Sverige

IMORGON ÅKER JAG!!!!
lördag 2 mars 2019 - Burseryd, Jönköpings län, Sverige

Idag har jag och familjen blivit bjudna på mat av syrran. Så skönt att få sätta sig ner med familjen innan resan. Just nu känns det lugnt i reserverna men hade nån....eh I ärlighetens namn, flera gråtattacker i morse. Då hade Felix krypit ner till mig i soffan och gosade. Klappade på mig

Hemåt
torsdag 28 februari 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så var det då dax att ta farväl och återvända hemåt. En fin resa med många fina minnen tar vi med oss. Tack Matteus och Isabelle!

Els-Maj Enqvist
enqvist-molloy i Adventure in Ireland
Reseplanering
måndag 25 februari 2019 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Nu har vi bokar flygresa ToR Tokyo. Vi flyger via Helsingfors. I sommar funderade vi antingen på tågluff eller resa till Japan och valet föll på det senare till slut. Sommaren är regnperiod i stora delar av Japan men inte i norra delarna. Vi satsar därför att spendera den mesta tiden i

Karin Dahlin Erik Lehto
KarinErik i Japan 2019
Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
Snart lyfter vi
söndag 24 februari 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Små trötta hjärtan har varit så mysiga och efter en super frukost så är det enbart sång och leenden just nu. Strax boarding.

Els-Maj Enqvist
enqvist-molloy i Adventure in Ireland
Skoterutflykt
onsdag 13 februari 2013 - Åre, Jämtlands län, Sverige

Här kan man snacka skotersafari utöver det vanliga. 15 Peugeotare, full fart 9 mil över fjället. Vidunderliga vyer, sol och stora leenden. Lunch med hembakt tuttull, grillkorv, kaffepannan i elden och så klart kolbulle! Fjällmässigt a la Karlsson :) Innan var jag lite oroad att grabbarna

Avfärd
söndag 17 februari 2019 - Malmö, Skåne län, Sverige

Tidigt tidigt fick man gå upp på en söndag. Tidigare än en vanlig vardag. Lilo var svårväckt. Hon hade redan glömt att vi skulle ut på äventyr.När klockan var tio över fem fick jag ruska henne lite lätt och påminna om att det var dags att klä på sig resekläder.Idag är det dags

Hemma
tisdag 19 februari 2019 - Billesholm, Skåne län, Sverige

Så Var vi då hemma efter en fantastisk resa med Gertrud och Nisse, vi har haft sol, sol, och åter sol och varmt, det har regnat endast en förmiddag och en kväll på 21 dagar, Vi har gjort rafting( efterlängtat av mamma ) vi har snorklat med sköldpaddor, vi har försökt snorkla med Mantor,

Lennart Nilsson
leroni i Bali-Lembongan -Gili Meno- Bali
Senast aktiv - från Billesholm, Skåne län, Sverige
Hemma igen.....
måndag 18 februari 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Ja, nu har vi landat i verkligheten igen. Jisses vad snabbt det byts från sol, värme och palmer, till småkyligt, disigt och vardag. Tvättkorgen är överfull och första omgången ligger och snurrar i tvättmaskinen.Hemresan har gått bra, men från att vi lämnade hotellet, tills vi klev

Prolog
söndag 17 februari 2019 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Nu är en fantastisk resa slut och det är så galet svårt att sammanfatta, och ännu svårare att förmedla vad vi varit med om. Nu känns tiden i USA som en helt annan tidsålder och hur ska vi någonsin kunna anpassa oss tillbaka till vardagen?Jag skulle aldrig i hela mitt liv byta ut den här

Träning
lördag 16 februari 2019 - Floda, Västra Götalands län, Sverige

Träningspass nr 2... med världens bästa flickvän 🙂. 1,3 mil kring Floda och Tollered, c:a 6 grader varmt och mestadels en blek men skön sol. Fantastisk natur och det bästa sällskap man kan tänka sig.