Krokom

Nedräkning 6 dagar kvar!
söndag 5 februari 2012 - Krokom, Jämtlands län, Sverige

Nyss hemkommen från Härjedalen efter en lyckad flytt av min kära svärmor Kristina, som i fredags flyttade in i ett seniorboende i Sveg. Vilket gör att vi nu kan känna oss trygga att hon har en god omvårdnad och tillsyn under vår resa. Vi har nu börjat med att plocka fram vad som ska tas

Bengt Magnusson
jamtbemas i Östra Thailand
Senast aktiv - från Bangkok, Thailand
Husvagns-semester-2011
tisdag 14 juni 2011 - Krokom, Jämtlands län, Sverige

Det fick bli en vilodag idag. Vaknade till solsken, men det varade inte länge. Det blev en runda in till Östersund city gick runt i lite affärer, tog en lunch. Sedan åkte vi ut till Frösön upp till utsiktstornet tog några kort och en fika. Korten blev inte så bra eftersom det var molnigt,

Husvagns-semester-2011
måndag 13 juni 2011 - Krokom, Jämtlands län, Sverige

Tärnaby lämnar vi nu, och kör söder ut i Sverige. I Krokom två mil utanför Östersund var vi nöjda för idag.Vädret har varit omväxlande på vägen hit. Ikväll är det uppehåll så vi tog en promenad in till Krokom centrum, passade även på att gå runt campingen och ta några bilder

Östersund och Frösön
måndag 23 maj 2011 - Krokom, Jämtlands län, Sverige

Kom till Östersund mitt på dagen. Har varit i centrum och sedan vidare ut på Frösön där jag var under tre månader sommaren 1970 på F4. Passerade Frösö kyrka och Sommarhagen, Pettersson-Bergers hemvist då på tiden. F4 var helt annorlunda, en företagsby med många olika skepnader. Med

Östen Lövgren
Osse51 i Jubileumsresan 1
Senast aktiv - från Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark
Östra Thailand

Östra Thailand

11 februari 2012 - 10 mars 2012

Tanken var att hela familjen skulle åka, men nu blir det bara jag & Anki som åker. Nu ska vi åka till östra delen av Thaland som vi tänkt vid tidigare resor. Ska bli kul att uppleva den delen samt slippa snön och kylan! Då mormor ska flytta så förskjuter vi resan i två veckor mot planerad tid.

Husvagns-Semester-2011

Husvagns-Semester-2011

31 maj 2011 - 26 juni 2011

Jubileumsresan 1

Jubileumsresan 1

20 maj 2011 - 21 juni 2011

En resa på egen hand i husbilen "Hobbe" från Skellefteå och ner till norra Tyskland.

Hanna Stenmark
SiestaDue