Östergötlands län

4 dagar kvar...
måndag 23 januari 2017 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Hej och välkommen till att följa vår resa!Vi är inne i det vi skulle kunna kalla avreseveckan. Om 4 dagar, det vill säga på fredag lyfter planet som kommer att ta oss direkt från Arlanda till Hong Kong. Lyfter gör vi kl 13:50, lägg på ca 11 timmar på det så vet ni när vi landar. Den

Famijen Moberg Madsen
MobergMadsen
20 januari

Nu har äntligen nedräkningen börjat 😉Det ända tråkiga är att inte fam Johansson / Carlsson kan följa med som vi hade planerat😢 Men hoppas vi kan få ihop det en annan gång. Nu har vi iallafall bokat allt tror jag. För denna gången ska Kjell och jag resa vidare efter 2 veckor och

Jessica Jonasson
famjonasson
Senast aktiv - från Skärblacka, Östergötlands län, Sverige
Summering av Filippinerna
tisdag 17 januari 2017 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

HejHej! ”Äntligen” är vi hemma i Sverige, det är väl inget vi har längtat efter egentligen men har man legat sömnlös dom 2 senaste nätterna så är det rätt skönt att sitta på tåget på väg upp till Linköping. Men varför har vi då legat sömnlösa? Jo det ska vi berätta för

Packat och inväntar taxi.

Resfeber som fasiken. Nervöst. Men förväntansfullt :)

Fredric Arnell
lucifer666belial
Senast aktiv - från Patong, Phuket, Thailand
En vecka tills vi åker till Thailand.
söndag 27 november 2016 - Norrköping, Östergötlands län, Sverige

Nu är det en vecka tills vi åker från Arlanda med Thai air till Bangkok och vidare till Krabi.  Det är mycket som skall fixas men vad skönt det skall bli med ca 3 v i värmen.

Pia Hagstedt
Pia1971
Test av nya Resdagboken
lördag 12 november 2016 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Hej på alla mina vänner, om det finns några kvar. På grund av den dåliga kvaliten på resdagboken har jag slutat använda den. Men så uppdagade jag att de hade byggt om hela sidan. Yuppi, hoppas det fungerar nu. Jag har ju 35 resor ligger där.Nå nu testar vi den.JAG VILL ATT ALLA SOM FÅR

Leif Jonsson
lionkungen
Senast aktiv - från Sigtuna, Stockholms län, Sverige
Tomorrow de leave
fredag 4 november 2016 - Borensberg, Östergötlands län, Sverige

Its frosty outside my window.... In 3 hours, Im going to pack my bag and drive 250km to Växjö, south of Sweden to say cello to my son and to my granddaughter, Tuva. Rhen i will drive to my sister where I will sleep. We are going by train in the early morning heading for Copenhagen airport.

Ingela
ModestySoul
Senast aktiv - från Rom, Lazio, Italien
Snart börjar resan
söndag 30 oktober 2016 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Den här helgen har verkligen rivit upp många jobbiga känslor. Min kära morfar valde att lämna jordelivet och återförena sig med min mormor och alla andra vi älskar som är i himmelen. Så ja jag är inte jätte motiverad till att packa min resväska men jag tror att jag har det mesta som

Sandra Tinghed
tinsan
Första stoppet - Bråvallafestivalen

Första stoppet var några dagar på Bråvalla med min bror Jesper och Max. Ingen av dom hade varit på festival innan så det var onekligen dags nu.

Fabian Mossberg
filt
Senast aktiv - från Dona Paula, Goa, Indien
Packat och klart

Har packat ryggsäcken och uppskattat förberedelsemilen till ca 25... Får hoppas att det räcker ;-)

Anders Cronstierna

27 januari 2017 - 24 februari 2017

Thailand 2017

Thailand 2017

18 februari 2017 - 16 mars 2017

Semesterresa kombinerad lite försenad 50-års resa då det denna gången även kommer vara Carro, Robin, Angelie och Casper. Och på plats finns redan Matte, Sanna, Elliot, Alvin, Karin & Lennart

Filippinerna 2016-2017

Filippinerna 2016-2017

28 december 2016 - 28 december 2016

Äntligen är det dags för vår efterlängtade resa till Filippinerna! 3 veckor kommer vi spendera här, på boracay och Malapascua 🌴

Thailand Fam Arnell Thorwald

Thailand Fam Arnell Thorwald

11 december 2016 - 4 januari 2017

Jul och nyår i Thailand. Ett himla farande och flängande.

Våran  Thailandsresa.

Endags kurs om Artificiell intelligens på Universitetet i Linköping

Rome, Italy

Rome, Italy

5 november 2016 - 5 november 2016

First time ever in Italy! Together with my sister, Annika,we are going to discovery this old city for 3,5 days

Europa runt på motorcykel

Europa runt på motorcykel

30 juni 2016 - 21 juli 2016

Jag kör europa runt på motorcykel tillsammans med dan.

Thailand 2016

Thailand 2016

1 november 2016 - 18 november 2016

Tänkte visa min underbara mor och systerdotter det land som står mig varmt om hjärtat. Jag blir reseguiden och mina planer är att vi kommer besöka Phuket, Phi Phi, Koh Lanta och sist spendera våra sista dagar och pengar i Bangkok

Barkfamiljen on tour

Barkfamiljen on tour

30 juni 2016 - 28 juli 2016

New York, 4:e juli hos Jessica i Easton, östkusten ner till Florida, kryssning i Karibien, Chicago-Stockholm.

Axel Isaksson
Resedagbok Micke o Nina Engholm Brunngård
Nina-Micke

Välkommen till
nya resdagboken.se

Vi håller på att bygga om för fullt, därför kanske allt fungerar precis som det ska.

Hittar du några fel, eller kanske har du önskemål om ny funktionalitet? Skriv i forumet så svarar vi så snabbt vi kan! Börja surfa!