Hammarstrand

dec 11
tisdag 11 december 2012 - Hammarstrand, Jämtlands län, Sverige

i dag har vi varit på en båt utflykt. Vi har badat och fiskat. Vi badade uttan för en fin Ö med sandstrand vi snorklade lite också. Jag hoppade från sol dek. och varit till Klaning på en stor marknad med lite motor delar mobil väskor och kläder. men vi har också slapat. Hejdå

dec 9
måndag 10 december 2012 - Hammarstrand, Jämtlands län, Sverige

I dag har jag inte jort så mycket. vi har mest slapat och badat. Jag har kört lite moped och vi har nys komit hem från resturangen.

dec 8
lördag 8 december 2012 - Hammarstrand, Jämtlands län, Sverige

I dag har vi inte gjort så mycket . Jag har badat och sutit vid datorn lite. Och så har jag kört moped. Vi har ätit på en salon och spelat biljard också har vi badat i havet men vi har inte jort så myket

6 dec
torsdag 6 december 2012 - Hammarstrand, Jämtlands län, Sverige

I dag har vi inte gjort så mycket vi har te.x badat i havet och i vår privata pool. Vi har ätit en buffe med Thailändsk mat nyss men vi har mest bara slappat :) Hej då

5 dec
onsdag 5 december 2012 - Hammarstrand, Jämtlands län, Sverige

Hej i dag har vi varit på båt ut flykt. :) vi åkte till en ö som heter turtel island, dar hälper man till att rädda sköld paddor . Och vi snorklad vi såg te.x sjöborar och fiskar .Ochså har vi set på apor :)

dec 4
tisdag 4 december 2012 - Hammarstrand, Jämtlands län, Sverige

Hej i dag har jag jort en sak jag aldrig komer göra om ! Jag åt pirri-pirri som är en stark chili fruk. Och vi har badat havet.

dag två
måndag 3 december 2012 - Hammarstrand, Jämtlands län, Sverige

Dag 2: vi har badat i havet och i vår pool. Jag har fått masage och åkt moppe med sido vangn och vi har åkt flak på en pickup hem från resturangen i kväll.När vi var och badade i havet så såg vi flyg fiskar.På gatorna finns det massa hundar och katter. Och jag har köpt nya sim föter

kom till huset
söndag 2 december 2012 - Hammarstrand, Jämtlands län, Sverige

den 2 dec kom vi till Thailand vi var vakna ca:28 timmar. Jag har åkt flyg från östersund till arlanada och sen till bangkok och sen så åkte vi mini buss till mae phim. Och när vi kom fram så badade vi i poolen uttan för vårt hus och svettatates, det är varmt i Thailand . P.S sidan har

Huset
tisdag 27 november 2012 - Hammarstrand, Jämtlands län, Sverige

Vi har hyrt ett hus med en liten egen pool, det finns en större pool på området!

Thailand
tisdag 27 november 2012 - Hammarstrand, Jämtlands län, Sverige

Vi ska vara på Thailands östra kust i en ort som heter Mae Phim!

Mae Phim

22 september 2011 - 14 maj 2012

Filippinerna

Filippinerna

18 november 2010 - 11 december 2010

I Januari var vi till Filippinerna och det var en riktigt spännande resa. Vi var till ön Palawan och började längst norrut vid orten El Nido. Underbar natur med klarblått vatten där man snorklade. Djungelvandring till Bantakstammen m.m. Fotsatte sedan till Malapasqua, en paradisö. Därefter Bohol och tittade på småaporna Tarsier. Vi hann se väldigt mycket men vi tycker att det finns mer att se och därför har vi åter beställt resa till Filippinerna. Skall åka till Manilla via Doha och landar i Manilla den 20/11. Är drygt 1 månad kvar men vi har börjat upptrappningen och resfebern har inletts.

Första långtrippen med husvagnen

Första långtrippen med husvagnen

6 juli 2010 - 18 juli 2010

Vi har köpt husvagn i vintras och gör nu första längre trippen, närmare bestämt till Stockholm.

Stures tripp

Stures tripp