Malmö

Camino de Santiago

Camino de Santiago

1 augusti 2017 - 30 november 2017

Camino de Santiago är en pilgrimsfärd till Santiago de Compostela i Spanien, jag har valt att gå den Franska vägen som är den historiskt mest traditionella och populäraste vägen, den är 800 km lång med start från en liten stad som heter St.-Jean-Pied-de-Port i Frankrike sedan bär det vidare till Spanien, många väljer att går den i etapper uppdelat på flera resor men jag tänker försöka att gå hela vägen om kroppen klarar det. På 1300 talet gick heliga Birgitta denna pilgrimsfärd från Vadstena till Santiago de Compostela det är ca 3000 km, ja det finns mycket att skriva om detta men det får använda google till,

Indien by bus 😃

Indien by bus 😃

5 maj 2018 - 18 maj 2018

Rundresa i Indien 😃 New Delhi, Mandawa, Bikaner, Jodhpur, Ranakpur, Udaipur, Jaipur, Agra....here we come ♥️

To Champagne and back again!

To Champagne and back again!

24 juni 2017 - 2 juli 2017

Tillsammans med med mina kära grannar Elisabeth och Nicholas Allgurin åker vi ner till Champagne för att åka runt till olika vingårdar. Några stopp på vägen kommer det bli. Först till Malmö för att hämta upp Camilla och Jens Andra stoppet blir i Tyska Goslar där vi tillbringar en natt. Efter det styr vi kosan till Frankrike och stannar två nätter i vackra Colmar. Slutdestinationen blir i Mutigny i Champagne. Där stannar vi tre nätter och kommer att besöka olika vingårdar. Vi avslutar resan med att köra till Malmö för att stanna en natt där innan vi åter åker hem till vårt kära Göteborg!

Återresa till Sydkorea

Återresa till Sydkorea

18 maj 2017 - 26 maj 2017

Simons återresa 2017

Tågluff

Tågluff

19 juni 2017 - 18 juli 2017

Familjen ute på en månads tågluff i Europa med resan som målet. Sammanfattningsvis: 1:a veckan "resvecka", 2:a veckan Slovenien, 3:e veckan Italien och 4:e veckan " resvecka".

Förlovade i 6 år ♥

31 januari 2017 - 16 mars 2017

GreenDay, Köpenhamn & Malmö

GreenDay, Köpenhamn & Malmö

27 januari 2017 - 29 januari 2017

Slutmålet är GreenDaykonsert i Hyllie, Malmö. På vägen dit tar vi vägen om Köpenhamn

Bilresa igenom Europa och upp vidare genom England och norr!

Bilresa igenom Europa och upp vidare genom England och norr!

14 juni 2017 - 25 augusti 2017

Nu åker jag och min vän Emil iväg på en bilresa med bara backpacks! Vi ska köpt en billig skåpbil och ska hämta den nu, sen så ska vi köra ner till Lübeck, Berlin, Amsterdam, London, Manchester, Liverpool, Isle of man till Douglas, sedan Dublin i irlan, köra längs kusten till baka sedan till Glasgow där vi Tar och ger bort bilen till någon som behöver en bil, kanske en hemlös eller till välgörenhet, och flyger hem till Köpenhamn där vi tar en buss hem till Malmö! Wish us luck! :)

Tågg luff

Tågg luff