Eslöv

En vecka med både pyssel, lekar och inkluderande samspel.
fredag 16 mars 2018 - Eslöv, Skåne län, Sverige

Hej alla ni som kommer att vara del av min resa. På min förskola Lindebo i Eslöv brukar jag få vara med mina vänner i deras vardag. Denna vecka har jag fått vara med om att skapa tillsammans med både klister och färg. Barnen har äntligen gett mig ett namn......och vet ni vad . De röstade

Fallskärm
onsdag 2 december 2020 - Eslöv, Skåne län, Sverige

När vi vaknade vid elva tiden idag så grillade vi krabbelurer i ett stormkök. Sen körde vi till Eslöv. Där köpte vi vars en lunnamelle. Efter det körde vi till en liten flygplats för att hoppa fallskärm. Det var skitkul. Sen var vi skittrötta och tog in på mayfair hotell en natt och

Fallskärm
onsdag 2 december 2020 - Eslöv, Skåne län, Sverige

När vi vaknade vid 11 tiden så grillade vi krabbelurer i ett stormkök. Sen tog vi bilen ochkörde till Eslöv. Och där köpte vi oss en lundamella. Därefter körde vi vidare till centrale Eslöv till en liten flygplats där vi hoppade fallskärm. Det var skitkul. Efter stack vi till ett 5

Framme i Tanzania
söndag 7 februari 2016 - Eslöv, Skåne län, Sverige

Efter en lång resa med bil till Köpenhamn, flyg Köpenhamn-Amsterdam-Nairobi-Kilimanjaro, buss till hotell. Därefter en dagsresa med safarijeep till ett nytt hotell, har vi idag gjort vår första safaritur i Tarangire Nationalpark. Jättehäftigt! Sett massor av djur. I morgon åker vi vidare

Vinter i Eslöv.
fredag 22 januari 2016 - Eslöv, Skåne län, Sverige

14 dagar kvar!!!

Summering och bilder
söndag 11 januari 2015 - Eslöv, Skåne län, Sverige

Då har jag varit hemma några dagar och sakta men säkert börjar det sjunka in, allt jag varit med om, upplevt, känns, smakat och minnen skapas. Att gå igenom foton hjälper så klart till. Det blir som att uppleva resan igen i någon slags fast forward. Föga förvånande så finns det ju en

Quito till Eslöv
tisdag 6 januari 2015 - Eslöv, Skåne län, Sverige

Som sagt, Raul väntade tålmodigt utanför hotellet för att köra mig och en annan ur min grupp till flygplatsen. Han var så glad för detta så. Väl framme försökte jag på olika vis uppgradera min redan något uppgraderade sittplats. Men det var tyvärr för dyrt för business. Så jag

Redo för avfärd!
måndag 8 december 2014 - Eslöv, Skåne län, Sverige

Ligger på soffan och sippar på det sista av helgens vin. Bredvid mig på golvet står två packade ryggsäckar, som liksom jag är redo för äventyr. Imorgon bitti bär det av till Kastrup, en resa jag gjort väldigt många gånger det senaste året. Skillnaden denna gången är att "kontoret"

Countdown: 7 days!
onsdag 24 september 2014 - Eslöv, Skåne län, Sverige

Nu börjar det närma sig avresa och resfebern kommer krypandes... Just nu är det mycket att tänka på kring reseförsäkringar, packning, visum, ekonomi osv . Några är flygrädda och vissa coola, försöker lugna ner dom( hahaha). Vi försöker tänka på att packa smart och lätt..men har

Om du inte vill läsa - titta på bilderna!!!
söndag 13 april 2014 - Eslöv, Skåne län, Sverige

Så hände det som jag misstänkte kunde hända - det gick inte att uppdatera under resans gång. Vet inte egentligen varför jag ens trodde det skulle bli en dagbok, men men, försöka duger. Anledningen till att det inte blev några uppdateringar var framförallt att jag levt ett fantastiskt

Carina
wahlen i Livet är en fest...
Solens spännande resa

Solens spännande resa

16 mars 2018 - 6 juni 2018

Detta är en resedagbok där vi vill via bild och text kunna följa våran vän Solen på dess äventyr, upplevelser och roligheter i vår värld.

Tågg luff

Tågg luff

2 april 2017 - 2 april 2017

Brigor Afrika

Brigor Afrika

5 februari 2016 - 19 februari 2016

Safari i Tanzania + badsemester på Zanzibar.

Peru & Galapagos

Peru & Galapagos

9 december 2014 - 7 januari 2015

En dröm som går i uppfyllelse!

Collect moments not things

Collect moments not things

1 oktober 2014 - 3 februari 2015

Två par från Eslöv beger sig ut i världen på sitt livs största äventyr.. Följ oss på vår resa genom 4 kontinenter på 4 månader!

Livet är en fest...

Livet är en fest...

27 mars 2014 - 8 april 2014

Jag ska gå på kalas...

Brigor Brasilien

Brigor Brasilien

8 november 2013 - 6 december 2013

Rundresa i Brasilien: Amazonas, Iguassu, Ubatuba, Rio de Janeiro.

Bröllopsresan

Bröllopsresan

1 mars 2014 - 24 mars 2014

Back to Ghana!

Back to Ghana!

16 februari 2013 - 26 februari 2013

Tillbaka för att besöka dem jag lärde känna sommaren 2011, särskilt mina två fadderbarn Mavis och Mabel - det är hos dem jag ska bo!

Thailand

Thailand