Linköping

Summering av Filippinerna
tisdag 17 januari 2017 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

HejHej! ”Äntligen” är vi hemma i Sverige, det är väl inget vi har längtat efter egentligen men har man legat sömnlös dom 2 senaste nätterna så är det rätt skönt att sitta på tåget på väg upp till Linköping. Men varför har vi då legat sömnlösa? Jo det ska vi berätta för

Packat och inväntar taxi.

Resfeber som fasiken. Nervöst. Men förväntansfullt :)

Fredric Arnell
lucifer666belial
Senast aktiv - från Patong, Phuket, Thailand
Test av nya Resdagboken
lördag 12 november 2016 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Hej på alla mina vänner, om det finns några kvar. På grund av den dåliga kvaliten på resdagboken har jag slutat använda den. Men så uppdagade jag att de hade byggt om hela sidan. Yuppi, hoppas det fungerar nu. Jag har ju 35 resor ligger där.Nå nu testar vi den.JAG VILL ATT ALLA SOM FÅR

Leif Jonsson
lionkungen
Senast aktiv - från Sigtuna, Stockholms län, Sverige
Snart börjar resan
söndag 30 oktober 2016 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Den här helgen har verkligen rivit upp många jobbiga känslor. Min kära morfar valde att lämna jordelivet och återförena sig med min mormor och alla andra vi älskar som är i himmelen. Så ja jag är inte jätte motiverad till att packa min resväska men jag tror att jag har det mesta som

Sandra Tinghed
tinsan
Packat och klart

Har packat ryggsäcken och uppskattat förberedelsemilen till ca 25... Får hoppas att det räcker ;-)

Anders Cronstierna
Cronis
Senast aktiv - från Melide, Galicien, Spanien
Nära nu.

På Torsdag morgon åker vi mot Jönköping och sen vidare mot Chania, Agia Marina. Får hoppas allt går som planerat, varit lite rörigt hur vi ska ta oss till och från Jönköping, men läget bör vara under kontroll nu. Lillkillen Aaron skrämde oss rejält med hög feber igår men är på

Mattias Gustavsson
matte_lkpg
Förberedelser

Förberedelser påbörjade. 85 platser under vägen är inplanerade och uppmärkta på kartan. Jag ska försöka pricka för dem under vägen så de blir gröna. Allt hänger på vilka uppkopplingsmöjligheter som finns.

Anders Cronstierna
Cronis
Senast aktiv - från Melide, Galicien, Spanien
Det närmar sig....
lördag 12 december 2015 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Världen blir inte mindre och mindre. Den blir större och större. För varje steg du tar, för varje historia du hör, för varje gräns du korsar, för varje ny sed du upplever och för varje ny människa du möter öppnas världen. Den växer och blir större. (Lonely Planet).

Cecilia Herling
tramping
Fungerande länk
torsdag 8 oktober 2015 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Vet inte vad som hände men länken till videon verkar inte fungera. Använd denna istället: https://db.tt/i90RzClj

Hemma

Efter två sköna veckor så var vi då till sist hemma. Fungerande WiFi, skön säng och inte ris till maten ... men omväxling förnöjer som det heter. Vi lovade att lägga upp en video med manta och använder du nedanstående länk så får du se en sekvens från ett av tillfällena vi mötte

Filippinerna 2016-2017

Filippinerna 2016-2017

28 december 2016 - 28 december 2016

Äntligen är det dags för vår efterlängtade resa till Filippinerna! 3 veckor kommer vi spendera här, på boracay och Malapascua 🌴

Thailand Fam Arnell Thorwald

Thailand Fam Arnell Thorwald

11 december 2016 - 4 januari 2017

Jul och nyår i Thailand. Ett himla farande och flängande.

Artificiell intelligens

Artificiell intelligens

11 november 2016 - 11 november 2016

Endags kurs om Artificiell intelligens på Universitetet i Linköping

Thailand 2016

Thailand 2016

1 november 2016 - 18 november 2016

Tänkte visa min underbara mor och systerdotter det land som står mig varmt om hjärtat. Jag blir reseguiden och mina planer är att vi kommer besöka Phuket, Phi Phi, Koh Lanta och sist spendera våra sista dagar och pengar i Bangkok

Walk The Camino

Walk The Camino

7 augusti 2016 - 14 september 2016

Pilgrimsvandringen från start denna gång. Saint-Jean-Pied-de-Port Sen får jag se hur långt jag kommer på ca 5 veckor... Hur långt träningen och förberedelserna räckte...

Thailand 2015

Thailand 2015

13 december 2015 - 5 januari 2016

I år väljer vi att fira jul och nyår på sydligare breddgrader. Vi startar på Ko Lanta som vi senast besökte 2007 och reser sedan vidare mot Khao Lak som är ett nytt resmål för oss.

Kreta

Kreta

16 juni 2016 - 23 juni 2016

Nepal

Nepal

22 september 2015 - 9 oktober 2015

Åker till Nepal tillsammans med fler sjukvårdspersonal för att åka ut och jobba på Health Camp.

Bali 2015

Bali 2015

18 september 2015 - 6 oktober 2015

En två veckors resa till Bali, Nusa Lembongan och Komodo.

Spanien

Spanien

27 juni 2015 - 4 juli 2015

Drar på en liten tripp med sambon för att kolla in hans mors lägenhet där borta. Får se vad Spanien har att erbjuda :)

Resedagbok Micke o Nina Engholm Brunngård
Mex
mexmex

Välkommen till
nya resdagboken.se

Vi håller på att bygga om för fullt, därför kanske allt fungerar precis som det ska.

Hittar du några fel, eller kanske har du önskemål om ny funktionalitet? Skriv i forumet så svarar vi så snabbt vi kan! Börja surfa!