Linköping

Summering av Filippinerna
tisdag 17 januari 2017 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

HejHej! ”Äntligen” är vi hemma i Sverige, det är väl inget vi har längtat efter egentligen men har man legat sömnlös dom 2 senaste nätterna så är det rätt skönt att sitta på tåget på väg upp till Linköping. Men varför har vi då legat sömnlösa? Jo det ska vi berätta för

Amanda Israelsson Och Eric Eklöf
Amandaocheric i Filippinerna 2016-2017
Senast aktiv - från Bali, Indonesien
Packat och inväntar taxi.
söndag 11 december 2016 - Middagsgatan, Linköping, Östergötlands län, Sverige

Resfeber som fasiken. Nervöst. Men förväntansfullt :)

Test av nya Resdagboken
lördag 12 november 2016 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Hej på alla mina vänner, om det finns några kvar. På grund av den dåliga kvaliten på resdagboken har jag slutat använda den. Men så uppdagade jag att de hade byggt om hela sidan. Yuppi, hoppas det fungerar nu. Jag har ju 35 resor ligger där.Nå nu testar vi den.JAG VILL ATT ALLA SOM FÅR

Leif Jonsson
lionkungen i Artificiell intelligens
Senast aktiv - från Sigtuna, Stockholms län, Sverige
Snart börjar resan
söndag 30 oktober 2016 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Den här helgen har verkligen rivit upp många jobbiga känslor. Min kära morfar valde att lämna jordelivet och återförena sig med min mormor och alla andra vi älskar som är i himmelen. Så ja jag är inte jätte motiverad till att packa min resväska men jag tror att jag har det mesta som

Sandra Tinghed
tinsan i Thailand 2016
Senast aktiv - från Sverige
Packat och klart
tisdag 2 augusti 2016 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Har packat ryggsäcken och uppskattat förberedelsemilen till ca 25... Får hoppas att det räcker ;-)

Anders Cronstierna
Cronis i Walk The Camino
Senast aktiv - från Melide, Galicien, Spanien
Nära nu.
söndag 12 juni 2016 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

På Torsdag morgon åker vi mot Jönköping och sen vidare mot Chania, Agia Marina. Får hoppas allt går som planerat, varit lite rörigt hur vi ska ta oss till och från Jönköping, men läget bör vara under kontroll nu. Lillkillen Aaron skrämde oss rejält med hög feber igår men är på

Förberedelser
lördag 2 april 2016 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Förberedelser påbörjade. 85 platser under vägen är inplanerade och uppmärkta på kartan. Jag ska försöka pricka för dem under vägen så de blir gröna. Allt hänger på vilka uppkopplingsmöjligheter som finns.

Anders Cronstierna
Cronis i Walk The Camino
Senast aktiv - från Melide, Galicien, Spanien
Det närmar sig....
lördag 12 december 2015 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Världen blir inte mindre och mindre. Den blir större och större. För varje steg du tar, för varje historia du hör, för varje gräns du korsar, för varje ny sed du upplever och för varje ny människa du möter öppnas världen. Den växer och blir större. (Lonely Planet).

Cecilia Herling
tramping i Thailand 2015
Senast aktiv - från Linköping, Östergötlands län, Sverige
Fungerande länk
torsdag 8 oktober 2015 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Vet inte vad som hände men länken till videon verkar inte fungera. Använd denna istället: https://db.tt/i90RzClj

Rune Brännström
60rune i Bali 2015
Senast aktiv - från Panglao, Centrala Visayas, Filippinerna
Hemma
tisdag 6 oktober 2015 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Efter två sköna veckor så var vi då till sist hemma. Fungerande WiFi, skön säng och inte ris till maten ... men omväxling förnöjer som det heter. Vi lovade att lägga upp en video med manta och använder du nedanstående länk så får du se en sekvens från ett av tillfällena vi mötte

Rune Brännström
60rune i Bali 2015