Pite havsbad

Drabbning på Piteå GK
tisdag 4 augusti 2020 - Pite havsbad, Norrbottens län, Sverige

Vi vaknade till en mulen morgon här i Piteå. En god hotellfrukosten innan vi begav oss in till Piteå stad. En lite gullig stad med en gågata som vi flanerade på en stund. Några inköp innan avfärd mot Piteå GK. Parkeringen var full men det löste vi  med att flytta runt lite avspärrningar

Ellenore Ålin
Elle74 i Roadtrip 2020
Senast aktiv - från Enköping N, Uppsala län, Sverige
Äntligen...20 år senare...
måndag 3 augusti 2020 - Pite havsbad, Norrbottens län, Sverige

Vaknade till en regnigt och dimmig morgon vid foten av Högakustenbron. Dagens mål är......(trumvirvel)Pite Havsbad det har undertecknad tjatat om i minst 20 år så jag är mycket glad över destinationen. Det finns en önskan av resesällskapet att stanna till i björkarnas stad, Umeå. Per

Ellenore Ålin
Elle74 i Roadtrip 2020
Senast aktiv - från Enköping N, Uppsala län, Sverige
En lugn dag vid Pite havsbad
tisdag 21 juli 2020 - Pite havsbad, Norrbottens län, Sverige

Vår semester har gått i en dundrande fart med många olika upplevelser men nu har vi landat här vid pite havsbad och barnen är väldigt nöjda.Ett mecka för barn kan man nog säga, härlig strand, hoppkudde vid stranden, stora lekplatser, nöjesfält, lekland, äventyrsbad och såklart glass i

Roadtrip 2020

Roadtrip 2020

1 augusti 2020 - 9 augusti 2020

En roadtrip med hemlig destination. Varje morgon är det frukostmöte med avslöjande av ny stad och aktivitet.

Med Husbil mot Boden och tillbaka

Med Husbil mot Boden och tillbaka

10 juli 2020 - 31 juli 2020

Att åka söder det kan vi men hur mkt kan vi om norr? Rastlöshet och jakten efter äventyr är oss, att stanna hemma hela semestern är inte för oss. Ett äventyr på hjul genom Sverige från Skövde mot Boden och tillbaka ska vi nu åka på.

Tobias Almström
rambogreen