Skurup S

Home again
onsdag 16 januari 2013 - Skurup S, Skåne län, Sverige

Winter met us we we came back home. Both of us miss "Down Under".

testingtesting
fredag 12 augusti 2011 - Skurup S, Skåne län, Sverige

Hej sänder en hälsning från tv-soffan i abbekås/ fisen och tilda

Louise Svensson
Louisesvensson92 i Australientripp
Hej hå Bornholm
onsdag 4 augusti 2010 - Skurup S, Skåne län, Sverige

Hej Hej Igår körde Sara och jag till Kivik för en hel dagoch det blev det... Först gick vi till musteriet. Detta rekomenderas ej allt för smal och trafikerad väg för att man bekvämt ska nå sitt mål. Iaf vi gick då dit och köpte lite dryck och något att smaska på, efter en kort paus

Christian Scholz
schrolle i se-gla-ut>>> limhamn->blekinge
Senast aktiv - från Malmö, Skåne län, Sverige
The last day!
måndag 12 juli 2010 - Skurup S, Skåne län, Sverige

Tiden har verkligen gått fort, vi åker hem om några timmar. Men vi ska hinna med ett besök vid en kyrka som ligger i ett berg först och lite mer shopping i de fina affärerna i Sedona. Sen väntar en lång flygresa hem. Jeepturen vi hade för 2 dagar sedan var ett skumpigt och roligt äventyr.

Lovely Arizona!
torsdag 8 juli 2010 - Skurup S, Skåne län, Sverige

Sista dagen vi var kvar i Californien tillbringade vi mest till underbar shopping. Vi hittade ett shoppingcenter med massor av fynd. Fantastiska kläder till ännu mer fantiska priser. Christian tog ett sent avskedsdopp i havet, bland de höga vågorna, medan vi andra var badkrukor (enl. Christian.

4th of july
måndag 5 juli 2010 - Skurup S, Skåne län, Sverige

Det var sannerligen en upplevelse att fira 4th of july i USA. Vi startade dagen med att klockan ringde 07.00. Dagen innan hade vi varit i Hollywood och köpt biobiljetter. Bion började redan kl. 10 på f.m. och det var fullsatt alla föreställningar till denna populära film, Toy Story 3. Innan

Resan fortsatter
lördag 3 juli 2010 - Skurup S, Skåne län, Sverige

Efter tre underbara dagar på Disneyland med spektakulära shower, fyrverkeri, otroliga middagar, karaktärsfrukostar och sanslösa attraktioner har vi nu åkt vidare till Santa Monica, LA. Här ska vi slappa, bada sola och utforska LA igen. Vi har haft mycket intensiva dagar på Disneyland, så

Mot Musses land
onsdag 30 juni 2010 - Skurup S, Skåne län, Sverige

Oj, vad tiden går fort. Vi har redan bott 4 nätter i San Diego och har haft riktigt roliga dagar här. Det märks tydligt att vi bor väldigt nära Mexico. Det serveras Tacos och Burrito varje morgon till frukost och det finns många spanska kanaler på radion. Igår besökte vi Sea World där vi

San Diego
tisdag 29 juni 2010 - Skurup S, Skåne län, Sverige

Västkusten har bjudit på ett betydligt svalare klimat. Nästan som en bra svensk sommar. Igår besökte vi San Diego Zoo och vi såg Jättepandor för första gången och det var en härlig syn. Parken var mycket fin och Christian ville flytta dit (till parken alltså). Idag har vi varit med om

En annorlunda midsommar
lördag 26 juni 2010 - Skurup S, Skåne län, Sverige

Igår, midsommarafton startade vi dagen med en hotellfrukost och sen bar det iväg till Christians stora mål med New York vistelsen, nämligen Naturhistoriska museet. Vi tog en solig (mycket varm) promenad genom Central park och vi var där lagom till de öppnade. Väl där inne var det precis så

Australia, part of Grand Tour 2012 - 13

Backpackingresa tillsammans med Caroline Lenner

se-gla-ut>>> limhamn->blekinge

se-gla-ut>>> limhamn->blekinge

9 juli 2010 - 5 augusti 2010

Ett blött äventyr mot skärgården i blekinge.

USA 2010

USA 2010

23 juni 2010 - 13 juli 2010

Heja familjen, 5 personer beger sig snart ut på en 3 veckor lång USA resa. 1:a stoppet blir NYC.

Yvonne Jandréus
orkide46