Skärblacka

18 Februari
lördag 18 februari 2017 - Skärblacka, Östergötlands län, Sverige

Då var det äntligen dags att snart bege sig mot tågstation för färd mot Arlanda😊Fick samtal från Carro att hon inte mår bra feber, ont i halsen & förkyld så det blir att proppa i sig värktabletter eller så får det bli whiskey på planet > dessa himla dagisbaciller. Chili har

famjonasson i Thailand 2017
20 januari
fredag 20 januari 2017 - Skärblacka, Östergötlands län, Sverige

Nu har äntligen nedräkningen börjat 😉Det ända tråkiga är att inte fam Johansson / Carlsson kan följa med som vi hade planerat😢 Men hoppas vi kan få ihop det en annan gång. Nu har vi iallafall bokat allt tror jag. För denna gången ska Kjell och jag resa vidare efter 2 veckor och

famjonasson i Thailand 2017
Thailand 2017

18 februari 2017 - 16 mars 2017

Semesterresa kombinerad lite försenad 50-års resa då det denna gången även kommer vara Carro, Robin, Angelie och Casper. Och på plats finns redan Matte, Sanna, Elliot, Alvin, Karin & Lennart