Berg S

Töväder!
onsdag 6 april 2011 - Berg S, Jämtlands län, Sverige

Ja, nu är det inte så lång tid kvar på min vistelse här i Klövsjö. Jag har långledigt just nu och hinner tänka mycket på allt kul jag varit med om under min tid här och allt roligt jag ska få göra när jag kommer hem igen. Jag kan inte vänta tills jag får se sommaren komma när jag

Östersund
torsdag 24 mars 2011 - Berg S, Jämtlands län, Sverige

I måndags och tisdags var jag ledig. Det var jättehärligt och vid åtta-tiden på ,måndag morgon tog jag bussen in till Östersund. Det var en mysig stad med många butiker med tanke på stadens storlek. Jag kunde fixa med allt jag planerat att få gjort. Skicka in alla skoterpapper och köpa

Redan måndag!
söndag 13 mars 2011 - Berg S, Jämtlands län, Sverige

Precis som jag trodde gick denna veckan så fort att jag knappt hann tänka! Dagarna bara flög iväg. I måndags kom Emil upp med tåg och buss. Det var var superkul. Redan första dagen gav vi oss ut i backen och han lärde sig åka hur snabbt som helst, det var inga problem, trots att han

Besök!
söndag 6 mars 2011 - Berg S, Jämtlands län, Sverige

Imorgon kommer Emil hit på morgonen! Det ska bli så kul att träffa någon hemmifrån. Senare i veckan kommer ju syster och far också. Jag är rädd för att denna veckan kommer att gå lite för fort. Mycket att se fram emot. Jag är ledig nu imorgon första gången på säkert 14 dagar, då

Jobb!
lördag 26 februari 2011 - Berg S, Jämtlands län, Sverige

Ja, tiden går och nu har jag varit här i mer än fyra veckor! Det går fort! Nu under sportlovsveckorna är det massa att göra på jobbet och med tanke på att jag jobbar för två personer eftersom en kille fick gå i förra veckan så är jag dödstrött på eftermiddagarna. Det är i alla

After Ski!
måndag 14 februari 2011 - Berg S, Jämtlands län, Sverige

Nu har jag jobbat massa dagar i rad. Det har varit kul men i övermorgon är jag ledig och då kan jag få åka lite skidor som jag börjar sakna nu :) I helgen har det varit mycket fest! först i torsdags då det var personalträff, först med en konsert och sen en god middag på en restaurang

Tiden går fort
måndag 7 februari 2011 - Berg S, Jämtlands län, Sverige

Ja, dagarna går och snart drar det igågng på allvar här uppe i fjällen! Nu ska jag vara ledig i några dagar eftersom det ännu inte är så mycket att göra på vardagarna. Idag har jag åkt långd. Jag åkte 7km nedanför Klövsjöfjället sen gick jag fram och tillbaka därifrån som är

Massa snö!
torsdag 3 februari 2011 - Berg S, Jämtlands län, Sverige

Idag har det snöat som bara den! Det har kommit över en decimeter och ingen fattar någonting för det skulle verkligen inte bli snö såg det ut som. Idag har jag inte varit i backen och åkt för man såg ju ingenting. Så istället tog Lasse med mig på sightseeing, jag tror han tyckte att

Första dagarna
lördag 29 januari 2011 - Berg S, Jämtlands län, Sverige

Min resa började på Schenkers lastbilscentral vid Bäckebol. Vid tiotiden mötte jag chauffören och efter en kort fika började vi vår långa resa genom Sverige! Vi åkte till massa olika städer för att hämta upp och lämna grejer och i Mariestad stannade vi för att äta och så skulle en

Planering
måndag 2 augusti 2010 - Berg S, Jämtlands län, Sverige

Sitter hos natalie i Klövsjö och planerar för fulla segel. Mycket att tänka på så här innan så att starten blir så bra som möjligt!!!!!!

Klövsjö

Klövsjö

27 januari 2011 - 25 april 2011

Jobbar säsongen i Klövsjö och åker hem igen efter påsk!

Madde & Natalie till andra sidan jorden :)

Madde & Natalie till andra sidan jorden :)

12 september 2010 - 4 november 2010