Östergötlands län

Miniweekend
lördag 27 maj 2017 - Norrköping, Östergötlands län, Sverige

Man kan ju turista även i Sverige, har jag hört. Och glad blev Humlan när Gurun ringde och föreslog en avkopplande weekend. Miljöombyte är trevligt, och trevligt sällskap är en bonus. Vi bokade in oss på Scandic i Norrköping och jag tog tåget dit.Den prunkande parken utanför hotellet

Helena Rosenqvist
HumlanR i Sverige, Norrköping
Senast aktiv - från Upplands Väsby, Stockholms län, Sverige
Fredag 20/7

Får bli lilla tältet när det bara är en natt..

Jenny Lundgren
Moneypenny i Semester 2018
Senast aktiv - från Berlin, Tyskland
Imorgon bär det av till Turkiet
söndag 1 juli 2018 - Östergötlands län, Sverige

Ja imorgon är det dags igen att lämna sverige för att se en liten del av världen. Det är imorgon semestern börjar på riktigt att va hemma och ha semester är verkligen inte att ha semester på riktigt för det finns så mycket måste att göra.Dagen har i stort sett varit att packa. Jag vet

Sandra Tinghed
tinsan i Turkiet 2018
Senast aktiv - från Sverige
Färjan är en båt⛴
fredag 29 juni 2018 - Motala, Östergötlands län, Sverige

Nu ska vi allt på däck ! Nu sitter vi i bilen på väg till färjan. Inget kan stoppa oss nu. Igår for vi till min mormor i Motala vi hade vägarna förbi. Vi badade  bubbelbad och spelade ett jätte roligt spel . Jag fattar inte att jag överlevt min syster Lova !!!!!!!!!!!!😱😱😱

På G
fredag 29 juni 2018 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Nu är vi på G!Jag var på Resecentrum en timme innan tåget gick. Maj och Kerstin kom lite mer normalt. Tåget var fem minuter försenat på grund av signalfel.  Men nu rullar vi.

Eva Platin
Evap i Cykelresa Mosel
Senast aktiv - från Jerusalem, Israel
Början på resan
torsdag 15 mars 2018 - Mjölby, Östergötlands län, Sverige

Nu sitter vi på tåget mot Köpenhamn . Spännande och nervöst . Det är kallt ute men solen skiner.

Anders O
Moa5354 i London
Senast aktiv - från Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark
10 smarta travel hacks för en smidigare resa
tisdag 27 februari 2018 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Vi svenskar reser mer än någonsin tidigare. Det handlar inte bara om att vi åker över större avstånd än tidigare, det handlar även om att vi reser mer ofta. Att utforska omvärlden är både spännande och gynnsamt. Det gör att vi vidgar våra vyer och växer som människor. Oavsett om man

Johan
hippieontheroad i blogg
Senast aktiv - från Linköping, Östergötlands län, Sverige
Imorgon är det dax för oss andra att åka!
söndag 18 februari 2018 - Norrköping, Östergötlands län, Sverige

Idag är det jag Carro som skriver. Jag och Robin har idag varit och lämnat bilarna och handlat lite  för bussresan till Arlanda imorgon så vi har lite frukost på bussen när vi lämnat allt hos Chilli och Robin så fick vi reda på att Tilda var påväg in till stan. Det första Casper sa

Jessica Jonasson
famjonasson i Thailand 2018
Senast aktiv - från Skärblacka, Östergötlands län, Sverige
Dags att packa
tisdag 16 januari 2018 - Linghem, Östergötlands län, Sverige

Så har det då äntligen blivit dags för att påbörja packningen inför Vietnam-resan 😊.Det har ju gått en del år sedan senaste backpacker-resan så det krävs lite tankeverksamhet för att komma ihåg allt som kan vara bra att ha med sig. Men det mesta brukar ju alltid gå att fixa på

Sverige, Norrköping

25 maj 2017 - 27 maj 2017

En miniweekend i Norrköping med Maria.

Semester 2018

20 juli 2018 - 12 augusti 2018

Familjen Lundgren, två vuxna och fem barn, siktar på att komma till Kroatien. Var vi sen hamnar är en helt annan sak..

Danmark troligtvis

26 juni 2018 - 11 juli 2018

Vi åker till Danmark och campar men tar inte med oss det viktigaste (mitt Xbox)

Cykelresa Mosel

29 juni 2018 - 6 juli 2018

Cykelresa i Moseldalen Vi åker buss från Malmö och hyr cyklar i Tyskland. Det närmar sig. Jag börjar att packa. Maj har biljetter! Vi ska träffas vid Centralstationen på fredag morgon. Mycket ska man hinna med innan dess!!!!

Europa -15

4 juli 2015 - 18 juli 2015

Genom ett regnigt och kallt Europa.

Turkiet 2018

2 juli 2018 - 9 juli 2018

Tar en lite sommar tripp till Turkiet.

London

15 mars 2018 - 23 mars 2018

blogg

27 februari 2018 - 27 februari 2018

Thailand 2018

10 februari 2018 - 10 mars 2018

Denna resa kommer vi vara halva släkten på plats samtidigt i Kamala:-) Karin och Lennart är redan på plats dom åkte 18 januari. Vi kommer 11/2 men då blir det först Khao lak och sen Kamala. Veine, Marja, Sonja och Inge dyker upp 18/2 och 20/2 kommer Carro, Robin , Chilli, Casper och Tilda!

Vietnam

19 januari 2018 - 8 februari 2018

Backpacker-resa i södra och mellersta Vietnam med Thomas. Resan är vår 40-års present till oss själva =)