Malmö

To Champagne and back again!

To Champagne and back again!

24 juni 2017 - 2 juli 2017

Tillsammans med med mina kära grannar Elisabeth och Nicholas Allgurin åker vi ner till Champagne för att åka runt till olika vingårdar. Några stopp på vägen kommer det bli. Först till Malmö för att hämta upp Camilla och Jens Andra stoppet blir i Tyska Goslar där vi tillbringar en natt. Efter det styr vi kosan till Frankrike och stannar två nätter i vackra Colmar. Slutdestinationen blir i Mutigny i Champagne. Där stannar vi tre nätter och kommer att besöka olika vingårdar. Vi avslutar resan med att köra till Malmö för att stanna en natt där innan vi åter åker hem till vårt kära Göteborg!

Återresa till Sydkorea

Återresa till Sydkorea

18 maj 2017 - 26 maj 2017

Simons återresa 2017

Tågluff

Tågluff

19 juni 2017 - 18 juli 2017

Familjen ute på en månads tågluff i Europa med resan som målet. Sammanfattningsvis: 1:a veckan "resvecka", 2:a veckan Slovenien, 3:e veckan Italien och 4:e veckan " resvecka".

Förlovade i 6 år ♥

31 januari 2017 - 16 mars 2017

GreenDay, Köpenhamn & Malmö

GreenDay, Köpenhamn & Malmö

27 januari 2017 - 29 januari 2017

Slutmålet är GreenDaykonsert i Hyllie, Malmö. På vägen dit tar vi vägen om Köpenhamn

Bilresa igenom Europa och upp vidare genom England och norr!

Bilresa igenom Europa och upp vidare genom England och norr!

14 juni 2017 - 25 augusti 2017

Nu åker jag och min vän Emil iväg på en bilresa med bara backpacks! Vi ska köpt en billig skåpbil och ska hämta den nu, sen så ska vi köra ner till Lübeck, Berlin, Amsterdam, London, Manchester, Liverpool, Isle of man till Douglas, sedan Dublin i irlan, köra längs kusten till baka sedan till Glasgow där vi Tar och ger bort bilen till någon som behöver en bil, kanske en hemlös eller till välgörenhet, och flyger hem till Köpenhamn där vi tar en buss hem till Malmö! Wish us luck! :)

Tågg luff

Tågg luff

2 april 2017 - 2 april 2017

Key West & Kuba

Key West & Kuba

10 december 2016 - 1 januari 2017

En galen resa som måste göras innan allt förändras...

Blekinge, Skåne och Halland

Blekinge, Skåne och Halland