Västervik

Nu drar vi
fredag 31 mars 2017 - Västervik, Kalmar län, Sverige

Nu drar vi  mot sol o värme i nya husbilen men först ett stopp i Kåralycke och ett stopp i Röstånga för att fira småflickornas födelsedagar. På tisdag åker vi till Danmark o färja till Tyskland.Ni får alla ha en fin helg så hörs vi kram🌞🌞🌞🌞

Yasmin Sjöström
riverroy i Från regn o rusk mot solen
Nu är det dags: Dag 1 och 2
tisdag 27 oktober 2015 - Västervik, Kalmar län, Sverige

Då var vi äntligen framme. Resan har gått bra med den var låång!!! Det som har varit skumt denna gång var att jag har inte varit stimmig inför resan, tvärtom mycket lugn och harmonisk. Inga tankar på missade plan, borttappade ungdomar eller annat som kan gå fel. Så det var med frid i

Test
lördag 15 augusti 2015 - Västervik, Kalmar län, Sverige

Hej Fredrik Hoppas ni kan se detta nu... Tack för senast! Kram Maria och Mattias Lindvall

Spännande
lördag 15 augusti 2015 - Västervik, Kalmar län, Sverige

Vi ser med spänning fram mot att få resa till Bali

Västervik Resort lysingsbadet
onsdag 12 augusti 2015 - Västervik, Kalmar län, Sverige

Klev upp och åt frukost. Städade ur husvagnen lite. Satt och skrev dagbok. En riktigt lugn och skön dag. Pratade och sa hej då till ett par från skåne som skulle åka upp till Vindeln. De skulle börja med Härnösand igår. De hade en liten busig valp som var en Tysk spets. Den såg ut som

Eva Esteby
Yran i Sommarsemester 2015
Mot fastlandet
tisdag 11 augusti 2015 - Västervik, Kalmar län, Sverige

Hoppade upp ur lopplådan kl 6. Längtade till min sköna säng i husvagnen. Här har jag sovit i en säng med tunn barnmadrass. Vi klev upp och borstade tänderna och sa hejdå till Anita. Nere vid båten hamnade vi först i en av köerna igen med bra koll på vad som hände. När vi parkerat på

Eva Esteby
Yran i Sommarsemester 2015
Senast aktiv - från Västervik, Kalmar län, Sverige
Nu har vi startat söderut
torsdag 16 juli 2015 - Västervik, Kalmar län, Sverige

Efter mycket plockande och packande kom vi iväg vid halv 2-tiden. Första anhalten var Forsbergs Husbilar i Väsby och byte av en gasolflaska så att båda två är fulla. Framför oss där stod en annan husbil som någon pulade med och som också verkade vara på väg - Charlotte Perellis

Bengt Svensson
BengtochBettan i Sol och hav 2015
Senast aktiv - från München, Bayern, Tyskland
Framme
tisdag 20 januari 2015 - Västervik, Kalmar län, Sverige

Hej alla vänner, nu har vi varit här i 2 dagar på Kho Lanta. Resan hit gick bra, det var jättebra att flyga med Aeroflot fina plan, god mat, bra service o de höll alla tider. Det enda jobbiga var att vänta i Moskva i 5 timmar, men det går ju att se över till nästa gång. Det var en stor

Yasmin Sjöström
riverroy i Sol, sand o bad
Mot solen på östkusten
söndag 17 augusti 2014 - Västervik, Kalmar län, Sverige

Regnoväder väntar på västkusten och runt Västervik verkar vara enda platsen med solchanser och uppehåll. Kom iväg först på eftermiddagen så det var kväll innan vi var framme och när vi närmade oss kusten slutade regnet som öst ner hela vägen.

Allis Rapp
AllisRapp i Sommarsemester 2014
Senast aktiv - från Bunyola, Balearerna, Spanien
Resan startar
onsdag 25 juni 2014 - Västervik, Kalmar län, Sverige

Onsdag idag och nu bar det iväg mot kontinenten. Grabbarna bak tillsammans med Sigge. Allt har gått bra och vi har nu efter en del slingrande på villovägar i skogen hittat en perfekt liten plätt vid vattnet där vi slagit läger för natten. Gamleby, strax utanför Västervik. Sigge har

Från regn o rusk mot solen

Från regn o rusk mot solen

31 mars 2017 - 20 maj 2017

Kåralycke, Röstånga, Danmark, Tyskland, Holland, Frankrike, Italien, Kroatien o hem igen

Sommarsemester 2015

Sommarsemester 2015

1 januari 2020 - 1 januari 2020

Semestertripp med husvagnen. Lämnade hemma söndag den 2 augusti. Ska vara hos Tusse i hennes stuga i Ödängla utanför Mösterås onsdag den 5 aug. Fredag den 7 aug lämnar vi husvagnen vid Tusses stuga och tar en båten över till Gotland och tillbaka tisdag den 11 aug. Sen får vi se vad vi hittar på.

Bali

Bali

26 oktober 2015 - 10 november 2015

Här kommer vi lägga ut foto och knasigheter från vår resa till Bali.

Sol och hav 2015

Sol och hav 2015

16 juli 2015 - 12 augusti 2015

Grovplanen är att åka med husbilen först några dagar till Eva och Micky i Kalmar med några kulturevent, sedan via Trelleborg - Sassnitz, Berlin, Dresden, Wien m.m. till öar i Kroatien. Men ser vi i god tid att det blir "tokvarmt" där styr vi nog över mot Italienska/Franska medelhavskusten eller kanske den Franska Atlantkusten. Husbil = inga förbokningar = flexibelt semestermål/frihet. Bengt o Bettan

Sol, sand o bad

Sol, sand o bad

17 januari 2015 - 13 februari 2015

Till Kho Lanta vår favoritplats i Thailand. Här väntar David o Linda, Lyra o Siri som det ska bli mysig att vara med i några veckor. Vi ska bada o sola o äta gott, leka med barnen, plocka snäckor o bygga sandslott

Sommarsemester 2014

Sommarsemester 2014

17 augusti 2014 - 31 augusti 2014

Husbilssemester på östkusten eftersom det är regnoväder med översvämningar hemomkring.

Europa m husbil sommar 2014

Europa m husbil sommar 2014

25 juni 2014 - 15 juli 2014

Resa till Normandie i Frankrike genom Tyskland, Holland och Belgien med vår nya husbil.

Azorerna

Azorerna

1 maj 2014 - 17 maj 2014

Smekmånad, första bröllopsdagen, vandringsresa, upplevelser och den fantastiska naturen! Nu är det äntligen dags!

Thailand igen jul/nyår!

Thailand igen jul/nyår!

17 december 2013 - 10 januari 2014

Playa de las Americas, Teneriffa

Playa de las Americas, Teneriffa

31 mars 2013 - 7 april 2013

Dax att åka söderut till Teneriffa, Playa de las Americas över påsken.

Robin Fagerlund
JRSF