Hässleholm NV

Johannesburg
tisdag 19 mars 2013 - Hässleholm NV, Skåne län, Sverige

Efter en rolig men känslomässig lapa night kväll (onsdag) med rytande lejon och skratt men också gråt. Och en morgon med avsked från alla människor och djur och vackra tal av Enrico, Bonnita och Frikkie. Efter timmar i bilen och efter vi stannat i Gobabis och handlat presenter till de

veronicaeee i Namibia
Senast aktiv - från Harare, Harare Province, Zimbabwe
Önskar alla en trevlig fortsättning!
tisdag 1 januari 2013 - Hässleholm NV, Skåne län, Sverige

Efter månaders av förberedelser, veckors med handlande och dagars av packande och timmars av nervösa sammanbrott (okej nervös har jag varit sen... ja, jag vet egentligen inte när.) Nu börjar jag varje fall äntligen bli klar. =) Mitt äventyr börjar idag med hejdå-pussar och hejdå-kramar

veronicaeee i Namibia
alskade sol !
fredag 29 juni 2012 - Hässleholm NV, Skåne län, Sverige

nu hoppas jag att ni kan se vad jag skriver, for jag kan inte skriva de sista bokstaverna i alfabetet , so perhaps I should write in English ? no I don't think so... Igar sa tog vi det mest lugnt , vi fargade trojor , riktigt snygga blev de och sen sa bestallde vi japansk mat , kyckling och sushi

Nuså !
tisdag 26 juni 2012 - Hässleholm NV, Skåne län, Sverige

Nu efter veckor och månader av längtan så beger vi oss till USA ! Nu har vi ca 14 och en halv timmars flygresa framför oss och vi landar i San Francisco 22.15 lokal tid. Vårt dygn kommer att bli nio timmar längre än vanligt ( alltså 33 timmar ) , så vi kommer nog vara ganska så trötta

oj då....
tisdag 12 juni 2012 - Hässleholm NV, Skåne län, Sverige

Börjar visst på lite fjärliar i magen.....två veckor dit bara. Wow! Insåg att det var nära när jag satt och letade upp tågtider till Kastrup..... SÅ spännande :)

3 veckor
måndag 4 juni 2012 - Hässleholm NV, Skåne län, Sverige

Nu är det plötsligt bara 3 veckor tills vi ska åka...wow. Det känns som om det inte var länge sedan vi räknade hundratals dagar och måååånga veckor. Underbart. Vi kommer först att åka till Rocklin, Californine för att hälsa på Julie och Scott. Fantastiskt att få träffa dem igen.

7 månader avslutas i Bolivia & Peru
fredag 18 maj 2012 - Hässleholm NV, Skåne län, Sverige

För att fortsätta där jag slutade.. Vi tog bussen till Copacabana i Bolivia, nästan precis på gränsen in till Bolivia vid Titicacasjön. Det var en väldigt turistig by, fin men inget speciellt. Jag och Anna var ute på sjön med en trampbåt och vid solnedgången klättrade vi upp på ett

Botilda Ekelund
botildas i Äventyr i Mexiko
Senast aktiv - från Taipei, Taipei, Taiwan
moped
söndag 26 februari 2012 - Hässleholm NV, Skåne län, Sverige

idag har vi hyrt moped och kört runt, alltid roligt att se sej omkring..... hittade även en lokal marknad med kött, fisk, grönsaker och kläder här tänker man inte på att kylkedjan inte skall brytas....

Christina Svensson
tinaogorgen i thailand
Senast aktiv - från Lam Kaen, Phang Nga, Thailand
ao nang stranden
lördag 25 februari 2012 - Hässleholm NV, Skåne län, Sverige

idag har det blivit stranden hela dagen.... ikvåll lite shopping o god mat, livet är härligt!!!!

Christina Svensson
tinaogorgen i thailand
Senast aktiv - från Lam Kaen, Phang Nga, Thailand
Dag2
söndag 12 juni 2011 - Hässleholm NV, Skåne län, Sverige

Dag2 Natten har varit lugn och skön och nu är kl. 07.30 då frukost serveras, en stadig frukost med bacon, ägg o stekt potatis. Efter frukosten var det ryggläge tills det blev lunch (spagetti med köttfärssås). Vi satt kvar ett par timmar efter lunch och kollade på kartan vilka vägar vi

Lennart Jönsson

1 januari 2013 - 20 mars 2013

cirkusKristensson i USA

cirkusKristensson i USA

26 juni 2012 - 24 juli 2012

10 dagar i Californinen hos Julie och Scott och sedan turné med Röke Blås i Texas i 18 dagar. Nice

thailand

13 oktober 2011 - 30 maj 2012

Skottland by MC

Skottland by MC

11 juni 2011 - 27 juni 2011

Skottland by MC med Curt, Mats, o Conny.

Asien

Asien

16 januari 2011 - 7 mars 2011

Min och Robins grymma rutt är Bali - Bangkok - Hong Kong och kanske Japan? Ah det får vi se.. Ska försöka hålla er uppdaterade!

Kalifornien

Kalifornien