Norrköping

Miniweekend
lördag 27 maj 2017 - Norrköping, Östergötlands län, Sverige

Man kan ju turista även i Sverige, har jag hört. Och glad blev Humlan när Gurun ringde och föreslog en avkopplande weekend. Miljöombyte är trevligt, och trevligt sällskap är en bonus. Vi bokade in oss på Scandic i Norrköping och jag tog tåget dit.Den prunkande parken utanför hotellet

Helena Rosenqvist
HumlanR i Sverige, Norrköping
Senast aktiv - från Upplands Väsby, Stockholms län, Sverige
Imorgon är det dax för oss andra att åka!
söndag 18 februari 2018 - Norrköping, Östergötlands län, Sverige

Idag är det jag Carro som skriver. Jag och Robin har idag varit och lämnat bilarna och handlat lite  för bussresan till Arlanda imorgon så vi har lite frukost på bussen när vi lämnat allt hos Chilli och Robin så fick vi reda på att Tilda var påväg in till stan. Det första Casper sa

Jessica Jonasson
famjonasson i Thailand 2018
Senast aktiv - från Skärblacka, Östergötlands län, Sverige
Ett soligt uppvaknande
torsdag 13 juli 2017 - Norrköping, Östergötlands län, Sverige

07:30 och strålande sol. En kopp kaffe och sedan vidare!

Tälta vid löfstad slott..
onsdag 12 juli 2017 - Norrköping, Östergötlands län, Sverige

Hittade en fin tältplats nedanför Löfstad slott! En folköl tillsammans med myggen. Å en utsikt över vattnet ... gött!

Riva Del Sole Toscana
söndag 5 februari 2017 - Norrköping, Östergötlands län, Sverige

Så kom man iväg till Riva en gång tillFast den blev inte av.

Mats & Britt Dure
Mats_Britt i Riva Del Sole Toscana
Senast aktiv - från Norrköping, Östergötlands län, Sverige
En vecka tills vi åker till Thailand.
söndag 27 november 2016 - Norrköping, Östergötlands län, Sverige

Nu är det en vecka tills vi åker från Arlanda med Thai air till Bangkok och vidare till Krabi.  Det är mycket som skall fixas men vad skönt det skall bli med ca 3 v i värmen.

Första stoppet - Bråvallafestivalen
tisdag 28 juni 2016 - Norrköping, Östergötlands län, Sverige

Första stoppet var några dagar på Bråvalla med min bror Jesper och Max. Ingen av dom hade varit på festival innan så det var onekligen dags nu.

filt
filt i Europa runt på motorcykel
resan börjar
fredag 3 juni 2016 - Norrköping, Östergötlands län, Sverige

En visit till vår käre Mattias var long over due... Morgonen började med en trasig mobilladdare, glömd parfym, utskällning av jycken som tyckte allt var förjäkligt samt en lång bussresa då man pga resfebersovit 2 timmar. Men fram kom vi och fick hälsa på Mattias och kräket (världens

torsdag 28 januari 2016 - Norrköping, Östergötlands län, Sverige

Hej igen Har nu lagt in vår ungefärliga resrutt. Hoppas du kan se den!

Susanne Magnusson
vallbysanni i FL, USA
Förberedelser inför resan.
onsdag 18 november 2015 - Norrköping, Östergötlands län, Sverige

Just nu så håller jag på att packa för fullt och kollar igenom allt så jag inte glömmer något. Det är rätt mycket som ska stämma överens innan jag åker. Lite vaccinationer kvar att göra samt val av kläder och dylikt. Sedan är jag mitt i en flytt också som inte underlättar att få

Sverige, Norrköping

25 maj 2017 - 27 maj 2017

En miniweekend i Norrköping med Maria.

Thailand 2018

10 februari 2018 - 10 mars 2018

Denna resa kommer vi vara halva släkten på plats samtidigt i Kamala:-) Karin och Lennart är redan på plats dom åkte 18 januari. Vi kommer 11/2 men då blir det först Khao lak och sen Kamala. Veine, Marja, Sonja och Inge dyker upp 18/2 och 20/2 kommer Carro, Robin , Chilli, Casper och Tilda!

Dit hjulen rullar 2017

5 december 2016 - 23 december 2016

Rundresa i Thailand

30 juni 2016 - 21 juli 2016

Jag kör europa runt på motorcykel tillsammans med dan.

Lina25

3 juni 2016 - 14 juni 2016

Äventyr med Frugi

5 februari 2016 - 28 februari 2016

Hej! Sitter nu här vid köksbordet och försöker skapa ett konto inför vår resa. Lättare sagt än gjort. Har vi koll på allt - eller inte? :-)

Ecuador - Brasilien 2015/16

29 november 2015 - 23 januari 2016

En resa med Rosa bussarna som går mellan Ecuador, Peru, Bolivia, Paraguay, Argentina och Brasilien. Tryggen lifestyle

Pilgrimsresa till Asissi

23 oktober 2015 - 1 november 2015

Detta blir spännande. Vi är 240 pilgrimer som far med buss till Assisi med stopp i Wittenberg/Lutherstadt på vägen. Det är en pilgrimsresa av stora mått. Jag hoppas hitta datorer på vägen.