Varberg

Katastrof...

Katastrof...

7 januari 2015 - 21 februari 2015

Another year, another country... Tänkte ta en sväng ner till Sydostasien igen, närmare bestämt Malaysia och Kambodja (och nej, otroligt nog har jag inte varit där innan trots allas övertygelse att jag redan besökt alla länder i världen...) Största utmaningen blir väl att flyg dit, med tanke på att Malaysia nu har tappat tre flyg på ett år tid... tur att jag flyger med Thai dit... Tydligen har strandlinjen flyttats rätt långt inåt landet på vissa ställen eftersom det har varit översvämning också... så vad f-n ska man dit och göra egentligen??? Nu är det ju så att stora rubriker i tidningen inte alltid betyder att ett helt land är åt helvete, man får bara omplanera och anpassa sej lite :)) Och det är ju inget nytt :))

Indonesien, Singapore & Bangkok

Indonesien, Singapore & Bangkok

26 december 2014 - 1 februari 2015

Vår bästa resa någonsin! :)

Australien

Australien

3 november 2014 - 1 april 2015

Costa Rica 2014

Costa Rica 2014

4 oktober 2014 - 3 december 2014

Tjooo! Sex veckor spanskaplugg och surf i Sámara, Costa Rica och två veckor resa-runt med sambo och polare. Det kommer bli grymt!

Sonesta Maho Beach Resort St Martin

Sonesta Maho Beach Resort St Martin

8 december 2014 - 22 december 2014

Reser med Ulla och Ingemar från Göteborg kl 6.30 Sunclass

Skanska grabbarna på andra sidan atlanten

Skanska grabbarna på andra sidan atlanten

1 februari 2014 - 1 maj 2014

Chilla omkring i Central Amerika med min kompanjon Per Karlsson! Bestiga vulkaner/surfa/softa på beachen! Vi gör lite som vi känner! Peace! /Charles

Uganda -hos bergsgorillorna

Uganda -hos bergsgorillorna

15 februari 2014 - 2 mars 2014

En länge efterlängtad resa är på gång. Bergsgorillorna i Uganda känns stort att få besöka. Vi hoppas också få se trädlejon, flodhästar, schimpanser, noshörningar mm. Att vi sedan får, genom Gorillasafaris organisation, besöka ett sjukhus i Kampala. En skola på landsbygden, paddla kanot, besöka vattenfallen på Nilen mm. Denna gång reser vi i en liten grupp på 6 personer, varav två är goda vänner från Varberg. Följ med oss på vår spännande resa!

Thailand 2014

Thailand 2014

18 januari 2014 - 8 mars 2014

Brisbane and beyond

Brisbane and beyond

19 november 2013 - 19 december 2013

Back to the land of backpackers... Så var det på G igen... efter ett smärre uppehåll från ryggsäcken förra året då jag tom åkte på all inc så är det nu dax att dra down-under en vända. Flyger ner till Brisbane för att starta där sen får vi se vart vägarna leder... Stannar en liten månad innan jag tar ett snabbt stopp i Singapore på vägen hem.

NYC 2013

NYC 2013

6 oktober 2013 - 13 oktober 2013

Hej! jag och min syrra drar till New York en vecka för att fira hennes 21-årsdag! Det blir shopping, massa god mat och helikoptertur över Manhattan! Woop woop!