Alvesta N

Härlig vecka på Ibiza
fredag 7 oktober 2016 - Alvesta N, Kronobergs län, Sverige

Vi flög från Arlanda till Ibiza morgonen 23 september med Fritidsresor. Allt gick perfekt och vi fick ett fint rum med utsikt mot havet och poolen. Hotellet vi hade valt heter Hotel Club Bahamas Ibiza - Playa d'en Bossa. Vi hade fint väder hela veckan. Maten och vinet på hotellet var mycket

asm i En höstvecka på Ibiza
Senast aktiv - från Alvesta N, Kronobergs län, Sverige
Härliga dagar med barn och barnbarn
tisdag 17 maj 2016 - Alvesta N, Kronobergs län, Sverige

Vi körde bil upp till Stockholm. Matts släppte av mig på Östermalm och parkerade sen bilen i Ropsten. Jag hämtade vårt lilla barnbarn på hans förskola. Han blev jätteglad när han såg mig. Vi fick massor av soliga härliga dagar tillsammans med honom i Stockholm. Föräldrarna var först

asm i Stockholm och Jongieux
Härliga dagar i Skåne
fredag 8 april 2016 - Alvesta N, Kronobergs län, Sverige

Vi bokade en övernattning på Smygehus i Smygehuk. På vägen fikade vi i Brantevik vid Sveriges minsta bibliotek. Sen reste vi till Sandhammaren och hade en härlig promenad vid havet i strålande sol. Lunch intogs i Kåseberga. Sen reste vi vidare till Smygehuk. Där hade vi en härlig em och

asm i Mysiga Österlen
tisdag 19 januari 2016 - Alvesta N, Kronobergs län, Sverige

Vi reste med Fritidsresor från Arlanda till Phuket. Första veckan bodde vi på The Sands som ligger på Nang Thong stranden. Vi hade härligt väder hela veckan. Varje morgon joggade vi på stranden och sen simmade jag tills Matts joggat färdigt. Vi åt många härliga middagar precis vid havet

asm i Härlig resa till Thailand
Vårt första besök i Fujairah i Förenade Arabemiraten
onsdag 25 november 2015 - Alvesta N, Kronobergs län, Sverige

Vi längtade efter att få bada i Indiska Oceanen så vi bokade en resa med Apollo till Fujairah. Resan startade på Arlanda. Vi flög till Dubai 25 november. När vi kom fram blev vi hämtade med bil av hotellet Blu Radisson Resort. Chauffören körde konstant i 130 km hela vägen från Dubai till

asm i Indiska Oceanen
Härligt väder i Madrid
söndag 12 april 2015 - Alvesta N, Kronobergs län, Sverige

31/3 Vi tog tåget till Stockholm och bodde på Sergel Plaza. 1 /4 Åkte vi till Arlanda med flygbussen. När vi checkat in kom sonen med sin sambo och deras sjumånader gamla son. Flyget gick perfekt i tid och vi kom fram till Madrid som beräknat. De tog taxi till hotellet och vi tog

asm i Solig resa till Madrid
lördag 21 mars 2015 - Alvesta N, Kronobergs län, Sverige

Vi reste med Fritidsresor från Arlanda med Dreamlinern direkt till Mauritius. Flygresan tog knappt 12 timmar och gick perfekt. Sen åkte vi buss från sydöstra delen av ön via huvudstaden Port Louis som ligger på västra sidan till nordöstra delen av ön. Vi bodde på ett hotell som heter

Ann-Sofie Magnusson
asm i Mauritius den regniga ön
Khao Lak och Kata Noi
torsdag 15 januari 2015 - Alvesta N, Kronobergs län, Sverige

Vi åkte upp till Stockholm 15 januari tillsammans med min syster och hennes man. Bilen parkerade vi på Connect. Sen tog vi deras buss till Arlanda. På flygplatsen anslöt min moster och morbror. Vi flög med Thomas Cook till Phuket på kvällen och var framme i Thailand vid 14.00. Där åkte vi

asm i Thailand återigen!
Sol i november
onsdag 3 december 2014 - Alvesta N, Kronobergs län, Sverige

Vi åkte från Arlanda till Costa Meloneras 21 november för att få lite sol och värme. Resan gick bra och vi hade fantastisk tur med vädret även om det blåste en del första dagarna och ren storm sista dagen. Solen sken från en klarblå himmel hela tiden och det var verkligen efterlängtat.

asm i Costa Meloneras
Edinburgh med omnejd
lördag 25 oktober 2014 - Alvesta N, Kronobergs län, Sverige

19 oktober åkte vi tillsammans med min syster och svåger med flyg från Arlanda till Edinburgh. Vi tog expressbuss 100 från flygplatsen till stan. På bussen träffade vi en svensk dam som tipsade om att vi borde ta taxi från Weaverly station till hotellet Apex International. Det är nämligen

asm i Härliga dagar i Skottland
En höstvecka på Ibiza

En höstvecka på Ibiza

23 september 2016 - 7 oktober 2016

Vi var på Formentera för några år sedan och ville nu gärna se hur det är på Ibiza.

Stockholm och Jongieux

Stockholm och Jongieux

3 maj 2016 - 16 maj 2016

Härliga dagar med barn och barnbarn i Stockholm och Jongieux.

Mysiga Österlen

Mysiga Österlen

7 april 2016 - 9 april 2016

Vi bokade en övernattning på Sveriges sydligaste udde.

19 januari 2016 - 4 februari 2016

Kombinationsresa till Thailand Khao Lak plus Kata Noi

Indiska Oceanen

Indiska Oceanen

25 november 2015 - 2 december 2015

Vi gillar Indiska Oceanen och bestämde oss för att testa resmålet Fujairah i Förenade Arabemiraten.

Solig resa till Madrid

Solig resa till Madrid

12 april 2015 - 13 april 2015

Resa till Madrid med sonen och hans familj

27 februari 2015 - 15 mars 2015

Besöka Mauritius i väntan på våren hemma.

Thailand återigen!

Thailand återigen!

15 januari 2015 - 30 januari 2015

Vi hade återigen en underbar resa till Thailand!

Costa Meloneras

Costa Meloneras

21 november 2014 - 29 november 2014

Costa Meloneras Grand Canaria blev ett fint avbrott i mörkret

Härliga dagar i Skottland

Härliga dagar i Skottland

19 oktober 2014 - 23 oktober 2014

Vi var några härliga dagar i Skottland.

asm