Tänndalen

Tänndalen - Dag 3
fredag 28 december 2012 - Tänndalen, Jämtlands län, Sverige

Oj oj oj, sovmorgon!!! Upp kl 8 för att göra scones till de små liven.Blåser som sjutton men den klarblåa himlen kompenserar allting! Vi åker som tokar och ett par race genom trollskogen blir det med Eve & Sara som vinnare varje gång. Hem för att göra lunch bestående av omelett och lite

Tänndalen - Dag 2
torsdag 27 december 2012 - Tänndalen, Jämtlands län, Sverige

07:00 ringer klockan, gött med en timme extra att sova på morron.. Upp och baka Scones till kidsen som konstaterar att det är rätt gött med curling på högsta nivå.. Efter en lysande frukost :-), är det dags för första åken.. Magiskt väder (se bilderna) och en intensiv förmiddag där

Resan upp - vår första dag.
torsdag 27 december 2012 - Tänndalen, Jämtlands län, Sverige

Vi startade i slask och regn i Sandared kl 05:00 med 2 plusgrader på termometern. 73 mil senare kl 15:00 går vi ur bilen i Tänndalen i Jämtland i 7 minusgrader och ett magiskt vinterlandskap. Resan upp gick helt bekymmerslöst och trafiken var smidig som en 18 årig yogainstruktör. Väl framme

Tänndalen 2013

26 december 2012 - 30 december 2012

Skidresa till Tänndalen 2013. Vi som åker är Micke, Anton, Evelina & Sara.