Vejbystrand

En lite extra fin löprunda...
lördag 24 mars 2018 - Vejbystrand, Skåne län, Sverige

Efter att ha slappat så länge vi klarade av efter frukosten gav vi oss ut på en löprunda längs havet. Vi hade frågat runt och spanat på kartor och kommit fram till att följa Skåneleden norrut. Efter en mil av fina vidder hittade vi den perfekta platsen att förlova oss på, om man är

Det vilda livet.
lördag 24 mars 2018 - Vejbystrand, Skåne län, Sverige

Skönt att ta igen sig efter en stor frukost. Har sovit nästan 9 timmar och ätit frukost en timme.  Lite oklart om vi ska påbörja vårt långpass 11.30 eller kl 12.00. Så många beslut som ska fattas hela tiden när vi är på resande fot. Men tror vår relation ska klara detta.

Stunden är kommen!
fredag 23 mars 2018 - Vejbystrand, Skåne län, Sverige

Alltså, så här blev det. Vi åt pizza. Jättegod pizza. Kan rekommendera "oh mama" i Ängelholm om någon är i trakten. Efter det kändes det OMÖJLIGT att äta varsin b & j. Så vi bestämde oss för att dela. Det blev en core variant med caramel osv. Brödkniven var med. Skålar var med.

Havet!
fredag 23 mars 2018 - Vejbystrand, Skåne län, Sverige

Här börjar löprundan imorgon!

Vejby Beach, the great adventure!

Vejby Beach, the great adventure!

23 mars 2018 - 23 mars 2018

På fredag händer det! För tre hela dagar kommer vi lämna Veberöd för att bege oss nordväst, till Vejby Strands äventyrliga omgivningar! Vi ser fram emot vackra saltstänkta löprundor längs havet, frosseri i Ben & Jerry och två nätter av ostörd sömn. Vad mer resan kan bjuda på ser vi fram emot att upptäcka! Kommer vi till exempel stanna på en mack och äntligen byta torkarblad? Vem vet?!

Ulla Karin Svensson
mammagrill