Ljungsbro

Nu åker vi i slussar
fredag 27 juni 2014 - Ljungsbro, Östergötlands län, Sverige

Nu slussas vi , så fantastiskt, vi har det så bra och ska få bibelstudium med Hasse nu. Kom gärna och lyssna på oss i kväll kl 19:00 vid bergsslussar!

Hemma - summering
lördag 20 juli 2013 - Ljungsbro, Östergötlands län, Sverige

Hemma igen. Dags att summera resan. Och tvätta bort home coming blues, eller åtminstone alla kläder! Genom 7 länder på 18 dagar. 640 mil. Bott på 10 hotell! Allt har funkar förvånansvärt enkelt o smidigt. Kultur, motion, mat, vyer, sol o bad låter ju bra, men egentligen är det nog

sharpen i Europe Road trip
Resan startar i Ljungsbro
måndag 1 juli 2013 - Ljungsbro, Östergötlands län, Sverige

Resan startar i Ljungsbro, flera månader innan avfärd. Nej jag bara skoja, ni känner ju oss. En massa lösa idéer, vilja och tankar om resan. Leder oss till två bokningar, Schwangau och Tossa de Mar. Ställen vi hört gott om. Sen tänkte vi "på vägen", pricka in de flesta länder och

sharpen i Europe Road trip
Snabbrepetition
fredag 22 juli 2011 - Ljungsbro, Östergötlands län, Sverige

För er som inte orkat läsa varje mejl...(sry for that) så kommer här en snabbrepetition. SemesterDagar: 21 Dagar utan upplevelser: 0 Dagar utan aktiviteter: 3? Upplevelser: over the top Bästa med resan: att träffa Ann!, skön frihetskänsla, att det varit så enkelt, att man känt sig trygg

sharpen i California 2011
Phuket, langtar hem
tisdag 8 februari 2011 - Ljungsbro, Östergötlands län, Sverige

Heeej!! Linda ar frisk men jag har spytt och fatt fetaste magknipen da och da sa jag vill hem hahaha...men borjar bli battre! Har varit daliga pa att uppdatera men nu ar vi ju snart hemma :) Idag har vi shopat massa :) har hittat fin buddha till dig moster :) har inte hittat fina bikinisar till

Phi Phi Island
fredag 4 februari 2011 - Ljungsbro, Östergötlands län, Sverige

Heej!! Var lite arg igar for jag hade skrivit i 40 minuter igar och allt forsvann! Men nu gor vi ett nytt forsok! Kan borja med att saga till Louise att Linda blev sjuker idah. Feber och snorig! (men vi ska ta hand om henne) :) Igar brande vi oss rejalt. Jag var smart och tanke jag har inte fatt

Sista dagen pa Krabi
torsdag 3 februari 2011 - Ljungsbro, Östergötlands län, Sverige

Heeej!! Ar irriterad. Haade skrivit fett langt och sa dampa dator och allt forsvann sa jag skiver bara att allt ar bra och berattar mer nagon annan dag!! I morgon aker vi iaf till Phi Phi i tva natter! Vi far se nar vi hors igen. Vi lagger upp lite bilder nu iaf!! Jag ar

Poda Island
måndag 31 januari 2011 - Ljungsbro, Östergötlands län, Sverige

Hello Idag har vi varit pa Posa Island, jatte fint. Stranden vit och vattnet turkost, I love it!! Vadret har varit kanon idag sa nu har hela min kropp stekt kan man saga!! Idag at jag plankstek for forsta gangen hahaha, as gott!! och sa fick jag kottet sa har rosa (som man far hod lindas pappa)

Krabi
fredag 28 januari 2011 - Ljungsbro, Östergötlands län, Sverige

Hej Alla!! Idag ser vi ut som kraftor, aajjj. Det har varit stek, dock har det regnat lite men inte alls mycket!! Vi traffade Amanda och dom igar nar vi satt och kaka pa restaurangen. KUUUUL!! sa ikvall kan det bli barty for var del!! Mamma vet du vad?? vi sag en jattestor manet precis vid

krabi
onsdag 26 januari 2011 - Ljungsbro, Östergötlands län, Sverige

Heeej!! Nu ar vi i krabi och antligen fick vi tag i ett hotell som ar soft!! 300kr/natt. Vi har akt tuktuk men det var inte sa laskigt som alla sa. Att aka jeep bland bergen ar mycker fartligare. Joo mamma kom igen, en tiger vore val myspys!! en tidig fodelsedag till mig kanske? Jag kande mig

Shalom 2014

Shalom 2014

26 juni 2014 - 29 juni 2014

Resa med Shalombåten från Vadstena till Västervik.

Europe Road trip

Europe Road trip

3 juli 2013 - 20 juli 2013

Välkommen att följa vår Road trip Europe 2013. Helt gratis,galet! :) Vi ska uppdatera så ofta vi har täckning, håller sams i bilen och inte är upptagna med att njuta av utsikten! Enjoy! OK ungar, dax att hoppa in i bilen! Kram the Ströms

California 2011

California 2011

29 juni 2011 - 21 juli 2011

Road trip. Här kommer vi i en Dodge Grand Caravan, flytta på er!

Thailand

Thailand

19 januari 2011 - 10 februari 2011

Ska resa med Linda Norrby, Victoria Andersson och Terese Bengtsson. Vi ska till koh Samuo, Krabi och Phuket. Ska även möta upp Mallan några dagar!

Moçambique

29 juni 2010 - 31 juli 2010

Alicante

Alicante

14 juli 2010 - 21 juli 2010

Anders och jag åker till Alicante på lite solsemester.

Los Angeles och Las Vegas

Los Angeles och Las Vegas

9 april 2010 - 19 april 2010

Efter New York har jag längtat tillbaka till USA. Nu får jag chansen igen under en jobbresa till västra USA. Konferens i Los Angeles och mässa i Las Vegas. Och emellan jobbandet hoppas jag hinna utforska lite också. Ska bli jättespännande!

Mats O Lena Grönedal
Gronedal