Hässleholm S

Hemma i kylan igen
torsdag 21 november 2013 - Hässleholm S, Skåne län, Sverige

Hemma igen och allt gick bra o vi kam fram i tid. Nu dröjer det ett bra tag till nästa gång vi ska ut o flyga o lyssna på barnens skriktävlingar - skrik så mycket du orkar o garanterat så är det fler som hänger på!!! :-( Flygturen är verkligen dryg men det är ändå otroligt att man kan

Annika Dahl
TouringAnnika i Sista minuten
Senast aktiv - från Hässleholm, Skåne län, Sverige
Att komma hem igen
fredag 21 december 2012 - Hässleholm S, Skåne län, Sverige

Här kommer det sista inlägget för den här resan (och om man ska tro mayakalendern också sista av någonting för hela planeten). Jag ska inte ge mig på en sammanfattning, men i alla fall påpeka att det är skönt att vara hemma igen. Just nu är mina tankar helt upptagna med att träffa

Hej då sverige !
tisdag 18 september 2012 - Hässleholm S, Skåne län, Sverige

No worries mate ;)

Henrik Bondesson
HenkeBoSS i Australien
Senast aktiv - från Phnom Penh, Phnom Penh, Kambodja
På hemmaplan
fredag 25 maj 2012 - Hässleholm S, Skåne län, Sverige

Hej! I måndags eftermiddag landade jag i Sösdala efter en lång flygresa hem. Näst sista kvällen på resan blev det bio och filmen "The avengers", som var mkt bra! Dagen efter åkte jag flyg till Cairns. Kvällen spenderades med shoping och lite slappande. Morgonen efter gick flyget hem

Jonathan Helldén
Jonathan21 i Australien
Sista minuten

Sista minuten

5 november 2013 - 20 november 2013

En ospec.resa - så lite spännade att se var vi hamnar.

18 september 2012 - 18 september 2013

Åka "down under" för jobb i 5 månader på ranch i närheten av Sydney och därefter backpacking runt om i Australien och Nya Zeeland, leva livet helt enkelt!

Ett äfventyr bland växtätare

Ett äfventyr bland växtätare

20 augusti 2012 - 15 december 2012

WWOOFa i Bolivia och Peru

18 april 2012 - 21 april 2012

I en månad ska jag backpacka runt vid Australiens östkust. Aventyret har tagit en lite annan form an jag tankt. Innan jag kom ner hit tankte jag att jag skulle backpacka runt sjalv till de olika platserna jag ville se. Men insag sen att jag inte kommer hinna runt, sa jag bokade ett slags "paket" med de platserna och bussar jag kan ta pa vagen soderut. Sa har ser reseplanen ut: Denna vecka gar jag en dykarkurs fran mandag-torsdag. 27/4-29/4 Cape tribulation, Daintree National Park, bo och utforska djurlivet pa nara hall. 2/5 Magnetic Island, bo och vandra runt bland koalorna. 5/5-7/5 Whitsundays, leva pa segelbat och utforska oarna. 9/5-11/5 Town of 1770, Bundaberg, testa pa att surfa. 12/5-14/5 Fraser island, aka runt i Jeep, utforska och campa mitt ute i naturen med ett gang. 16/5-18/5 Noosa, kanota upp i a och campa i naturen med en "buddy". 19/5 Flyg fran Brisbane till Cairns med avgang 13.30. Mellan dessa planerade stoppen blir det buss och overnattningar pa olika hostel.

Dennis Pålsson
DennisPalsson