Malmö

Packning
fredag 18 augusti 2017 - Malmö, Skåne län, Sverige

Jag tror jag blir galen, på forum och i Facebook grupper jag är med i läser jag om hur mycket andra människors packning väger och den som har haft lättast ryggsäck inklusive packning är på 4 kg och jag ligger på 10 kg och jag har köpt mycket lätta saker men det drar iväg, bara mina

Patrik Karlsson
Infinity40 i Camino de Santiago
Förberedelser
fredag 18 augusti 2017 - Malmö, Skåne län, Sverige

Jag startade gå promenader i våras men det gick segt och blev alldeles för få, så jag hörde av mig till min sjukgymnast som jag gått hos till och från ca 12-15 år och började gå till han 2 gånger i veckan, det blev också lite till och från. Jag lyssnade inte på honom och det fick jag

Patrik Karlsson
Infinity40 i Camino de Santiago
På tåget mot kastrup
tisdag 1 augusti 2017 - Malmö, Skåne län, Sverige

Inte mycket att rapportera. Snart 11timmar flyg men först tåg till kastrup.

Adam Lord
sildor i Japan resan
Senast aktiv - från Tokyo prefektur, Japan
Spännande...
onsdag 26 juli 2017 - Malmö, Skåne län, Sverige

Ett hastigt och lustigt beslut. Lätt galna är vi men det underlättar :-)Ska bli sjukt kul och spännande i alla fall. Känns som om vi kommer till att få se mycket och det på ett smidigt och tryggt sätt. LÄNGTAR!!Bygger på men ännu ett av världsundren :-D

Lotta Carina
LottaochCarina i Indien by bus 😃
Sista veckan
tisdag 18 juli 2017 - Malmö, Skåne län, Sverige

Tågresan Bolzano-Innsbruck var helt fantastisk!! Mäktiga broar och tunnlar i Alperna. Resan Innsbruck-Zurich var också fin och vackert vid Zurichsjön. Vi bodde på ett hotell i Zurich som trots sitt pris var sämsta boendet på resan. Tur vi dragit ner till en natt! Iom att vi nu skulle åka

Karin Dahlin Erik Lehto
KarinErik i Tågluff
Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
På plats i Malmö hos Camilla och Jens
lördag 24 juni 2017 - Västra hamnen, Malmö, Skåne län, Sverige

3 glada grannar styrde kosan mot Malmö för första stoppet mot Champagne. Vi kom hem till Camilla och Jens som vi övernattade hos. Vi steg in i ett fantastiskt hem. Så snyggt inrett!!!! Camilla hade förberett med  ett gott mousserande vin, Charles de fe're från Frankrike,  blanc de blanc,

På perrongen!
torsdag 18 maj 2017 - Hyllie, Malmö, Skåne län, Sverige

Snart kommer tåget in mot Kastrup!! 👍

Annelie Oberg
Familjen Oberg i Återresa till Sydkorea
Senast aktiv - från Norje, Blekinge län, Sverige
Vår dag ♥
fredag 7 april 2017 - Malmö, Skåne län, Sverige

Vaknade innan larmet på mobilen startade. Lotta hade varit vaken sedan runt 05. Vi steg upp och åt frukost innan vi började packa. Lotta galopperade x antal gånger upp till sovrummet och kom ner med olika shorts,tröjor m m. Hon var helt svettig innan hon var klar, jag hade packat klart sedan

Lotta Carina
LottaochCarina i Förlovade i 6 år ♥
Avresa med förhinder
tisdag 31 januari 2017 - Malmö, Skåne län, Sverige

Äntligen på rätt tåg!!!! Kom på att vi glömt badkläderna när vi kom till centralen. Jag gick hem för att hämta dem, vi bestämde att vi fick ta ett senare tåg. Vi missade ursprungståget med 20 sekunder. Nästa tåg var 10 minuter försenat och gick bara till Malmö så vi tog ett

Monica Håkansson
MonicaoJan i Sydamerika
Senast aktiv - från Lund, Skåne län, Sverige
Weekend Köpenhamn/Malmö
söndag 29 januari 2017 - Malmö, Skåne län, Sverige

Resan till Köpenhamn/Malmö är på väg mot sitt slut. Fredag lunch tog vi flyget mot Danmark. Tåget till centralstationen och kort promenad till Comfort Hotel på Vestebrogatan. Sightseeing i Köpenhamns centrala delar, Rosenborgs slott, Nyhavn med stopp för öl och gajol. Shopping på