Jämtlands län

Resfeber
torsdag 19 oktober 2017 - Östersund, Jämtlands län, Sverige

Är så förväntansfull och glad att vår resa blir av. Jag och min dotter ska verkligen njuta och ta vara på den här tiden.Bara 1 dag kvar 😀😀Är nästan klar med all packning

Camilla
bobbas i Thailand
Senast aktiv - från Krabi, Thailand
Gäddede-Åre
torsdag 12 oktober 2017 - Åre, Jämtlands län, Sverige

Äntligen framme i Åre!!! Den här deletappen har varit den mest påfrestande hittills där fotvalv och större delen av hjärnan ständigt ifrågasatt våra dagliga rutiner likt ett barn med plötslig i-pad-inskränkning. Del 1: Ganska miserabel på fjällNär jag lämnar Gäddede blåser det

Hemavan-Gäddede
söndag 1 oktober 2017 - Gäddede, Jämtlands län, Sverige

Nu sitter jag med okladdiga och, inte ännu söndervikta, kartor i en stuga i Gäddede för att spika planeringen för nästa deletapp. Lycklig utöver vad som är rimligt för att det fanns tvättmaskin på campingen och dessutom rester av ungefär hela ICAs sortiment kvar att knapra på! Så det

The game is on!
tisdag 16 maj 2017 - Östersund, Jämtlands län, Sverige

Resa och boende är bokat. Med andra ord är en av mina drömmar ytterligare ett steg närmare att förverkligas. Jag har i minst två år nu längtat efter att få besöka det klassiska vandringsmålet Preikestolen utanför Stavanger. Hittills har det stupat på att jag inte haft resesällskap och

Vildmarksvägen del 1
onsdag 27 juli 2016 - Ankarvattnet, Jämtlands län, Sverige

Härligt väder. Efter någon mil vägarbete superdålig väg i säkert 2-3 mil. Skog skog och skog. Uppe vid blå sjön blir det otroligt vackert. Hade bestämt bo vid Jormvattnet men vi tyckte inte det var så trevligt där så vi fortsatte. Tur var väl det för vi hamnade på en ljuvlig plats.

Gunilla Gustafsson
GunLei i Vildmarksvägen
Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
Vänge - Strömsund

Resan till Strömsund gick jätte fort. Fick en plats med sjöutsikt.

Gunilla Gustafsson
GunLei i Vildmarksvägen
Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
Mot Östersund
onsdag 29 juni 2016 - Östersund, Jämtlands län, Sverige

Dag 2. Onsdagen den 29 juni Jag handlade kylvaror på ICA Supermarket och kom iväg från Malung kl 10:00. Jag fick snart stanna eftersom bilen larmade om att höger framdörr inte var riktigt stängd. Till min besvikelse var Finnmarksbaren stängd. Jag hade tänkt att stanna där och äta. Det

Nu väntar vi
tisdag 21 juni 2016 - Östersund, Jämtlands län, Sverige

Just nu är det bara väntan och resfeber ??

Paris, Arlanda, Kälarne
torsdag 26 maj 2016 - Bräcke N, Jämtlands län, Sverige

Blev en lång flygresa inatt när jag inte lyckades sova nåt. Var fortfarande försenade 30 min när vi landade i Paris så det blev lite bråttom att springa mellan planen. Kommer dock med som planerat. Landar på Arlanda vid 12.30. Ösregn och +9 grader. :( Upptäcker att väskorna är kvar i

Gunilla Bergman Westin
AndersoGunilla i USA 2016. Texas
Senast aktiv - från Bräcke N, Jämtlands län, Sverige
Det började med ett toalettbesök..
måndag 3 augusti 2015 - Östersund, Jämtlands län, Sverige

.. och sedan förblev vi i dagarna två. En i stor grad spontan och oplanerad resa som denna bjuder på många härliga upplevelser och möten av människor. På väg in i vildmarksvägen, efter en norrländskinspirerad lunch med tunnbröd och hjortronmarmelad, önskade vi båda uppsöka en en helt

Emma Carlsson
emmacarlsson i Sverige på langs