Berg N

Allting har ett slut...
onsdag 31 augusti 2011 - Berg N, Jämtlands län, Sverige

Hej alla. Har inte uppdaterat nu på ett tag för jag inte visste vad jag skulle skriva...men ska göra ett tappert försök nu iaf. Jag lämnade Bellinzona och började klättra uppmot bergspassen och ST Gotthard. Det var fantastiska vidder och detta bergsland är det vackraste landet jag vet om

Norrköping
söndag 7 augusti 2011 - Berg N, Jämtlands län, Sverige

Hej alla. Det har varit några långa och tröttsamma dagar nu. Lämnade Stockholm och tog mig ner till Trosa Camping vilket var något av en bedrift anser jag själv. Var en ganska fin camping och jag träffade två stycken holländare som jag slog upp tältet bredvid och som var mycket trevliga.

Farewell Stockholm
fredag 5 augusti 2011 - Berg N, Jämtlands län, Sverige

Spenderat två dagar i Stockholm nu hos släktingar man alltför sällan träffar men som av underlig anledning står ut med en iaf. För säkerhets skull bjöd jag på middag igår med både förrätt och efterrätt, har man tur kanske man får komma tillbaka någongång. För Gud bevara mig men

Senast aktiv - från Bellinzona, Ticino, Schweiz
Nästan framme i Stockholm.
onsdag 3 augusti 2011 - Berg N, Jämtlands län, Sverige

Befinner mig nu hos pappa i Täby efter ca 13 avverkade mil idag. Några av dessa mil (avslöjar inte hur många) averkades dock medelst bil och cykelställ. Vet inte riktigt hur planen ser ut idag, är trött utav bara helvete då vägen till Täby visserligen var helt otrafikerad men ständigt

35 Averkade mil
söndag 31 juli 2011 - Berg N, Jämtlands län, Sverige

Nu har det blivigt några mil, och om ni noga läser rubriken kan ni lista ut hur många. Har inte så mycket tid, men åkte tidigt tidigt på morgonen den 29:nde och tog mig till kårböle. Sedan efter en natts camping med diverse insidenter med stormkök, tända tändstickor och T-Sprit fuskade

The day before D-day.
torsdag 28 juli 2011 - Berg N, Jämtlands län, Sverige

Dagen före den stora dagen. Gjorde en testruna på fem km idag och insåg att dessa två tusen km kan bli en aning jobbiga. Men skam den som ger sig, bär iväg i morgon klockan sex mot Hofors. Får se lite vart första stoppet blir, men satsar på Kårböle, Los, Voxna eller något i den stilen.

Cykel till Siena

Cykel till Siena

29 juli 2011 - 1 september 2011

Min cykelresa till Italien.

Fredrik & Ann-Christine Berglund
hebbe1