Kumla

Hemma igen efter en underbar weekend
måndag 3 juni 2019 - Kumla, Örebro län, Sverige

Söndag Vi hade tänkt gå en promenad i Central park men vi tog tunnelbanan till Ground zero istället. Va mycket det hänt på 6 år. De har gjort det så fint. Kommer bli toppen när det är klart.Efter lunch gick vi till Dō det hade Emma sett reklam för på Facebook för några år sedan. De

kinder84 i 35 års present
Senast aktiv - från New York, USA
Hemma efter en underbar resa
tisdag 27 mars 2018 - Kumla, Örebro län, Sverige

Hemma Borta bra men hemma bäst ;)Vi har haft det så himla bra. Mysigt att få vara tillsammans hela familjen så länge.Var dålig på att ta kort sista veckan. Men dagarna ser lika ut. :)I lördags red Emma och Newton elefant.Var beredd att han skulle vägra när det väl var dags att kliva upp

kinder84 i 4 veckor i Thailand
Att mista en hel dag
onsdag 2 december 2015 - Kumla torg, Kumla, Örebro län, Sverige

Vaknade kl 12.00 och då blev det fart på mig. Ringde Bibbi och meddelade min sena ankomst. Det var en glad hund som mötte mig. Hon hade haft så bra. Varit i Sälen 2 gånger. Resan hem gick bra. Vi kom hem kl 18.00 och då var jag trött. Nu skall jag bara fixa till dygnsrytmen. En resa med

USA
måndag 7 juli 2014 - Kumla torg, Kumla, Örebro län, Sverige

Måndag 7 juli Idag blev det frukost på Big Pink mycket gott ägg bacon stekt potatis lök cafélatte sedan liten promenad på Miami. Blev lite fika på stan lunch på fridays hamburgare. Sen blev det stranden och bad på eftermiddagen. Och dagen avslutades med lite middag och öl. Imorgon åker

Tony Sahlqvist
tony60 i Roadtrip USA 2014
Family Time!
torsdag 6 februari 2014 - Kumla torg, Kumla, Örebro län, Sverige

Wow! What a great past couple of days it has been. So here is a quick update on what has been going on in my life... On Monday I found out that I passed my exam with merit. Wahoo! I also decided on going up to visit my grandparents in Kumla. Best. Idea. Ever. I took the train here to Kumla on

Christina Itabashi
USwede16 i My Life in Sweden
Senast aktiv - från Linköping, Östergötlands län, Sverige
New Year, New Life
onsdag 1 januari 2014 - Kumla torg, Kumla, Örebro län, Sverige

Happy New Year! After a very long flight and a short train ride I arrived safely at my grandparents' house. The flight was good and I have no complaints. The rest of my journey on the train was rather eventful since it is only a 2.5 hour train ride from the airport to my grandparents house.

Christina Itabashi
USwede16 i My Life in Sweden
Senast aktiv - från Linköping, Östergötlands län, Sverige
4 dagar kvar...
måndag 18 november 2013 - Kumla torg, Kumla, Örebro län, Sverige

Nu börjar det närma sig! Borde ta tag i packningen...

Sanna Norsell
norsell i Thailand
Bondi Beach
söndag 6 oktober 2013 - Kumla torg, Kumla, Örebro län, Sverige

Landade lyckligt och väl i Sydney i fredags. Ellen fick en korg att ligga i när det inte var turbulent och där sov hon och snusade tills frukosten. Då satte hon sig upp och smilade mot alla. Genast ställde tjejerna både till höger och vänster upp som barnvakter så vi kunde äta frukost i

Mot Sydney
onsdag 2 oktober 2013 - Kumla torg, Kumla, Örebro län, Sverige

Nu sitter vi på flygplatsen och väntar på flyget till Sydney. Vi har haft en underbar dag idag. Uppe med tuppen och iväg på delfinsafari. Tur hade vi. Vi såg flera delfiner, bl a en mamma med kalv. Hong Kongs delfiner är vita eftersom de lever vid mynningen av ett floddelta där vattnet är

Grodor och guldfiskar
söndag 29 september 2013 - Kumla torg, Kumla, Örebro län, Sverige

Hej! Vi slappar på hotellet på förmiddagarna och sedan ger vi oss ut på stan. Just nu sitter vi på Starbucks för att vila oss lite från alla intryck. Vi kommer just från guldfiskmarknaden, en gata där det nästan bara säljs fiskar och andra djur. Vi har också gått en sväng i

35 års present

35 års present

30 maj 2019 - 3 juni 2019

New York 🥰

4 veckor i Thailand

4 veckor i Thailand

26 februari 2018 - 25 mars 2018

Min sista månad som föräldraledig och Andreas första med Sigma tillbringar vi i Thailand ❤️

Los eller Las. Angeles och Vegas

Los eller Las. Angeles och Vegas

14 november 2015 - 30 november 2015

Ännu en resa med shoppa loss. Sen blir det lite San också. Fransisco alltså. Några stopp däremellan. En resa med både kultur, nöje och shopping. Kanske lite bad också. Får se hur varmt det är i vattnet.

Roadtrip USA 2014

Roadtrip USA 2014

3 juli 2014 - 26 juli 2014

Resa i USA med start i Miami Bilder och andra platser kommer under resans gång följ oss gärna

My Life in Sweden

My Life in Sweden

31 december 2013 - 25 januari 2015

Thailand

Thailand

22 november 2013 - 8 december 2013

En backpackerresa tillsammans med min dotter

Nya Zeeland

Nya Zeeland

26 september 2013 - 9 december 2013

5 nätter i Hong Kong. 2 veckor i Sydney. 7 veckor i Nya Zeeland.

Livets resa i Sydamerika och USA

Livets resa i Sydamerika och USA

20 februari 2013 - 20 maj 2013

Om mindre än en vecka befinner vi oss i Buenos aires när vi ska starta vårt livs äventyr. Det är äntligen dags för mig och min älskade Oliviha att ge oss iväg. Vi ska äta världens bästa kött i Argentina, sola och bada i Uruguay, uppleva konstnärliga städer i Chile. Vi ska cykla nerför världens farligaste väg i Bolivia och gå inkaleden i Peru. Som om inte det räcker så ska vi också bila från Miami till san Francisco. Sen blir det ju självklart mycket annat men det får ni läsa om senare. Det ska bli helt fantastiskt kul att ge sig iväg igen och följer ni oss här kommer ni garanterat att vilja göra en liknande resa för jag kan inte se hur det kan bli nånting annat. / Adam och borta i Småland Oliviha

Lofsdalen

Lofsdalen

30 mars 2013 - 7 april 2013

Det blir vårt 4:e besök i mysiga Lofsdalen. De tidigare gångerna som vi varit där har det alltid varit väldigt kallt (dec-jan-feb) men nu hoppas vi att vi ska kunna få sitta ute på after ski och ta en kall öl medan solen skiner i ansiktet :-). Denna gång är våra reskamrater familjen Lundin och familjen Fredriksson-Aaa, 11 pers totalt.

Australien

Australien