Billesholm

Hemma
tisdag 19 februari 2019 - Billesholm, Skåne län, Sverige

Så Var vi då hemma efter en fantastisk resa med Gertrud och Nisse, vi har haft sol, sol, och åter sol och varmt, det har regnat endast en förmiddag och en kväll på 21 dagar, Vi har gjort rafting( efterlängtat av mamma ) vi har snorklat med sköldpaddor, vi har försökt snorkla med Mantor,

leroni i Bali-Lembongan -Gili Meno- Bali
Hemma Igen
onsdag 16 mars 2016 - Billesholm, Skåne län, Sverige

Då var vi hemma igen, efter en lyckad semester, efter de två första dagarnas regn har vi nog aldrig haft så mycket Sol och så varmt. Mina tänder verkar ha blivit bra, de sitter kvar ännu i vart fall. Koh Samui,nja nu tror jag vi hamna på fel ställe där , men den ön verkar mycket

leroni i Semester 2016
Nr. 1 Aussie
onsdag 2 februari 2011 - Billesholm, Skåne län, Sverige

Goodday Mate! Det ar den vanligaste halsningsfrasen man far har nere i Australien! Jag vet att jag har varit dalig pa att uppdatera och att det har gatt 2 veckor sen jag kom hit men jag ska forsoka beratta lite vad som hant dessa 2 veckorna. Jag kan borja med att beratta att 3 dagar innan jag

2 veckor
tisdag 4 januari 2011 - Billesholm, Skåne län, Sverige

Tänkte att jag skulle börja att uppdatera lite nu så att man vänjer sig och kan göra det någorlunda ofta sen när man är på resande fot. Nu i skrivande stund kan man säga att jag är på resandefot faktiskt. Jag sitte i en stuga i Lindvallen och har en och en halv veckas skidåkning

Första inlägget :)
onsdag 29 september 2010 - Billesholm, Skåne län, Sverige

Jag ny som man är så måste man ju börja någon gång... Förberedelserna för min och Saras stora RESA är i full rullians. Jag har skaffat nytt pass, köpt nya skor, inhandlat en nya ryggsäck, varit på biblioteket och lånat böcker om Australien, Thailand och malaysia. Idag fortsatte

Bali-Lembongan -Gili Meno- Bali

Bali-Lembongan -Gili Meno- Bali

28 januari 2019 - 18 februari 2019

Bali- Lembongan - Gili Meno - Bali

Semester 2016

Semester 2016

24 februari 2016 - 16 mars 2016

Thailand med Koh Samui och Koh Phanang m.m.

Australien, Malaysia, Thailand

Australien, Malaysia, Thailand

18 januari 2011 - 30 maj 2011

Nu drar jag till Australien i 3 månader och avslutar äventyret med 1,5 månad genom Malaysia och Thailand.

leroni
Gurre