Malmö

Avresa med förhinder
tisdag 31 januari 2017 - Malmö, Skåne län, Sverige

Äntligen på rätt tåg!!!! Kom på att vi glömt badkläderna när vi kom till centralen. Jag gick hem för att hämta dem, vi bestämde att vi fick ta ett senare tåg. Vi missade ursprungståget med 20 sekunder. Nästa tåg var 10 minuter försenat och gick bara till Malmö så vi tog ett

Monica Håkansson
MonicaoJan i Sydamerika
Senast aktiv - från Cusco, Urubamba, Peru
Weekend Köpenhamn/Malmö
söndag 29 januari 2017 - Malmö, Skåne län, Sverige

Resan till Köpenhamn/Malmö är på väg mot sitt slut. Fredag lunch tog vi flyget mot Danmark. Tåget till centralstationen och kort promenad till Comfort Hotel på Vestebrogatan. Sightseeing i Köpenhamns centrala delar, Rosenborgs slott, Nyhavn med stopp för öl och gajol. Shopping på

Foton från Key West & Kuba!
söndag 8 januari 2017 - Malmö, Skåne län, Sverige

Hej!För er som är intresserade av att kolla på lite foton från vår resa så ligger de nu upplagda. Fotona är knutna till respektiva reseinlägg.Ha det bäst!/Jimmy & Therese

Therese Murstam och Jimmy Sander
EnjoyingLife i Key West & Kuba
Flyboard
fredag 4 december 2020 - Malmö, Skåne län, Sverige

Imorse ringde jag emil och bestämde att resan inte var slut än så på eftermiddagen åkte vi till malmö för att åka flyboard. Det var kul framför allt när jag flög över emil och sprutade massor med vatten på honom. därefter beställde vi vars en bigmac & co sen var resan slut

flyboard
fredag 4 december 2020 - Malmö, Skåne län, Sverige

Vi ska köra till malmö och prova flyborad flygning. Det kommer kosta 6380kr för 1 timme var.Det var en riktigt spendande upplevelse. Sen körde vi till närmase Mc och köpte en big mc c. Som kostade, 100kr

Nu åker vi!
torsdag 15 juni 2017 - Malmö, Skåne län, Sverige

Nu är vi iväg! Vi har svängt förbi Mannen med bilen och nu så har vi även målat våran bil med sprayburkar, så vi kör i mysterie mobilen (Scooby doos bil ;) och har även åkt och köpt ett stormkök med kaffekokare på köpet :D! Det är alltid gott med kaffe! Vi ska leva på kaffe,

Maaaat🍛
torsdag 3 december 2020 - Malmö, Skåne län, Sverige

Idag vaknade vi upp på hotellet och åt den inkluderade hotellfrukosten som var jättegod. Sen drog vi vidare och gick lite på stan sen blev vi hungriga och gick och åt femstjärnig trerätters middag på Vollmers. Sen åkte vi hem.

Resturang Vollmers
torsdag 3 december 2020 - Malmö, Skåne län, Sverige

När vi vaknar åt vi håtell frukusten som var inkluderad medxet andra, därefter gick vi lite på stan och utforskade. Därefter gick vi tillbaks och tog bilen o körde till Vollmers. För att äta FEMSTJÄRNIG MAT på en femstjärnig RESTURANG. Och det var jätte gott. Riktigt spendande

Köpa bil i malmö
tisdag 1 december 2020 - Malmö, Skåne län, Sverige

Idag åkt vi tåget från kävlinge till malmö för att köpa en begagnad Bmw 325 i från 2009 för 95000kr. Sen åkte vi till närmaste mack för att tanka och det kostade 1000kr. Därefter körde vi ut i skogen och grillade i gäravallen. på kvällen sov vi ovanpå bilen och när det blev kallt

köpa bil
tisdag 1 december 2020 - Malmö, Skåne län, Sverige

Idag tog vi tåget från kävlinge in till centrala malmö. När vi väl var i malmö gick vi till en bilhandlare och köpte en begagnad bmw 325 i från 2009 för 95 000:-  och sen åkte vi till OKQ8 och tankade. Där efter körde vi och grillade i gäravallen. På kvällen sov vi på bilen (mkt

Sydamerika

Sydamerika

31 januari 2017 - 16 mars 2017

GreenDay, Köpenhamn & Malmö

GreenDay, Köpenhamn & Malmö

27 januari 2017 - 29 januari 2017

Slutmålet är GreenDaykonsert i Hyllie, Malmö. På vägen dit tar vi vägen om Köpenhamn

Bilresa igenom Europa och upp vidare genom England och norr!

Bilresa igenom Europa och upp vidare genom England och norr!

14 juni 2017 - 25 augusti 2017

Nu åker jag och min vän Emil iväg på en bilresa med bara backpacks! Vi ska köpt en billig skåpbil och ska hämta den nu, sen så ska vi köra ner till Lübeck, Berlin, Amsterdam, London, Manchester, Liverpool, Isle of man till Douglas, sedan Dublin i irlan, köra längs kusten till baka sedan till Glasgow där vi Tar och ger bort bilen till någon som behöver en bil, kanske en hemlös eller till välgörenhet, och flyger hem till Köpenhamn där vi tar en buss hem till Malmö! Wish us luck! :)

Tågg luff

Tågg luff

2 april 2017 - 2 april 2017

Key West & Kuba

Key West & Kuba

10 december 2016 - 1 januari 2017

En galen resa som måste göras innan allt förändras...

Blekinge, Skåne och Halland

26 februari 2016 - 29 februari 2016

Zimbabwe med jobbet!

Zimbabwe med jobbet!

14 november 2015 - 29 november 2015

Så var det dax att åka på min första field trip till Afrika. Två veckor på savannen för att plocka gräs med min kollega Marjorie. Kramar Jill

Cecilia till Indien

Cecilia till Indien

15 augusti 2015 - 15 september 2015

Japan 2015 World Scout Jamboree

Japan 2015 World Scout Jamboree

15 juli 2015 - 10 augusti 2015

Följ mig som avdelningsledare i den svenska kontingenten under rundresa och deltagande i World Scout Jamboree i Japan 2015

Chandra Shil Sjölin
Chandra