Östersund V

Snart dags
söndag 6 april 2014 - Östersund V, Jämtlands län, Sverige

Jaha då var det dags igen, en ny resa och ett nytt äventyr. Första gången som jag sticker iväg långväga västerut men min resekamrat har varit till det förlovade landet i väst förr. Med mig har jag givetvis "Sten the gnet" och jag tror detta kan bli riktigt skoj! :) På schemat står

mikals
MikalS i US and A!
Senast aktiv - från Sörby, Gävle, Gävleborgs län, Sverige
Avresa
söndag 6 oktober 2013 - Östersund V, Jämtlands län, Sverige

Äntligen på väg! Mamma och pappa följde med ut till flyget. Det kändes tråkigt att säga hejdå till mamma och pappa. Jag är ju mammig och pappig trots mina 33 år och tycker att 3 veckor är lång tid att vara ifrån varandra. Resan ner till Stockholm gick bra så när som på att Sixtens

Sofia Svensberg
Familyoffour i Fuengirola 2014
Senast aktiv - från Östersund, Jämtlands län, Sverige
Packa
onsdag 15 maj 2013 - Östersund V, Jämtlands län, Sverige

Det mesta är packat. Jag borde få plats med de resterande sakerna. Annars får jag skippa det mest onödiga som tex cykelslang, Har jag inte haft punka på hela förra sommaren så lär jag ju inte få det nu heller :) Här är listan på allt: Cykelslang 3st Verktyg

Förberedelser
fredag 3 maj 2013 - Östersund V, Jämtlands län, Sverige

Det börjar dra ihop sig. 15 dagar kvar bara. Mycket som skall ordnas. Fick packväskorna idag och börjar fundera på hur jag ska få plats med allting. Allt småkraffs som måste med tar ju en del plats, På bilden ser ni ett litet smakprov.

Slut på äventyret, adventure is over
tisdag 22 januari 2013 - Östersund V, Jämtlands län, Sverige

Hej kära dagboksläsare. Det här blir mitt sista inlägg för den här gången, jag är nu på väg med tåg hem till Östersund. De sista dagarna var jag i Bangkok och där var det stekhett och sen åkte jag till Singapore för mitt flyg hem var där ifrån. Det var så tråkigt att skiljas

Lämnar Jämtland, Leave home now..
måndag 5 november 2012 - Östersund V, Jämtlands län, Sverige

Hej kära dagboksläsare. Ja, nu är det dags igen :) Sitter på tåget till Stockholm för att åka mot Filippinerna. Det känns kul… Kommer att vara på resande fot i 2,5 månader. Har inte riktigt bestämt vart jag ska än, men det for bli lite eftersom. Resan blir ganska lång nu, det tar

Packardax
fredag 7 september 2012 - Östersund V, Jämtlands län, Sverige

Så har man hämtat husbilen från service och påbörjat resväskan med diverse saker. Bokat långtidsparkering för resan startar med husbilsnatt nånstans i Stjördal. Då kommer det att funka suveränt med avgångstiden som är satt till 07:00 från Vaernas flygplats. Valde alt 2 som parkering

Håkan Olofsson
OmegaOSD i Cala d'or 2012
travelplan
måndag 23 april 2012 - Östersund V, Jämtlands län, Sverige

My trip around some English speaking countries is going to start at Arlanda Airport and I will fly to USA and visit New York. I will be there 4-5 days, so I have time to see some good musicals and do some shopping! And after New York I will take a taxi or ser if i fan take a fight to Miami. I will

Moa Harrysson
atlantaharry i moas travel
Snart drar vi!
fredag 6 januari 2012 - Östersund V, Jämtlands län, Sverige

Vi har precis tippat upp ett varsitt glas champagne och skålat för att fira in semestern! Packningen är i full gång, 4 bikinis och solskyddsfaktor är allt jag har tagit fram hittills och jag antar att det är allt som behövs. Det ska bli fantastiskt att lämna mörka januarisverige och

Erica Pettersson
Riken i Siam
Senast aktiv - från Lam Kaen, Phang Nga, Thailand
Nedräkningen har börjat...
tisdag 20 december 2011 - Östersund V, Jämtlands län, Sverige

Nedräkningen har börjat... och då inte att det är dan före dan före dan före dan före doppare-dan utan att det nu bara är 13 dagar till avfärd. Det är så typiskt att det är fantastisk fin julstämning ute där snön har vräkt ned i dagar och jag faktiskt njutit av skidåkningen. Det

US and A!

5 oktober 2013 - 27 oktober 2013

Italy by bike

Italy by bike

18 maj 2013 - 8 juni 2013

Flyg till Milano Cykla till Gardasjön Cykla till Venedig Tåg till Rom Tåg till Florence Cykla till Piza Cykla till Levanto Tåg till Milano Flyg hem.

Ganska oplanerat, No travel plans.

Ganska oplanerat, No travel plans.

5 november 2012 - 21 januari 2013

Hej. Nu ska jag på en resa igen. Det ska bli kul. Har inte riktigt bestämt vart och hur än. Men börjar på Filippinerna och besöker en vän. Sen kommer jag att vara några dagar i Singapore på vägen hem. Roger fick inte ledigt på jobbet, de sa att han var för viktig där, hehe. Men han kommer troligen efter i december, då kanske han inte var lika viktig :) Det ska bli kul att få resa med er igen och att ni följer med på resan. Sen planerar vi lite eftersom.. Hi my friends. Now I will go and travel again. I have not planned so much yet. But will first go to the Philippines and visit a friend. Rogers boss say that he is to important to get free from his work. But maybe he is coming in December, let’s hope.. Looking forward to travel with you again and let’s see you on the travel diary :)

Cala d'or 2012

Cala d'or 2012

10 september 2012 - 18 september 2012

Charterdax mot Mallorca: Reser med ving.no till soligare trakter med hopp om sol, bad och kulinarisk spansk mat. Den här delen av Europa är outforskad för en annan. Lägger även ett nytt flygbolag till CV-et

moas travel

moas travel

23 april 2012 - 31 maj 2012

On my trip I will first go to USA and visit New York and Miami, then I will go to Malaysia and least I will go to India. :)

Siam

Siam

7 januari 2012 - 22 januari 2012

Tillbaka till underbara Thailand!

Sydafrika 2012

Sydafrika 2012

2 januari 2012 - 30 mars 2012

En kombinationsresa, en resa där vi får möjlighet att få en vardag i något annat land där det samtidigt finns bra cykling.

Fisketur

Fisketur

11 november 2011 - 23 november 2011

En speciell tur till fjärran land. Resmålet ligger sydväst i Mozambique. Ponta de Oro skall erövras av 2 vänner!!

Budapest 2011

Budapest 2011

22 september 2011 - 27 september 2011

Dax att besöka Ungern hösten 2011. Färdsättet den här gången blir Buss-Flyg-Taxi-Tåg. Ska bli en spännande resa till en omtalad stad i Öst:)

Cristina O David Mellergardh
KikkoDavid