Vaggeryd V

Utery 30 juli 2013
tisdag 30 juli 2013 - Vaggeryd V, Jönköpings län, Sverige

A jsme doma :-)........dekujeme moc vsem vernym ctenarum, ze nase utrapy precetli a skvele komentovali. :-) N a N

Skillingaryd - Köpenhamn
onsdag 10 juli 2013 - Vaggeryd V, Jönköpings län, Sverige

To nam to pekne zacina :-( Cesta vlakem po Svedsku neni nijak jednoduchou zalezitosti. Hned kousek za Värnamem nam sdelili, ze vlak sice dal nejede, ale ze nemame ztracet optimismus,neb nam pristavili autobus....smutnym detailem bylo, ze autobus stal tak asi 800 m od vlaku a nase dva nelehke

Hemma i La Suede...
torsdag 5 augusti 2010 - Vaggeryd V, Jönköpings län, Sverige

Hej på er.. Tack för att ni tagit er tid och följt våran resa. Hoppas ni har haft det trevligt för det har vi haft. Nu är vi hemma i våra lägenheter igen. Bara till att ladda för nya utflykter. Hemresan gick bra tills vi kom till Köpenhamn, då det visade sig att Lasses bagage

Hemma i La Suede...
torsdag 5 augusti 2010 - Vaggeryd V, Jönköpings län, Sverige

Senast aktiv - från Haines City, Florida, USA
Nu är det bara timmar kvar.
måndag 12 juli 2010 - Vaggeryd V, Jönköpings län, Sverige

Hej på er... Nu är det bara timmar kvar innan resan påbörjas. Vi lämnar Sk-ryd 05:00, för att bege oss ner till Värnamo. Där ska ett tåg ta oss till Alvesta, väl där så byter vi till ett annat tåg som för oss till Köpenhamn. Flyget från Köpenhamn lyfter kl 10:55. Efter Köpenhamn

Semestern har börjat
fredag 9 juli 2010 - Vaggeryd V, Jönköpings län, Sverige

Då var semestern här, shit vad man har längtat till detta. Alla förberedelser har påbörjats. Det skall packas, läggas in räkningar, tvättas, kollas försäkringar mm. Men snart så sitter vi där. En liten vädercheck innan idag visade 34 grader å strålande solsken.

USA, NY, Washington DC, Florida

USA, NY, Washington DC, Florida

10 juli 2013 - 30 juli 2013

Yupiiiii....on the road again......denna gången med Nicole :-)

USA 2010

USA 2010

13 juli 2010 - 4 augusti 2010

Då var det dax för ännu en tripp till USA. Klas, Micke, Lasse & El Doso är det som skall åka ÖVER...

Linda Andersson
Liinda84