Båstad

Hemma, utan stopp!
torsdag 19 juli 2018 - Båstad, Skåne län, Sverige

När vi kom till Köpenhamn igår, stod sista tåget mot Halmstad inne. Vi åkte uppför rulltrappan och ner på nästa spår och då stod tåget fortfarande inne... Drog väskan så fort det gick, mot de närmsta dörrarna, som var på väg att stängas. Konduktörerna stod och pratade en bit bort

Amanda_I i Danmark-Tyskland-Österrike-Italien
Packning pågår
söndag 1 juli 2018 - Båstad, Skåne län, Sverige

Hej alla!Nu är det dags att ge sig ut på äventyr igen.Hoppas att den här sidan ska fungera, har ju funnits tillfällen som den gett mig utslag och ett och annat nervsammanbrott, under de 12 år som jag haft kontot...Vi ska för första gången ta tåget söderut tillsammans. Ska bli himla

Amanda_I i Danmark-Tyskland-Österrike-Italien
Falkenberg- Båstad 91 km
lördag 3 juni 2017 - Båstad, Skåne län, Sverige

Pär startade sin cykeltur från Olofsbo och anlände till Michael vi 10 tiden. Zacke med familj gjorde en slutservice på ekipagen innan vi gav oss iväg. Vi följde Kattegatleden till resans första stopp, räkmacka på Göstas i Steninge. Vi passerar Halmstad, resans enda medhavda lunch intogs

Packat
lördag 8 april 2017 - Båstad, Skåne län, Sverige

Hej!Efter att ha blivit frustrerad och irriterad på den här sidan, under förra resan, ger jag nu den en ny chans. Det er är dags att packa för att åka till Amsterdam. Jag hoppas vi ska få sol och möjlighet att njuta av tulpaner. Tulpaner, dessa vackra blommor, som ger mig en sprudlande

Amanda_I i Tulpanernas land
Packning
onsdag 17 juni 2015 - 115 96, Båstad, Skåne län, Sverige

Hej alla! Nu är det dags att återigen upptäcka Europa och denna gång ett nytt hörn. Det sista packas för fullt just nu, för att sedan tas med till första etappen, Malmö. Imorgonbitti blir det att bege sig till Kastrup och vidare mot München. Det ska bli roligt att se den "öliga"

Amanda_I i Södra Bayern
Inför resan
lördag 21 juni 2014 - 115 96, Båstad, Skåne län, Sverige

Hej alla! Firade igår semesterns början och sommaren, tillsammans med goda vänner. Perfekt midsommarfirande! Vi har under våren bokat boenden på olika platser som ska besökas de kommande dagarna och nu gäller det bara att fixa packningen och få med sådant som kan behövas. Som alltid är

Amanda_I i Österrike och Berchtesgaden
INNAN AVRESA
torsdag 9 januari 2014 - 115 96, Båstad, Skåne län, Sverige

Sitter hemma efter en stor utrensning av alla mina kläder. 2 hela dagar kvar. Imorgon och lördag. Sen på söndag bär det av mot Köpenhamn och därefter vidare mot London, Hongkong och slutligen Bangkok. En riktigt lång resa med långa stopp på vägen. Men, jag klagar inte. Att byta ut

Dag 1
måndag 5 augusti 2013 - 115 96, Båstad, Skåne län, Sverige

Nu sitter vi här på tåget på väg ner till Kastrup, planet avgår 23.45 och beräknas vara nere kl 04.00 grekisk tid. Santorini är första anhalten och vi har bokat 3 nätter på ett hotel. Vart det bär hän sen vet vi ej i nuläget, det får tiden utvisa! Ingen utav oss som åker har gjort

Nu är det dags....
torsdag 18 juli 2013 - 115 96, Båstad, Skåne län, Sverige

Halloj! Nu börjar det dra ihop sig....! Sommaren har gått i 190 och jag har bara hunnit med hälften av allt jag planerat.... Och imorgon bär det av...! Sisådär kring 06.30 är det dags att bege sig mot Helsingborg, där jag möter upp min reskompis Fredrik (I:are från Linköping) för att

Charlotta Carlstedt
CharlieBanan i Ett läsår i Sydney!
Senast aktiv - från Singapore, Singapore
hemma igen
onsdag 29 maj 2013 - 115 96, Båstad, Skåne län, Sverige

Nu är vi hemma igen. - åkte från malmö till pisa med ryan air. besökt pisa, cinque terre och florens. Varit en väldigt lyckad, rolig och upplevelserik resa. Bäst hittils med Aditi :)

Andreas Bertilsson
ab82 i Pisa, Cinque terre & Florens
Danmark-Tyskland-Österrike-Italien

Danmark-Tyskland-Österrike-Italien

1 juli 2018 - 19 juli 2018

Drar ut med tåg och sedan bil, runt i Europa. Ska bli spännande med tågrutt och äventyr! Längtar till synen av bergen och koklockornas ljud. Vi hoppas helt klart på att solen gör oss sällskap, men regnjackan är nerpackad.

Cykelresa Sverige-Italien 200 mil.

Cykelresa Sverige-Italien 200 mil.

3 juni 2017 - 3 juli 2017

En cykelresa från Falkenberg till Caorle i Italien med Michael och Pär. Cykling, upplevelser, historia, oviktigt vetande

Tulpanernas land

Tulpanernas land

9 april 2017 - 14 april 2017

I födelsedagspresent fick jag denna resa. Det ska bli häftigt att komma iväg och förhoppningsvis får vi se några tulpaner. 🌷

Södra Bayern

Södra Bayern

17 juni 2015 - 29 juni 2015

Jag och Olof ska åka till södra Bayern och upptäcka allt ifrån storstad till vandring i Alperna. Det ska bli fantastiskt att komma iväg, hoppas bara på ok väder också! :) Tjihoo!

Österrike och Berchtesgaden

Österrike och Berchtesgaden

23 juni 2014 - 7 juli 2014

Nu väntar upplevelser i Alperna med Olof. Det ska bli härlighet med semester och omväxlande utflykter - med städer, vandring, bad och sådant som inte kan planeras. :)

It's always sunny when you smile

It's always sunny when you smile

12 januari 2014 - 30 maj 2014

KÖPENHAMN - LONDON - HONG KONG - BANGKOK - JOMTIEN

Båtluffning i Grekland 2013

Båtluffning i Grekland 2013

5 augusti 2013 - 31 augusti 2013

3 "tjejer" som ska njuta av sin semester med allt som livet i Grekland kan erbjuda!!!!

Ett läsår i Sydney!

Ett läsår i Sydney!

19 juli 2013 - 2 juli 2014

Beger mig till Sydney för att läsa en del av min civilingenjörsutbildning vid UTS i Sydney! :)

Pisa, Cinque terre & Florens

Pisa, Cinque terre & Florens