Skåne län

Hemkomst...
torsdag 19 januari 2017 - Hässleholm, Skåne län, Sverige

Även andra delen av resan gick bra och långt om länge var vi framme i Hässleholm strax innan kl 14 idag.Andra långflyget, Hongkong till London, lyckades jag sova stora delar av tiden och känner att jag hänt hyfsat på dygnet redan och ska nog lyckas hålla mig vaken till iaf kl 21

Dag 9 dags att resa hem 9: och 10:e januari
tisdag 10 januari 2017 - Bjuv, Skåne län, Sverige

OK mina vänner, detta är det sista inlägget på denna resa – dags att åka hem :-(Vi gick inte upp förrän vid 8.30, för vi hade bestämt oss för att INTE stressa iväg & göra nåt mer innan vi måste åka till flygplatsen. Här vill de att man checkar in 3 timmar innan, så vi skulle

Leena Rantalainen
Knudan67
Senast aktiv - från Bjuv, Skåne län, Sverige
Foton från Key West & Kuba!
söndag 8 januari 2017 - Malmö, Skåne län, Sverige

Hej!För er som är intresserade av att kolla på lite foton från vår resa så ligger de nu upplagda. Fotona är knutna till respektiva reseinlägg.Ha det bäst!/Jimmy & Therese

Therese Murstam och Jimmy Sander
EnjoyingLife
Packat o klart...
onsdag 4 januari 2017 - Helsingborg, Skåne län, Sverige

Nu är Hr Larsson och jag packade och klara... jag menar att efter att fixat och trixat med att packa light i flera veckor så har vi äntligen landat på 30 kilogram per person. 30 säger ni det är ju skitlätt att packa men vi har massor av klubbor och golfbollar i bagaget som ska slås bort på

Carina Larsson
Lassemaj
Senast aktiv - från Helsingborg, Skåne län, Sverige
Snart linch
onsdag 4 januari 2017 - Vitemölla, Skåne län, Sverige

testar vidare. Skickade ett annat nyss

Ännu en spännande dag på Skåneredan
onsdag 4 januari 2017 - Vitemölla, Skåne län, Sverige

Idag ska vi kanske vandra på stranden o golfa litta. Vi får se

Sitter o ska börja rundan i huset
måndag 2 januari 2017 - Dalby, Skåne län, Sverige

Hej. Har nu ätit spenat o ägg och ikväll ska vi ha vit kväll o äta choklad o dricka kaffe.

På väg...
lördag 13 augusti 2016 - Malmö, Skåne län, Sverige

160813 05.35 är vi på kastrup pigga och glada. Kaj har varit snäll och stigit upp mitt i natten för att köra oss till Hyllie :)Efter en mysig flygresa landar vi i ett varmt Grekland, Kefalonia. På flygplatsen hämtar vi vår hyrbil :) och kör mot hotellet en bit bort.Medan vi väntar på

Lotta Carina
LottaochCarina
Mot Seychellerna
söndag 14 februari 2016 - Malmö, Skåne län, Sverige

Carinas resaKl 15.00 hämtade Deniz mig...och lämnade mig på Hyllie. Jag grät i vanlig ordning...hatar att säga hej då :( Tåget till Kastrup gick smärtfritt. Väl inne på Kastrup träffade jag på ett gäng med danskar som skulle till Abu-Dhabi via Düsseldorf :) Kändes tryggare att ha

Lotta Carina
LottaochCarina
Öppnat väskan
onsdag 28 december 2016 - Gärds Köpinge, Skåne län, Sverige

Nu har jag äntligen öppnat våra resväskor, börjat att plocka fram lite av varje...inte så många dagar tills vi ger oss av :) denna gång är vi helt slut i kropp o knopp så vi längtar tills vi sitter på planet och kan sova en runda hihi att ha privilegiet att kunna åka ännu en gång

Reneé Bertilsson
Reneebertilsson
Senast aktiv - från Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand
Runda i huset

Runda i huset

2 januari 2017 - 3 januari 2017

En liten vandring genom huset för att testa den här dagboken

Vår första New York-resa :-)

Vår första New York-resa :-)

1 januari 2017 - 9 januari 2017

Börjar det nya året med en resa till New York. Första gången i USA -Spännande!

1 januari 2017 - 20 januari 2017

Tillsammans med mannen i mitt liv ger jag mig ut på en roadtrip från Auckland på nordön till Christchurch på sydön😊

Thailand, Koh Lanta

Thailand, Koh Lanta

1 januari 2017 - 24 januari 2017

Åker än en gång till vårt älskade Thailand, Koh lanta :) älskar den värmen och maten ska bli så skönt.

Down under

Down under

25 december 2016 - 17 februari 2017

Bilresa igenom Europa och upp vidare genom England och norr!

Bilresa igenom Europa och upp vidare genom England och norr!

14 juni 2017 - 25 augusti 2017

Nu åker jag och min vän Emil iväg på en bilresa med bara backpacks! Vi ska köpt en billig skåpbil och ska hämta den nu, sen så ska vi köra ner till Lübeck, Berlin, Amsterdam, London, Manchester, Liverpool, Isle of man till Douglas, sedan Dublin i irlan, köra längs kusten till baka sedan till Glasgow där vi Tar och ger bort bilen till någon som behöver en bil, kanske en hemlös eller till välgörenhet, och flyger hem till Köpenhamn där vi tar en buss hem till Malmö! Wish us luck! :)

Tågg luff

14 juli 2017 - 21 augusti 2017

tågluffa europa

tågluffa europa

30 november 2016 - 8 juli 2017

jag ska tågluffa genom delar av skandinavien

Anja Persson
wf
Senast aktiv - från Helsingborg, Skåne län, Sverige

Välkommen till
nya resdagboken.se

Vi håller på att bygga om för fullt, därför kanske allt fungerar precis som det ska.

Hittar du några fel, eller kanske har du önskemål om ny funktionalitet? Skriv i forumet så svarar vi så snabbt vi kan! Börja surfa!