - från Draget, Hallands län, Sverige
Last entrance
söndag 19 augusti 2018 - Falkenberg, Hallands län, Sverige

Det är dags. Dags att avsluta den här dagboken med ett sista inlägg.Jag har hunnit komma tillbaka till staden jag bor i, delvis smälta upplevelserna och samla mig inför en längre period utan någon längre resa på gång.Färden tillbaka gick bra. Det var en lång dag med uppstigning kl. 4

Daniel Svanefors
svane i Tyger over Europe 2018
Senast aktiv - från Falkenberg, Hallands län, Sverige
Gekås
torsdag 19 juli 2018 - Ullared, Hallands län, Sverige

Idag gällde det att packa bilen på ett smart sätt så vi kunde få plats med det vi skulle handla.När vi kom fram delade vi på oss. Stina gick för sig, Malin gick för sig och barnen gick för sig. Efter ca 1 timme ringde Elias och sa att de var klara. Efter lite missförstånd hittade vi på

Malin Andersson
Malande i Roadtrip Sverige 2017
Dag 8
söndag 10 juni 2018 - Ferievägen 12, Hallands län, Sverige

Efter ett par timmar vid poolen, checkar vi ut och sen blir vi hämtade till flygplatsen.Exakt klockan 2200, lagom till nyheterna på TV4, är vi hemma igen.Nu är det lagt till några fler bilder från Kappadokiens natur.Ha de´  gôttAnne o Hans

Hans Axelsson
haax i TURKIET, Kappadokien 2018
Senast aktiv - från Apelviken, Hallands län, Sverige
Hemresedag o Hemma igen
torsdag 17 maj 2018 - Kungsbacka, Hallands län, Sverige

Onsdag 16 maj - torsdag 17 maj.Ja då var man hemma igen o nu sitter jag här o kollar hockey.Vaknade runt 6 onsd morgon, SF-tid. Blev lite mobil o läsa bok innan alla var uppe. Åt lite kex o mjukost till frukost. Diskade o ställde i ordning samt packade resväskan. Var i stort sett klar

Hemma igen efter 6 v på en Rosa Buss
lördag 21 april 2018 - Kungsbacka, Hallands län, Sverige

Lördag 21 april.Addis Abeba är en så rörig flygplats. Vi kom iväg med vårt plan o fick våra platser. Efter start så serverade de middag igen - i stort sett samma mat som den förra. Sen skulle man försöka vila lite o det är ju lättare sagt än gjort. Sitter o halvslumrar i konstiga

Resrutten är planerad
söndag 18 mars 2018 - Halmstad, Hallands län, Sverige

Här är vår resrutt i Australien där man kan se var vi ska bo på de olika ställena och även hur lång körsträckan är (enligt google maps) mellan ställena (grön text) + olika gejor vi planerat göra/se (blå text

John Strand
albatrosstur i Strandfamiljen i Singapore och Australien
Senast aktiv - från Singapore
Parkvakterna
måndag 5 mars 2018 - Apelviken, Hallands län, Sverige

En lite lustig episod under snorkelturen.Vi hade precis kastat ankar utanför ap-ön, när en liten gummibåt med en 40 hästars utombordare kommer farande. 2 parkvakter skriker åt våra besättningsmän på thailänska. Vi vet ju inte vad det är frågan om,  men de låter väldigt upprörda och

Hans Axelsson
haax i THAILAND 2018
Senast aktiv - från Apelviken, Hallands län, Sverige
På väg!!!
fredag 9 februari 2018 - Varberg, Hallands län, Sverige

Så var det då dags. Jag ligger nerpackad i en låda, på väg till det där berget de pratade om. .. Åh, om jag bara kunde komma ihåg vad stället hette! Hoppas de berättar det för mig. Och hoppas de är snälla! Lite nervöst är det allt! Jag tror hon hette Veronica som skulle hämta mig i