Östergötlands län

18 Februari
lördag 18 februari 2017 - Skärblacka, Östergötlands län, Sverige

Då var det äntligen dags att snart bege sig mot tågstation för färd mot Arlanda😊Fick samtal från Carro att hon inte mår bra feber, ont i halsen & förkyld så det blir att proppa i sig värktabletter eller så får det bli whiskey på planet > dessa himla dagisbaciller. Chili har

famjonasson i Thailand 2017
Slutrapport
tisdag 7 februari 2017 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Så var vi då hemma efter en lång flygresa som lite oväntat innehöll en mellanlandning i Bryssel. Vi hade under natten fått en annan och längre rutt över Atlanten så bränslet räckte inte ända fram. Kändes lite märkligt men vi hann med vårt flyg till Linköping så ingen skada skedd.

Rune Brännström
60rune i Bonaire 2017
söndag 5 februari 2017 - Norrköping, Östergötlands län, Sverige

Så kom man iväg till Riva en gång tillFast den blev inte av.

Den stora packardagen
torsdag 26 januari 2017 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Dan´ före flygaredan´!Att-göra-listan är lång och timmarna blir allt färre...men vi ska nog bli klara!Väskorna fylls på allt mer, både med våra egna saker men också med beställningar från Hong Kong. Produkter som det inte finns så gott om i Asien är tydligen Marabouchoklad,

4 dagar kvar...
måndag 23 januari 2017 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Hej och välkommen till att följa vår resa!Vi är inne i det vi skulle kunna kalla avreseveckan. Om 4 dagar, det vill säga på fredag lyfter planet som kommer att ta oss direkt från Arlanda till Hong Kong. Lyfter gör vi kl 13:50, lägg på ca 11 timmar på det så vet ni när vi landar. Den

20 januari

Nu har äntligen nedräkningen börjat 😉Det ända tråkiga är att inte fam Johansson / Carlsson kan följa med som vi hade planerat😢 Men hoppas vi kan få ihop det en annan gång. Nu har vi iallafall bokat allt tror jag. För denna gången ska Kjell och jag resa vidare efter 2 veckor och

famjonasson i Thailand 2017
Summering av Filippinerna
tisdag 17 januari 2017 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

HejHej! ”Äntligen” är vi hemma i Sverige, det är väl inget vi har längtat efter egentligen men har man legat sömnlös dom 2 senaste nätterna så är det rätt skönt att sitta på tåget på väg upp till Linköping. Men varför har vi då legat sömnlösa? Jo det ska vi berätta för

Packat och inväntar taxi.

Resfeber som fasiken. Nervöst. Men förväntansfullt :)

En vecka tills vi åker till Thailand.
söndag 27 november 2016 - Norrköping, Östergötlands län, Sverige

Nu är det en vecka tills vi åker från Arlanda med Thai air till Bangkok och vidare till Krabi.  Det är mycket som skall fixas men vad skönt det skall bli med ca 3 v i värmen.

Test av nya Resdagboken
lördag 12 november 2016 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Hej på alla mina vänner, om det finns några kvar. På grund av den dåliga kvaliten på resdagboken har jag slutat använda den. Men så uppdagade jag att de hade byggt om hela sidan. Yuppi, hoppas det fungerar nu. Jag har ju 35 resor ligger där.Nå nu testar vi den.JAG VILL ATT ALLA SOM FÅR

16 maj 2013 - 20 maj 2013

Konferensresa Riva Del Sole Dä va en trevlig resa

Familjeresa till Sydostasien

Familjeresa till Sydostasien

27 januari 2017 - 24 februari 2017

Thailand 2017

Thailand 2017

18 februari 2017 - 16 mars 2017

Semesterresa kombinerad lite försenad 50-års resa då det denna gången även kommer vara Carro, Robin, Angelie och Casper. Och på plats finns redan Matte, Sanna, Elliot, Alvin, Karin & Lennart

Bonaire 2017

Bonaire 2017

19 januari 2017 - 5 februari 2017

Efter att ha haft Bonaire på kandidatlistan i flera år så blir det till slut en två veckors resa till denna karibiska ö. Om urvalet av aktiviteter har varit något begränsat på tidigare resor så finns här egentligen bara en - dykning. Sedan kan man också titta på flamingos, åsnor, och saltproduktion vilket säkert är fullständigt fascinerande. Dykningen å andra sidan lär vara väldigt bra och vi har fått en del tips på bra ställen för vilka vi hoppas kunna återkomma med rapport.

Filippinerna 2016-2017

Filippinerna 2016-2017

28 december 2016 - 28 december 2016

Äntligen är det dags för vår efterlängtade resa till Filippinerna! 3 veckor kommer vi spendera här, på boracay och Malapascua 🌴

Thailand Fam Arnell Thorwald

Thailand Fam Arnell Thorwald

11 december 2016 - 4 januari 2017

Jul och nyår i Thailand. Ett himla farande och flängande.

Våran  Thailandsresa.

Endags kurs om Artificiell intelligens på Universitetet i Linköping

Rome, Italy

Rome, Italy

5 november 2016 - 5 november 2016

First time ever in Italy! Together with my sister, Annika,we are going to discovery this old city for 3,5 days

Europa runt på motorcykel

Europa runt på motorcykel

30 juni 2016 - 21 juli 2016

Jag kör europa runt på motorcykel tillsammans med dan.

famjonasson
Fredrik Eriksson