Sjöbo

Imorgon
lördag 25 april 2015 - Sjöbo, Skåne län, Sverige

Herregud... Imorgon bär det av.. Nu är vi äntligen där.. Till den dagen vi räknat ner till. Och den är imorgon.. Helt otroligt.. Jag fick ett meddelande av min kusin Karna att dem var på väg till flygplatsen. Dem ska möta upp oss där och dem kommer att komma dit redan idag =) Idag har

16 dagar kvar
fredag 10 april 2015 - Sjöbo, Skåne län, Sverige

Tjenare. Nu närmar det sig med stormsteg. På söndag är det bara 2 veckor kvar tills vi åker till las vegas. På bröllopsresa. Jag hoppas verkligen att vår flygresa blir smärtfri denna gången. Sist missade vi planet både dit och hemresan. Inte alls kul. Men just nu fokuserar jag på att

Förberedelser
onsdag 6 februari 2013 - Sjöbo, Skåne län, Sverige

Avslutar nu så mycket jag kan på jobbet innan vi skall iväg. KKänns ganska bra att börja ta fram lite sommarkläder när det snöar ute.

Ja jävlar
torsdag 21 juni 2012 - Sjöbo, Skåne län, Sverige

Ja jävlar. Igår jobbade jag min sista dag så nu har jag SEMESTER =) Om 3 dagar. OM 3 FU**ING dagar åker vi jiiiiiihaaaaa... Idag ska vi o fixa det sista inför resan. Jag ska hämta en väska hos syrran som jag ska ha som handbagage. Imorgon är det midsommarafton och på lördag ska vi

Så var det dags igen.
söndag 20 februari 2011 - Sjöbo, Skåne län, Sverige

Tjena tjena. Om 9 timmar går planet. Då ska jag och min flickvän julia starta vår resa tillsammans. Vår plan är för tillfället 1 månad i Nepal, där ska vi trekka och ha det gott. Sen 4 månader i Indien. Därefter beger vi oss mot Burma i 1 månad och sen ner mot indonesien i 2 månader

Snart åker vi!
tisdag 25 januari 2011 - Sjöbo, Skåne län, Sverige

Hej alla vänner! Nu är det snart tid för familjen Thomasson att vara föräldralediga. Vi har tagit ledigt 6 veckor för att kunna göra en fem veckors resa ner till Thailand tillsammans med våra flickor. Vi ska åka till Thailand tillsammans med våra vänner Rickard Rasmusson och Lina

Annelie Thomasson, Andreas Thomasson
AndyLie i Thailand
Senast aktiv - från Malay, Västra Visayas, Filippinerna
Manly
söndag 19 december 2010 - Sjöbo, Skåne län, Sverige

Första dagen på Manly gick åt att studera omgivningarna, vissa kollade mer in var den bästa shoppingen fanns. Vädret var lite molningt så stranden fick vänta tills nästa dag. Ganska skönt att det inte var brännade sol direkt. Sen blev det ett par dagar slappande och solande, lite bad men

Lars Nilsson
Lars.M.Nilsson i Sydney
Avgång
tisdag 7 december 2010 - Sjöbo, Skåne län, Sverige

Resan startar i vintriga Skåne. Vi är en familj som skall till Sydney och vara med på skolavslutning på Sydney film school ( även lite semester var det tänkt) där älsta brodern Filip gått ett år. 8.00 från Sjöbo till Göteborg och Landvetter. Åkte i god tid på grund av vädret men det

Lars Nilsson

Malin-67 i Spanien Malaga
Centralamerika

Centralamerika

8 februari 2013 - 11 mars 2013

Nu bär det iväg igen, denna gången åker vi själv först till Costa Rica och tar oss med buss upp till Nicaragua där vi går på en tur med Läs och Res. I tre veckor skall vi åka med dem genom Nicaragua, Guatemala, Belize och Hounduras.

Las Vegas Usa

Las Vegas Usa

24 juni 2012 - 5 juli 2012

Nepal, Indien mm...

Nepal, Indien mm...

21 februari 2011 - 21 februari 2012

En resa jag gör med min flickvän julia. Vi ska besöka en del länder i Asien.

Thailand

Thailand

1 februari 2011 - 9 mars 2011

Den 2 februari kommer vi ner till Phuket i Thailand. Vi ska börja vår semester i Kata Beach. Vi har inte bestämt resrutten ännu utan det gör vi efterhand. Har pratat om att åka till ön Koh Lanta. Vi kommer under resans gång att ta oss från Thailands västkust till Thailands östkust. Vi ska avsluta vår resa på ön Koh Samui.

Sydney

Sydney

7 december 2010 - 26 december 2010

Bellas första semester.

Bellas första semester.

11 december 2010 - 18 december 2010

Då ska vi ge oss iväg om ca 1,5månad till Gran Canaria. Bellas första resa. Vi håller ju tummarna för att allt ska gå så bra och smärtfritt för alla resenärer.

USA

USA

25 november 2009 - 10 december 2009

San Francisco, Las Vegas, Los Angeles mm med familjen!

Spanien Malaga

Spanien Malaga

3 oktober 2010 - 10 oktober 2010

Den 3 oktber bär det av till Spanien. Vi ska åka dit med cimber air. Har bokat boende på Recidensia Miami. Har tänkt att åka ner och se Gibraltar och kanske blir det även Upp till Allhamra i grenada bergen. och Massor med sol och bad . Ska även ut och äta massa gott o må jätte bra !!

Sommar i Los Angeles

Sommar i Los Angeles

13 juni 2010 - 1 augusti 2010

Tillbringar sommaren i Los Angeles!

Dan
Laowaj