Linköping

Slutrapport
tisdag 7 februari 2017 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Så var vi då hemma efter en lång flygresa som lite oväntat innehöll en mellanlandning i Bryssel. Vi hade under natten fått en annan och längre rutt över Atlanten så bränslet räckte inte ända fram. Kändes lite märkligt men vi hann med vårt flyg till Linköping så ingen skada skedd.

Rune Brännström
60rune i Bonaire 2017
Den stora packardagen
torsdag 26 januari 2017 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Dan´ före flygaredan´!Att-göra-listan är lång och timmarna blir allt färre...men vi ska nog bli klara!Väskorna fylls på allt mer, både med våra egna saker men också med beställningar från Hong Kong. Produkter som det inte finns så gott om i Asien är tydligen Marabouchoklad,

4 dagar kvar...
måndag 23 januari 2017 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Hej och välkommen till att följa vår resa!Vi är inne i det vi skulle kunna kalla avreseveckan. Om 4 dagar, det vill säga på fredag lyfter planet som kommer att ta oss direkt från Arlanda till Hong Kong. Lyfter gör vi kl 13:50, lägg på ca 11 timmar på det så vet ni när vi landar. Den

Summering av Filippinerna
tisdag 17 januari 2017 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

HejHej! ”Äntligen” är vi hemma i Sverige, det är väl inget vi har längtat efter egentligen men har man legat sömnlös dom 2 senaste nätterna så är det rätt skönt att sitta på tåget på väg upp till Linköping. Men varför har vi då legat sömnlösa? Jo det ska vi berätta för

Packat och inväntar taxi.

Resfeber som fasiken. Nervöst. Men förväntansfullt :)

Test av nya Resdagboken
lördag 12 november 2016 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Hej på alla mina vänner, om det finns några kvar. På grund av den dåliga kvaliten på resdagboken har jag slutat använda den. Men så uppdagade jag att de hade byggt om hela sidan. Yuppi, hoppas det fungerar nu. Jag har ju 35 resor ligger där.Nå nu testar vi den.JAG VILL ATT ALLA SOM FÅR

Leif Jonsson
lionkungen i Artificiell intelligens
Senast aktiv - från Sigtuna, Stockholms län, Sverige
Snart börjar resan
söndag 30 oktober 2016 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Den här helgen har verkligen rivit upp många jobbiga känslor. Min kära morfar valde att lämna jordelivet och återförena sig med min mormor och alla andra vi älskar som är i himmelen. Så ja jag är inte jätte motiverad till att packa min resväska men jag tror att jag har det mesta som

Sandra Tinghed
tinsan i Thailand 2016
Packat och klart

Har packat ryggsäcken och uppskattat förberedelsemilen till ca 25... Får hoppas att det räcker ;-)

Anders Cronstierna
Cronis i Walk The Camino
Senast aktiv - från Melide, Galicien, Spanien
Nära nu.

På Torsdag morgon åker vi mot Jönköping och sen vidare mot Chania, Agia Marina. Får hoppas allt går som planerat, varit lite rörigt hur vi ska ta oss till och från Jönköping, men läget bör vara under kontroll nu. Lillkillen Aaron skrämde oss rejält med hög feber igår men är på

Förberedelser

Förberedelser påbörjade. 85 platser under vägen är inplanerade och uppmärkta på kartan. Jag ska försöka pricka för dem under vägen så de blir gröna. Allt hänger på vilka uppkopplingsmöjligheter som finns.

Anders Cronstierna

27 januari 2017 - 24 februari 2017

Bonaire 2017

Bonaire 2017

19 januari 2017 - 5 februari 2017

Efter att ha haft Bonaire på kandidatlistan i flera år så blir det till slut en två veckors resa till denna karibiska ö. Om urvalet av aktiviteter har varit något begränsat på tidigare resor så finns här egentligen bara en - dykning. Sedan kan man också titta på flamingos, åsnor, och saltproduktion vilket säkert är fullständigt fascinerande. Dykningen å andra sidan lär vara väldigt bra och vi har fått en del tips på bra ställen för vilka vi hoppas kunna återkomma med rapport.

Filippinerna 2016-2017

Filippinerna 2016-2017

28 december 2016 - 28 december 2016

Äntligen är det dags för vår efterlängtade resa till Filippinerna! 3 veckor kommer vi spendera här, på boracay och Malapascua 🌴

Thailand Fam Arnell Thorwald

Thailand Fam Arnell Thorwald

11 december 2016 - 4 januari 2017

Jul och nyår i Thailand. Ett himla farande och flängande.

Artificiell intelligens

Artificiell intelligens

11 november 2016 - 11 november 2016

Endags kurs om Artificiell intelligens på Universitetet i Linköping

Thailand 2016

Thailand 2016

1 november 2016 - 18 november 2016

Tänkte visa min underbara mor och systerdotter det land som står mig varmt om hjärtat. Jag blir reseguiden och mina planer är att vi kommer besöka Phuket, Phi Phi, Koh Lanta och sist spendera våra sista dagar och pengar i Bangkok

Walk The Camino

Walk The Camino

7 augusti 2016 - 14 september 2016

Pilgrimsvandringen från start denna gång. Saint-Jean-Pied-de-Port Sen får jag se hur långt jag kommer på ca 5 veckor... Hur långt träningen och förberedelserna räckte...

Thailand 2015

Thailand 2015

13 december 2015 - 5 januari 2016

I år väljer vi att fira jul och nyår på sydligare breddgrader. Vi startar på Ko Lanta som vi senast besökte 2007 och reser sedan vidare mot Khao Lak som är ett nytt resmål för oss.

Kreta, Agia Marina (GR).

Kreta, Agia Marina (GR).

16 juni 2016 - 23 juni 2016

Agia marina, Atlantica caldera village. Jag, Lotta, Sebbe och Aaron.

Nepal

Nepal

22 september 2015 - 9 oktober 2015

Åker till Nepal tillsammans med fler sjukvårdspersonal för att åka ut och jobba på Health Camp.

Fanny S
igelkott