Kristianstad N

Pretoria
lördag 22 oktober 2016 - Kristianstad N, Skåne län, Sverige

Jakarandaträd i Pretoria. En av kåkstäderna hur de som har sämst betalt bor.

Tredje dagen
lördag 22 oktober 2016 - Kristianstad N, Skåne län, Sverige

Idag har vi mest åkt buss. Varit inne i Pretoria och sett statyer av Nelson Mandela och Poul Kryger. Poul Kryger var det som grundade Kryger Parken. Staden var full av jakaranda träd, fantastiska träd.

Johannesborg
fredag 21 oktober 2016 - Kristianstad N, Skåne län, Sverige

Flygresan ner gick bra min inget sovande. När vi väl landat så var det passkontroll som tog två timmar att stå i kö. Rund tur i Johannesburg, vi såg ändats tre vita personer inne i centrala Johannesburg. Har nu landat på hotellet och sitter och dricker gott. Ska ut på stan och ragga.

En vecka.
fredag 14 oktober 2016 - Kristianstad N, Skåne län, Sverige

Idag är det bara en vecka kvar innan vi åker.

Eva
torsdag 6 oktober 2016 - Kristianstad N, Skåne län, Sverige

Idag den 6/10 är det bara 14 dagar kvar till avresan.

Sydafrika
fredag 26 augusti 2016 - Kristianstad N, Skåne län, Sverige

Idag är resan betald.

Förberedelser inför resan.
söndag 4 januari 2015 - Kristianstad N, Skåne län, Sverige

I år ska vi åka 10 veckor till Thailand och nu börjar det dra ihop sig till avresedag. Det är ju inte alldeles enkelt att åka iväg så länge man måste fixa endel saker innan. Vi kollade boende nästan direkt vi kommit hem från huay yang i mars månad 2014 där vi firade min 50 års dag ju.

Susanne Norrman
SusanNorr i Huay yang 2015
Senast aktiv - från Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand
Resan har startat
tisdag 2 september 2014 - Kristianstad N, Skåne län, Sverige

Nu är vi i Kjugekull och bouldrar tills fingrarna går sönder, sedan åker vi vidare mot Tyskland :)

Rebecca Nyberg
Rebecca.Wallgren i Bröllopsresa
Irland i sommar.
söndag 2 juni 2013 - Kristianstad N, Skåne län, Sverige

Ja så har vi en ny resa att så smått börja se fram emot. Denna gången reser vi inte så långt, men det gör inte resan mindre intressant på något vis alls snarare tvärtom. Ingen tidsomställning, lång flygresa osv. Irland verkar spännande och då menar jag inte kravaller som blossar upp

Susanne Norrman
SusanNorr i Belfast WPFG
Senast aktiv - från Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand
Kjugekull
fredag 28 december 2012 - Kristianstad N, Skåne län, Sverige

Promenad o fika på Kjugekull. Hög mysfaktor!

Janna Nilsson
JannaNilsson i Julen 2012
Senast aktiv - från Karlskrona, Blekinge län, Sverige
Stora Sydafrikaresan

20 oktober 2016 - 5 november 2016

Resan börjarpå Kastrups airport sedan bär det av med SAS till Frankfurt där vi byter plan till South African Airways mot Johannesburg. Där landar vi fredag morgon. Då blir det en guidning i staden. Sedan bär det av mot förorten Soweto där det också blir en sightseeing innan dagen avslutas Centurion utanför Pretoria. Dag 3: fortsättning följer

Huay yang 2015

18 januari 2015 - 29 mars 2015

Det ska bli en långresa till Thailand i år. Jag och mannen ska vara iväg 10 veckor. Malle och Håkan kommer och hälsar på i 4 veckor och Cherie och Ellie kommer ner 2 veckor till oss. Vi får se om pensionärslivet passar oss ungdomar?!

Bröllopsresa

30 augusti 2014 - 1 december 2014

Med husbilen i Europa

Belfast WPFG

31 juli 2013 - 11 augusti 2013

World Police & Fire Games, Belfast, Northern Ireland 1-10 August 2013 25,000 besökare, 10,000 tävlande, 56 sporter, 70 länder.

Julen 2012

4 december 2012 - 13 januari 2013

Klassresa Bulgarien, Sunny Beach

19 juni 2011 - 26 juni 2011

19 ungdomar med 4 mammor åker till Sunny Beach i Bulgarien. När vi kommer hem ska vi kunna minnas och se tillbaka på denna veckan med ett STORT leende!

Thailand

1 januari 2011 - 22 januari 2011

3 skånska familjer , nåja varav en göteborgare oxå , åker tillbaks till detta underbara Thailand än en gång. Längtar efter värmen från både solen och folket , den underbara maten ser vi oxå fram emot.Ska bli en kanon semester i goda vänners lag med så mycket spännande att se och uppleva !

Latin Amerika

25 oktober 2010 - 20 mars 2011

KUL.

Sommar när det är som bäst

24 juni 2010 - 15 augusti 2010

Sommar, sol, vatten, festivaler, goa vänner åååå mycket mer