Luleå V

Koh Samui 25/1
onsdag 25 januari 2012 - Luleå V, Norrbottens län, Sverige

Hej. Nu är jag rejält magsjuk,Thord har fått klara sig själv. Jag har vilat. Imorgon. Hoppas jag att jag blir frisk.

Koh Samui 24/1
tisdag 24 januari 2012 - Luleå V, Norrbottens län, Sverige

Igår flög vi hit till Koh Samui. Det var en flygtur som tog 40 min. En vacker Ö med fina sandstränder. Vi bor på ett vacker hotell som heter Muang Samui Spa Resort. Vi har ätit en lyxig frukost.

23/1
måndag 23 januari 2012 - Luleå V, Norrbottens län, Sverige

God Natt alla vi känner. Tråkigt att vi inte kan lägga ut några bilder. Men vi har det trevligt i alla fall

Senast aktiv - från Luleå V, Norrbottens län, Sverige
Dagboken uppdaterad med fler bilder!
söndag 13 mars 2011 - Luleå V, Norrbottens län, Sverige

Nu har vi laddat upp fler bilder i resedagboken!

Hemma
onsdag 24 mars 2010 - Luleå V, Norrbottens län, Sverige

Hej! Nu är vi hemma igen. Vi har haft tre hektiska dagar med enorm värme. Vi åkte till Karon på söndag och har varit där tills vi åkte hem. Vi bodde på Best Western Phuket Ocean resort. Såg bra ut och låg bra till både shopping och bad. Vad som inte var bra var att AC:n inte fungerade

Lena Nilsson
nilen i Thailand 2010
Thailand

23 januari 2012 - 24 januari 2012

Vår resa började kl.10.00 till Stockholm sen 14.30 mot Phuket. Vi har varit två dagar där. Nu idag flög vi till Koh Samui. Vi har träffat Kjelle ,Kee och William. Vi har ätitven god middag tillsammans. Nu är vi på vårt hotell. Mange Samui Spa resort. Häftigt ställe.

Kryssning vid Arabiska halvön

27 februari 2011 - 10 mars 2011

Kryssning från Dubai till Oman, (Bahrain,) Fujairah, Abu Dabi, Dubai.