Kristianstad V

Turist i Skåne!
måndag 22 juli 2013 - Kristianstad V, Skåne län, Sverige

I morse serverades frukosten mellan 7-9 så det blev ingen sovmorgon direkt. Strax efter 9 satt vi i bilen och körde ner mot Falsterbo/Skanör. Där nere såg man många som gick omkring/cyklade i morgonrock, de hade säkert tagit sig ett morgondopp för kl var ju inte så mycket. Såg oss omkring

Mia Lundqvist
LaMiL i Moseldalen
Senast aktiv - från Västerås, Västmanlands län, Sverige
Sista förberedelserna
söndag 3 februari 2013 - Kristianstad V, Skåne län, Sverige

Nu sitter vi i Olas gamla pojkrum och går igenom våra fullpackade ryggsäckar. Det känns galet att bara packa en vandringsryggsäck med kläder när vi ska vara borta i sex månader! Fiskespöts vara eller icke vara har varit Olas största bekymmer de senaste dagarna medan Caroline är orolig

Ola Caroline Jönsson Karlsson
oliscaka i Australien och Nya Zeeland
Senast aktiv - från Brisbane, Queensland, Australien
Jul i Vinnö
måndag 24 december 2012 - Kristianstad V, Skåne län, Sverige

Julfirande i Vinnö med hela gänget.

Janna Nilsson
JannaNilsson i Julen 2012
Senast aktiv - från Karlskrona, Blekinge län, Sverige
Resfeber!
fredag 3 februari 2012 - Kristianstad V, Skåne län, Sverige

Gokväll kära vänner . Har precis suttit o ätit mammas köttbullar [en höjdare i alla väder] och försökt njuta av att bara va hemma . Ska börja rulla ihop alla mina grejer , och packa min nessesär :) Jobbade sista dagen idag innan 2 månaders uppehåll , och jag är så blödig när de

Camp Noe, Vi kommer att ha riktigt bra platser;-)
tisdag 31 januari 2012 - Kristianstad V, Skåne län, Sverige

Nu börjar det klarna vart nästa resa går trots Spanair's konkurs. Det blir en sportlovsresa till slut. Sporta får nog några andra göra medan vi tittar på. Barcelona-Valencia på Camp Noe. Sedan blir det ett hopp till Gran Canaria med förhoppningsvis varmt bad med sol.

testing testing .
måndag 9 januari 2012 - Kristianstad V, Skåne län, Sverige

haaj mina fina ! Nu tänkte jag bara testa att göra ett litet inlägg , precis skaffat mig denna resedagbok . sitter här med två huen som skulle hjälpa mig men bara sitter o fular sig som vanligt .. nämner inga namn ;) packa har jag iaf börjat med ! aldrig varit så tidigt ute med

Nyklippt
lördag 15 oktober 2011 - Kristianstad V, Skåne län, Sverige

William har blivit klippt för andra gången. Denna gången fick han lite blå färg i..... ;) Lite bilder från Tinas skola.

Janna Nilsson
JannaNilsson i Hösten 2011
Senast aktiv - från Karlskrona, Blekinge län, Sverige
Miami
söndag 30 oktober 2011 - Kristianstad V, Skåne län, Sverige

Miami, Thailand eller Öllsjö. Tja, löven är upp räfsade och ingen resa bokad så det får bli Öllsjö som basläger denna gång. Får se vad man kan hitta på när man blir rastlös kommande veckan. Lite torrare är det här än vad de verkar ha i Thailand. Bokat o-ringen till sommaren så

15 dagar kvar
onsdag 1 juni 2011 - Kristianstad V, Skåne län, Sverige

Go vänner snart är det dax! Från att ha varit evigheter sedan är det nu blott 15 dagar kvar innan vi lyfter mot nya äventyr. Lite förändringar i planeringarna har de dock blivit typ fler dagar än vad det var tänkt från början, allt för att vi skulle hinna med Grand Canyon. Resrutten

Kajs-Marie Kunz
Famkunz i USA
Senast aktiv - från Västra Boulevarden 4, Kristianstad, Skåne län, Sverige
Hemma igen
tisdag 15 februari 2011 - Kristianstad V, Skåne län, Sverige

Sa var jag hemma i Sverige igen. Min sista arbetsvecka pa NCP:t var ungefar som den forsta lite mer organsiserat varje dag bara. Sista dagen gjorde vi en hinderbana som alla barnen fick springa i. Riktigt lyckat blev detta fakitskt, nar de kom i mal fick de godis och sag allmant lyckliga ut

Moseldalen

Moseldalen

12 juli 2013 - 24 juli 2013

Vi är ett medelålders par som bilar ner till Tyskland och vill uppleva den vackra Moseldalen!

Julen 2012

17 februari 2012 - 27 februari 2012

chill & sånna tunga grejer i australien& nya Z

chill & sånna tunga grejer i australien& nya Z

4 februari 2012 - 8 april 2012

Nu ska jag strax påbörja min första "backpacker-resa " . De kommer bli[b] fett[/b] . Vi börjar resan i Melbourne , vidare upp till Canberra, Sydney och sedan in i landet till öknen, Alice Springs, bland alla ödlor och sånt kul . Sedan flyger vi till Cairns och tar oss ner genom östkusten , the gold coast :D flyg från Brisbane över till Nya Zeeland , påbörjas i Christchurch och avslutas i sköna Auckland . Därefter tar vi en veckas skön avslutning på paradisön Fiji - ååh jag kan knappt vänta !

Hösten 2011

Hösten 2011

10 september 2011 - 29 november 2011

Foto från Hösten 2011.

Kho Lanta

Kho Lanta

3 februari 2011 - 27 februari 2011

Ett gäng från byn som ger sig ut på äventyr!

Afrika

Afrika

2 januari 2011 - 14 februari 2011

Thailand över Jul och Nyår

Thailand över Jul och Nyår

21 december 2010 - 6 januari 2011

Flyr Jul och Nyår på hemmaplan. Denna gång till ett annat ställe än tidigare gånger. Man vill ju göra det litet spännande också.

USA

USA