Ölandsgatan

Hejsan
tisdag 7 juli 2015 - Ölandsgatan, Kalmar, Kalmar län, Sverige

Hej på er alla Efter som det råder ekonomisk kris i Grekland Men så som det idag ser ut värkar endå resan bli av Men jag hör av mig lite mer längre fram om resan blir av eller inte Adda gärna mig på Facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=100007587636830

SEMESTERN HAR BÖRJAT!!
fredag 27 februari 2015 - Ölandsgatan, Kalmar, Kalmar län, Sverige

2 dagar kvar...

Bilder och slutet
lördag 10 januari 2015 - Ölandsgatan, Kalmar, Kalmar län, Sverige

Hej, eftersom internet är slött i Afrika och denna sidan är helt kass (ursäkta multipla utskick ibland...)kommer här lite bilder. De sista dagarna blev inte riktigt som planerat... en liten feberchock ställde till det. 40 graders feber i 40 graders värme gjorde att jag fick hoppa rafting och

Marie Gunér
Marrre i Jul och nyår med gorillorna
Senast aktiv - från Kalmar, Kalmar län, Sverige
På tåget
lördag 29 november 2014 - Ölandsgatan, Kalmar, Kalmar län, Sverige

Nu sitter vi äntligen på tåget mot Kastrup, verkar rulla på som det ska. Bredvid mig har jag en övertaggad Fina som är rustad för bad kan man säga (se bild). Jag tror hon kommer slockna innan vi anländer till flygplatsen. Själv är jag rätt trött då det inte blev så måmga timmars

Louise Karlsson
louise_4 i Australien
Senast aktiv - från Sydney, New South Wales, Australien
Nu är det äntligen..
fredag 28 november 2014 - Ölandsgatan, Kalmar, Kalmar län, Sverige

Nu är det äntligen dags igen, ny resa och nya äventyr. Som jag har längtat efter att göra detta, sen 2008 när jag kom hem från Asien tror jag bestämt :) Imorgon bär det av, då hoppar jag och Fina på tåget klockan 7 och beger oss mot Kastrup, vi hoppas verkligen att tågen går som dom

Louise Karlsson
louise_4 i Australien
Senast aktiv - från Sydney, New South Wales, Australien
Alcatraz, redwood och hem.
tisdag 18 november 2014 - Ölandsgatan, Kalmar, Kalmar län, Sverige

Så var man då hemma igen med jetlag och minnen och bilder m.m. Sista dagen i San Fransisco, denna vackra stad, roade vi oss med att besöka Alcatraz och redwoodskogen på andra sidan Golden Gatebron. Tack och lov att man inte hamnade på Alcatraz!! Det var inget vilohem. Stängdes dock 1963. Nu

Karl-Axel Erlandsson
Bokakalle i USA kust till kust
Senast aktiv - från Cairns, Queensland, Australien
I brist på annat.
onsdag 5 mars 2014 - Ölandsgatan, Kalmar, Kalmar län, Sverige

Ciao, Nu var det några dagar sen jag skrev här på resedagboken men jag kan garantera att jag fortfarande lever och andas i denna något galna stad. Jag skulle kunna berätta allt jag har gjort sen sist men jag känner att min dagsform inte riktigt vill tillåta mig att utföra en sådan

Tutto é bene
torsdag 27 februari 2014 - Ölandsgatan, Kalmar, Kalmar län, Sverige

Buona sera! Idag har det hunnits med en del. Först och främst började dagen med att jag i princip fick lägga benen på ryggen och springa till skolan för att inte komma försent. Detta för att duschen inte ville fungera i den nya lägenheten. Senare insåg jag att jag använt den fel. Ni

Jag flyttar..
onsdag 26 februari 2014 - Ölandsgatan, Kalmar, Kalmar län, Sverige

Godkväll! Nu har skolan börjat och jag har haft två lektioner. Det är ingen stor klass direkt, vi är sju stycken som medverkat hittills. Kanske blir de andra kurserna annorlunda, det återstår att se. Jag flyttade till min nya lägenhet idag. Den ligger bara ett stenkast ifrån metron till

Volontärresa Brasilien

3 oktober 2015 - 2 november 2015

Volontärresa till Rio de Janeiro, arbete på ett barnhem och boende i en lokal värdfamilj.

Kos resan

27 augusti 2015 - 4 september 2015

Bröllopsresa Kalifornien!

2 mars 2015 - 22 mars 2015

Jul och nyår med gorillorna

20 december 2014 - 6 januari 2015

Mot Rwanda och Uganda för jul och nyårsfirande. Kommer tillbringa storhelgen med lite andra släktingar iår ;-)

Australien

29 november 2014 - 20 december 2014

USA kust till kust

23 oktober 2014 - 11 november 2014

Thailandsäventyret

17 februari 2014 - 7 mars 2014

Ett treveckors äventyr på ön Koh Pangan.

Italien, Rom

22 februari 2014 - 31 augusti 2014

Min utbytesresa till Italien under våren 2014.

Sydostasien

27 januari 2014 - 12 mars 2014

Australien

21 oktober 2013 - 21 oktober 2014

Våga göra något med sitt liv. Upptäcka saker som man hört alla andra göra, men aldrig riktigt vågat göra det själv. Men nu är det dags att våga krypa ut ur sitt skal och leva lite.