Malmö

På plats i Malmö hos Camilla och Jens
lördag 24 juni 2017 - Västra hamnen, Malmö, Skåne län, Sverige

3 glada grannar styrde kosan mot Malmö för första stoppet mot Champagne. Vi kom hem till Camilla och Jens som vi övernattade hos. Vi steg in i ett fantastiskt hem. Så snyggt inrett!!!! Camilla hade förberett med  ett gott mousserande vin, Charles de fe're från Frankrike,  blanc de blanc,

På perrongen!
torsdag 18 maj 2017 - Hyllie, Malmö, Skåne län, Sverige

Snart kommer tåget in mot Kastrup!! 👍

Annelie Oberg
Familjen Oberg i Återresa till Sydkorea
Senast aktiv - från Norje, Blekinge län, Sverige
Vår dag ♥
fredag 7 april 2017 - Malmö, Skåne län, Sverige

Vaknade innan larmet på mobilen startade. Lotta hade varit vaken sedan runt 05. Vi steg upp och åt frukost innan vi började packa. Lotta galopperade x antal gånger upp till sovrummet och kom ner med olika shorts,tröjor m m. Hon var helt svettig innan hon var klar, jag hade packat klart sedan

Lotta Carina
LottaochCarina i Förlovade i 6 år ♥
Avresa med förhinder
tisdag 31 januari 2017 - Malmö, Skåne län, Sverige

Äntligen på rätt tåg!!!! Kom på att vi glömt badkläderna när vi kom till centralen. Jag gick hem för att hämta dem, vi bestämde att vi fick ta ett senare tåg. Vi missade ursprungståget med 20 sekunder. Nästa tåg var 10 minuter försenat och gick bara till Malmö så vi tog ett

Monica Håkansson
MonicaoJan i Sydamerika
Senast aktiv - från La Paz, Bolivia
Weekend Köpenhamn/Malmö
söndag 29 januari 2017 - Malmö, Skåne län, Sverige

Resan till Köpenhamn/Malmö är på väg mot sitt slut. Fredag lunch tog vi flyget mot Danmark. Tåget till centralstationen och kort promenad till Comfort Hotel på Vestebrogatan. Sightseeing i Köpenhamns centrala delar, Rosenborgs slott, Nyhavn med stopp för öl och gajol. Shopping på

Ann-Louise Blomberg
Sixtensvassaklor i GreenDay, Köpenhamn & Malmö
Senast aktiv - från Lagos, Faro, Portugal
Foton från Key West & Kuba!
söndag 8 januari 2017 - Malmö, Skåne län, Sverige

Hej!För er som är intresserade av att kolla på lite foton från vår resa så ligger de nu upplagda. Fotona är knutna till respektiva reseinlägg.Ha det bäst!/Jimmy & Therese

Therese Murstam
EnjoyingLife i Key West & Kuba
Senast aktiv - från Örebro, Örebro län, Sverige
Flyboard
fredag 4 december 2020 - Malmö, Skåne län, Sverige

Imorse ringde jag emil och bestämde att resan inte var slut än så på eftermiddagen åkte vi till malmö för att åka flyboard. Det var kul framför allt när jag flög över emil och sprutade massor med vatten på honom. därefter beställde vi vars en bigmac & co sen var resan slut

flyboard
fredag 4 december 2020 - Malmö, Skåne län, Sverige

Vi ska köra till malmö och prova flyborad flygning. Det kommer kosta 6380kr för 1 timme var.Det var en riktigt spendande upplevelse. Sen körde vi till närmase Mc och köpte en big mc c. Som kostade, 100kr

Nu åker vi!
torsdag 15 juni 2017 - Malmö, Skåne län, Sverige

Nu är vi iväg! Vi har svängt förbi Mannen med bilen och nu så har vi även målat våran bil med sprayburkar, så vi kör i mysterie mobilen (Scooby doos bil ;) och har även åkt och köpt ett stormkök med kaffekokare på köpet :D! Det är alltid gott med kaffe! Vi ska leva på kaffe,

Maaaat🍛
torsdag 3 december 2020 - Malmö, Skåne län, Sverige

Idag vaknade vi upp på hotellet och åt den inkluderade hotellfrukosten som var jättegod. Sen drog vi vidare och gick lite på stan sen blev vi hungriga och gick och åt femstjärnig trerätters middag på Vollmers. Sen åkte vi hem.

To Champagne and back again!

To Champagne and back again!

24 juni 2017 - 2 juli 2017

Tillsammans med med mina kära grannar Elisabeth och Nicholas Allgurin åker vi ner till Champagne för att åka runt till olika vingårdar. Några stopp på vägen kommer det bli. Först till Malmö för att hämta upp två personer till. Andra stoppet blir i Tyska Goslar där vi tillbringar en natt. Efter det styr vi kosan till Frankrike och stannar två nätter i vackra Colmar. Slutdestinationen blir i Mutigny i Champagne. Där stannar vi tre nätter och kommer att besöka olika vingårdar. Vi avslutar resan med att köra till Malmö för att stanna en natt där innan vi åter åker hem till vårt kära Göteborg!

Återresa till Sydkorea

31 januari 2017 - 16 mars 2017

GreenDay, Köpenhamn & Malmö

GreenDay, Köpenhamn & Malmö

27 januari 2017 - 29 januari 2017

Slutmålet är GreenDaykonsert i Hyllie, Malmö. På vägen dit tar vi vägen om Köpenhamn

Bilresa igenom Europa och upp vidare genom England och norr!

Bilresa igenom Europa och upp vidare genom England och norr!

14 juni 2017 - 25 augusti 2017

Nu åker jag och min vän Emil iväg på en bilresa med bara backpacks! Vi ska köpt en billig skåpbil och ska hämta den nu, sen så ska vi köra ner till Lübeck, Berlin, Amsterdam, London, Manchester, Liverpool, Isle of man till Douglas, sedan Dublin i irlan, köra längs kusten till baka sedan till Glasgow där vi Tar och ger bort bilen till någon som behöver en bil, kanske en hemlös eller till välgörenhet, och flyger hem till Köpenhamn där vi tar en buss hem till Malmö! Wish us luck! :)

Tågg luff

Tågg luff

2 april 2017 - 2 april 2017

Key West & Kuba

Key West & Kuba

10 december 2016 - 1 januari 2017

En galen resa som måste göras innan allt förändras...

Blekinge, Skåne och Halland

Blekinge, Skåne och Halland