Sävsjö

Nu är det dax!
måndag 18 september 2017 - Sävsjö, Jönköpings län, Sverige

Det börjar bra! Försenat tåg till Alvesta..! 😂 Men vad gör väl det. Jag har gott om tid på mig.

Monica Svensson
Moncisen i El Camino
2 veckor
måndag 30 april 2012 - Sävsjö, Jönköpings län, Sverige

Hej alla (: ska bara säga att jag lever ! Har inget internet på rummet , ska berätta allt så fort jag får det ! Puss

1 vecka i värmen !
måndag 23 april 2012 - Sävsjö, Jönköpings län, Sverige

Shit denna veckan har verkligen gått snabbt och långsamt på samma gång. Det känns som jag har varit här i evigheter, fast att går i ett! Det känns bra, har bara haft två tunga dagar här pga olika saker. Idag när jag vaknade upp var jag lagom nöjd, vi skulle nämligen ha vattengympa.

Aiya napa
söndag 22 april 2012 - Sävsjö, Jönköpings län, Sverige

Godkväll ! Idag är vi alla lite sega efter gårdagen. Vi förfestade lite hos Ida, världens skönaste skövdebo. Vid klockan tio begav vi oss sedan med buss in mot ayia napa, ni kan ju tänka er hur taggade alla var. 50 stycken jättehärliga människor som går ut tillsammans! Vi började på

Varm dag
lördag 21 april 2012 - Sävsjö, Jönköpings län, Sverige

Hej hej! Idag och igår har vi haft kanonväder här, 25 grader och uppåt. Hann att ligga vid poolen på lunchen igår, det var riktigt gött. Har till och med fått en liten linje vid bikinikanten nu, känns helt okej. Igår var det för övrigt varit en tråkig dag med jobbiga

Blåser bort..
torsdag 19 april 2012 - Sävsjö, Jönköpings län, Sverige

Idag har vi haft en fin dag här i Fig tree bay, ganska soligt men fruktansvärt blåsigt. Hade det inte blåst hade det säkerligen varit jättevarmt! Vi försökte ligga och sola lite på lunchen, höll väll ut i sisådär en halvtimma! Haha sen hände en ganska kul grej också. Jag stod och

Blue Academy!
onsdag 18 april 2012 - Sävsjö, Jönköpings län, Sverige

Godkväll allesammans. Igår var första BA-dagen. (Blue Academy), som hålls i konferensrummet. Vi är totalt runt 50 st, svenskar, danskar, norskar och finnar = en härlig skandinavisk blandning. Vi fick veta att exakt 1771 personer hade sökt jobbet från allra första början, då känner man

Fig tree bay, cypern
måndag 16 april 2012 - Sävsjö, Jönköpings län, Sverige

Hej! Vilken lång dag. Vaknade runt tre och trodde knappt det var sant, kändes som jag precis hade somnat. Carolines pappa körde in oss till Landvetter där vi mötte upp de andra två tjejerna. Flyget gick bra och vi landade i ett 25 grader varmt Cypern. Det är inte jättevarmt, det känns lite

5 h senare..
söndag 15 april 2012 - Sävsjö, Jönköpings län, Sverige

Nu är jag hemkommen till Caroline här i Borås. Har fått ett eget rum, och en asgo säng (: nöjd! Vi åkte från Sävsjö lite innan sju och var framme halv elva. Ni kan ju tänka er att bilresan innehöll en del stopp, vi försökte vara så länge tillsammans vi bara kunde. Jobbigt att lämna

Hejdå Sävsjö!
söndag 15 april 2012 - Sävsjö, Jönköpings län, Sverige

Haha är en aníng irriterad för tillfället. Hade skrivit värsta lååånga inlägget här, som tog mig 40 min att skriva. Tydligen hade jag varit inloggad för länge, så allt försvann när jag tryckte på "publicera". Så nu blir det en kort version, för jag har inte så gott om tid. Jag

El Camino

16 april 2012 - 31 oktober 2012

Praktiken 2012

Praktiken 2012

20 februari 2012 - 11 mars 2012

Detta blir nog en super praktik !!

California-Arizona- Nevada 2010

California-Arizona- Nevada 2010

17 juni 2010 - 6 juli 2010

Bröllopsresa till Nikaragua

Bröllopsresa till Nikaragua

13 juni 2010 - 4 juli 2010

Jag reser med Håkan till Nikaragua på en trekombinerad resa. Semester, bröllopsresa för Alfred o Sara och för att fira vår 30-åriga bröllopsdag som infaller i augusti

Italien

Italien

15 april 2010 - 18 maj 2010

Jag och Emil åker till Italien i en månad för att praktisera på Fattorie Gianozzi, en vingård i byn Marcialla i Toscana. Ska bo på en herrgård och ta hand om Bed and Breakfast och servering på kvällar. fattoriegiannozzi.it

Maj Stahl
medveja