Helsingborg

MC-resa till Kroatien 2017

MC-resa till Kroatien 2017

11 juli 2017 - 28 juli 2017

MC-resa till södra Kroatien, Tucepi. Där vi stannar i en vecka i en hyrd lägenhet. Därefter bär det hemåt via valda vägar bla. genom Österrike & Tyskland...Romatische Strasse mm.

Nijmegenmarschen 2017

Nijmegenmarschen 2017

15 juli 2017 - 22 juli 2017

Min 26:e 4-dagarsmarsch i Gelderland ( som provinsen i Nederländerna heter där Nijmegen ligger ). Transport via buss i år, p g a mitt ekonomiska läge.

Pilgrimsresa

Pilgrimsresa

31 mars 2017 - 22 april 2017

Tillbaka till framtiden NZ o Australien

Tillbaka till framtiden NZ o Australien

5 januari 2017 - 5 januari 2017

Nu har vi bestämt oss att åka tillbaka till framtiden. Vi kommer att få återuppleva vackra vyer och få se soluppgång först i världen. Golfklubborna får följa med och vi ser framemot en fantastisk resa på andra sidan jordklotet.

London's Calling

London's Calling

6 april 2016 - 10 april 2016

When a woman's 50th [i]freaking[/i] birthday is coming up, it's sure worth celebrating. So we thought, let's do it [b]big time[/b]! So, it's time to cross the North Sea & explore one of the greatest cities in the world, [b]LONDON[/b]. We'll probably be walking our feet off. Shop until we drop & have no money left. Have a fish n' chip & we also made sure that Gordon Ramsay will be cooking us a delicious birthday dinner. They say, [i]you only live once[/i] - so make sure you spoil yourself once in a while. Cause, life is not about the amount of breaths you take, it's about the moments that take your breath away. Lots of love, I.

Hawaii

Hawaii

1 mars 2016 - 20 mars 2016

Passar på att förbereda dagboken medan jag kommer ihåg det, har tillgång till rejäl data och kan skaffa nytt lösenord. Vi kommer att starta med 3 nätter i San Fransisco, för att sen den 4/3, gå på båten mot Hawaii. Hur det blir med inlägg här, beror, precis som senast, på om vi får tillgång till WiFi, vilket var väldigt sällsynt i Karibien. Vi ska göra så gott vi kan!

Lindvallen Sälen Dalarna

Lindvallen Sälen Dalarna

21 januari 2016 - 28 januari 2016

Skidresa sportlovet 2016 med Ingrid o Fabian

fromNYtoDubai

fromNYtoDubai

28 december 2015 - 10 mars 2016

Tyckte det va dags för den där obligatoriska jordenruntresan nu. Tar med mig min danska vän Maria och drar till New York först för att fira nyår, sen Hawaii, Vietnam, Bali och avslutar med 4 dagar i Dubai! It's gonna be awesome!

Traveling alone

Traveling alone

4 februari 2016 - 11 mars 2016

som de ser ut nu blir det en resa ensam till thailand och kambodja....

Thailand och Down under

Thailand och Down under

14 december 2015 - 11 februari 2016

10 veckor med golf, dyk och massor av mys. Jul och Nyår spenderas i Huahin i Thailand tillsammans med barn och respektive. När de sedan åker hem till Sverige i Januari, går resan vidare för Christel och Sammy till Australien. Sydney, Cairns, Adelaide, Great Ocean Road, Melbourne och Sydney. Resan avslutas några dagar i Singapore.