Sveg

Dagarna innan..
torsdag 14 november 2013 - E45, Sveg, Jämtlands län, Sverige

Idag ska jag fixa det sista innan resan. Eva kommer ned från fjället imorgon Ska kolla nu om jag kan skicka direkt till Facebook. Lyckas jag är det Helens förtjänst. :)

Gertrudh Carlström
Dettes i Goa 19/11 -5/12-13
Senast aktiv - från Ella, Goa, Indien
Nostalgi
onsdag 10 april 2013 - E45, Sveg, Jämtlands län, Sverige

Kvällen blev en härlig resa både tillbaka och framåt i tiden. Käkade middag hemma hos Micke Å, ni vet kollegan från tidigt 2000-tal. Det blev några timmar med god mat och trevligt samtal om dåtiden och framtiden. I övrigt så har dag tre i Sveg tagit slut. Fortfarande inspirerande. Ett

Glömde det viktigaste..
måndag 8 april 2013 - E45, Sveg, Jämtlands län, Sverige

inga stekta tomater till frukost, misstänker att ni funderade just på denna info. Funderar på att köpa en kokplatta och steka lite egna tomater här i min lya.

Livstecken från Sveg
måndag 8 april 2013 - E45, Sveg, Jämtlands län, Sverige

Första dagen i Sveg börjar närma sig sitt slut, klockan är snart halv åtta och solen skiner utomhus så man tror att våren är på gång. Bilresan igår gick smärtfritt, efter ca 4h så var jag framme. Erkänn att ni är imponerade att jag hitta fram? Jag är trots allt sämst i Sverige på

Arlandat
fredag 21 december 2012 - E45, Sveg, Jämtlands län, Sverige

Så till denna resas listor Rankinglista hotellpersonal (1 bäst, 5 sämst) 1. Mr. Mel Gibson 2. Delad plats för fisken Wanda och Kimpa 3. – 4. Barkillen som ska trippelkolla alla beställningar 5. Kenny och ögonbrynet Topplista oärligaste vinst i spel 1. Monopol: Mor vann då det på hyran

Emma Jönses
emzer81 i Kap Verde
Senast aktiv - från Della Hotel, Parga, Grekland
Förberedelser
onsdag 31 oktober 2012 - E45, Sveg, Jämtlands län, Sverige

Hej mina kära vänner.. Idag ringde Linda mig för att fråga vad jag skulle ha för skor på mig då vi skulle flyga på lördag.. Ja efter lite fundering så beslutade jag mig för att ta gympaskor svarade jag.. Jag hörde att Linda funderade i andra änden, sedan kommer det ett svagt "jaahaa"

Helene Andersson
LillLang i South America
Senast aktiv - från Havanna, Havanna, Kuba
harrogate och zombiparty
söndag 28 augusti 2011 - E45, Sveg, Jämtlands län, Sverige

Idag har jag och en tjej som heter adele varit till harrogate och handlat lite saker.. senare pa kvallen hade vi avslutningsfest for henne eftersom hon slutade jobbet vi var zombies.. det har inte hant sa mycket har. imorgon borjar jag min forsta dag pa jobbet :)

harrogate och zombiparty
söndag 28 augusti 2011 - E45, Sveg, Jämtlands län, Sverige

this is england
lördag 27 augusti 2011 - E45, Sveg, Jämtlands län, Sverige

Igår var en tröttsam dag jag sov mest hela dagen när vi hade kommit fram till hotellet. jag träffade många trevliga människor igår. vi for även till harrogate och var ut på några ställen alla blev jätte fulla och fullast var nog min chef.. haha.. jag gjorde en fascinerande upptäckt och

Resa till england
fredag 26 augusti 2011 - E45, Sveg, Jämtlands län, Sverige

Efter att ha rest i ca tio timmar med tåg och flyg så är jag äntligen framme på hotellet i england.Resan gick förvånansvärt bra även fast det kändes som att jag fick gå en mil på flygplatsen för att hitta rätt. Nu när jag är framme har Mårten visat mig runt på hotellet och jag har

Goa 19/11 -5/12-13

Goa 19/11 -5/12-13

11 november 2013 - 12 november 2013

Hej alla! Vi börjar vår resa mot Indien på söndag den 17/11-13. Åker från Härjedalen till Stockholm och stannar hos min son med familj 2 nätter. Åker från Arlanda kl. 10.15 på tisdag. Det blir 7:e gången till Goa. Det blir spännande att komma dit igen, men har hört att våldet ökat och det känns ju inte bra. Men vi ska vara försiktiga!! Följ oss nu! Snart lyfter vi.. :)

En mysig resa till metropoolen Sveg

En mysig resa till metropoolen Sveg

7 april 2013 - 3 maj 2013

Det är dags att lämna Örnsköldsvik för de fyra kommande veckor och styra bilen mot Sveg i Härjedalen. Om mannen utan lokalsinne hittar fram är dock den stora frågan. Väl framme i Sveg(Om en vecka eller två) så kommer jag att dokumentera allt man kan göra i staden som går under smeknamnet staden som aldrig sover! Följ med mig på myset på Oxen, i badhuset, på Fjället och i skogen!

South America

South America

3 november 2012 - 23 november 2012

Kap Verde

Kap Verde

4 december 2012 - 19 december 2012

Fiske, sol och bad med familjen på Kap Verde!

sveg  - england

sveg - england

26 augusti 2011 - 10 januari 2012

Semestern 2010

Semestern 2010

19 juli 2010 - 2 augusti 2010

Husbilssemester 2010 vi följer E4 till Norrbotten, sedan lite Finland och lite Norge innan det blir "Vildmarksvägen".

Malaysia

Dop den 5 juni 2010.

Ghana juni/juli 2010

Ghana juni/juli 2010

20 juni 2010 - 4 juli 2010

Mikaela och Marie åker tillbaka till barnen och kommer vara där under två veckor och ta hand om våra saknade älskade barn!

Vintertur

Vintertur