Hjärup

Planering
tisdag 13 oktober 2015 - Hjärup, Skåne län, Sverige

Vi visste att vi ville åka igen men när skulle det passa och när skulle vi ha råd. Efter att ha bott i vår tvåa på 70 kvm nästan ett år tyckte vi det var dags att komma bort! Vi bor trångt och billigt för att spara till vårt drömhus men å andra sidan när passar bättre att göra en

Emma Nordh
EmmaNordh i Nordhs på resa
Att kunna inspirera människor
måndag 29 april 2013 - Hjärup, Skåne län, Sverige

Jaha då är det snart bara en dag kvar! Har verkligen myror i benen nu! Idag har varit helt underbart jag har träffat och pratat med lite olika idag samt haft mycket tid för att tänka! (Det vi tjejer gör bäst) Det resulterade i att jag fastnade i två helt helt olika texter som vart skriva

Feeling hot hot hot!
lördag 27 april 2013 - Hjärup, Skåne län, Sverige

Lördag! Så då har man haft en underbar lördag och firat min avresa lite! Vilket gjordes genom mat och vin på lilla torg med mammi, sebbe lammish Nadia och Gangsta B! jag fick en underbar bikini av min G som ska an ändas flitigt under resan! Shiiiiit snart åker vi! När de seriösa hAde åkt

Senast aktiv - från Hjärup, Skåne län, Sverige
Lilla hjärtat, kexet, lover, bitch , du, hallå?!
tisdag 23 april 2013 - Hjärup, Skåne län, Sverige

Sååå då vart det TISDAG igen och bara 8DAGAR kvar tills vi ses på Island Miss Yo=D Just nu har jag fjärilar i magen till MAX! Både pågrund av det ena och det andra ;) Vi bokade det sista flyget idag från Las Vegas till Los A Kommer bli så AWESOME, Kan inte längtar mer efter Miss Yo

if i were a boy
söndag 21 april 2013 - Hjärup, Skåne län, Sverige

Såå då är det söndag igen,, idag har vi varit iväg med hästanr och tränat terräng! Och Mr fire har percis kört! Vilket gav mig en stund att tänka lite, En tanke som slog mig var hur skillanden är mellan "svenska" (imitt fall Balkan killar) skiljer sig från killarna i usa är? Hm

Thank God it's Friday!
fredag 19 april 2013 - Hjärup, Skåne län, Sverige

Eftersom jag är så awesome och att det bara är 11 dagar tills vi åker så fick jag sluta lite tidigare! Och som vanligt åkte jag till stallet där My baby Girl hade fixat allt =)) Så nu har jag fixat mig lite och väntar på MR Fire, ¨ Oyes everybody, I'm meeting a guy today! Seeee

Candyshop
onsdag 17 april 2013 - Hjärup, Skåne län, Sverige

Heey alla nära och kära! Nu inför USa försöker man tagga till sig lite med både kakor och gym, JA jag älskar Gottish =D Eftersom jag är ledíg från stalltjänsten på onsdagar så beslutade jag mig för att åka och ta ett pass At the gym. But when I came in, where it's just like when

We Want You!
söndag 7 april 2013 - Hjärup, Skåne län, Sverige

Såå då var det söndga idag och efter att ha druckit lite mycket vin igår så känner man sig lagom fresh! Men jag fick en snilleblixt igår och fick för mig att jag ville ha någon som kunde värma min säng! Dock blev jag mer och mer kritisk under mitt dessperat letande! Jag kom på alla

Längtan är stor!
onsdag 3 april 2013 - Hjärup, Skåne län, Sverige

Då är det endast 28dagar kvar tills vi åker!! Kunde ju inte längta mer just nu! Allting är nu bokat och Klart! Det är inte lätt att försöka behålla fokus på jobb när man sitter här och snackar med Miss Jo, tänk att tiden går så fort! Ha en fortsatt bra dag! // Sweet Candy

Avresa
söndag 16 december 2012 - Hjärup, Skåne län, Sverige

Familjen Hassel lämnar kalla Sverige.

Jimmy Hassel
FamiljenHassel i Julen2012
Nordhs på resa

Nordhs på resa

29 oktober 2015 - 27 januari 2016

Vi är familjen Nordh, Emma och Martin med våra barn Freja (6 år) och Saga (5 år). 2013 luffade vi runt i sydöstra Thailand under 6 veckor. Det gav mersmak! Nu gör vi Kambodja, Vietnam och Thailand i 2 månader.

America

America

1 maj 2013 - 17 maj 2013

Första resan till USA för oss båda! Josefin a.k.a Miss Yo reser från Arlanda till New York. Sanna a.k.a Sweet Candy reser från Köpenhamn till New York. Vi kommer tillbringa 9 nätter i NY för att sedan resa vidare med flyg till Las Vegas 4 nätter och sedan flyga vidare till Los Angeles där vi kommer tillbringa 3 nätter. May the force be with ous!

Julen2012

15 november 2010 - 2 december 2010

Malaysiaäventyr

Malaysiaäventyr

15 juli 2010 - 9 augusti 2010

Det stora familjeäventyret för Jarek, Jenny och barnen Kajsa (7 år) och Astrid (10 år) börjar i Kuala Lumpur, fortsätter till djungeln i Tamara Negara och sedan till sol och snorkel på Perenthian Islands.

John Thyr Alklid
Flasknosdelfin